Joanna Augustyniak (Krawczyk)

Digital & e-Commerce Manager w NIVEA Polska
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Copywriting Google Analytics Media Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word PowerPoint Prezi Project Management SAP Social Media prawo jazdy Negocjacje rekrutacja Zarządzanie zespołem Obsługa klienta System Windows Umiejętności analityczne praca w zespole wystąpienia publiczne kampanie promocyjne, tworzenie ofert handlowych, komponowanie tekstów, SentiOne

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

NIVEA Polska
Digital & e-Commerce Manager
- Lider zespołu Digital & e-Commerce
- Koordynacja pracy 3 osób z obszaru e-commerce, digital, social media i eCRM
- Strategia i implementacja działań Digital & e-Commerce dla wszystkich marek z portfolio NIVEA
- Współpraca z agencjami w zakresie przygotowania kampanii reklamowych w internecie
- Lider cross-działowej grupy projektowej tworzącej i wdrażającej strategię e-commerce
- Współpraca z centralą
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu tworzenia prezentacji PowerPoint i wystąpień publicznych
- Członek międzynarodowego zespołu pracującego nad implementacją regulacji nowej dyrektywy unijnej dotyczącej ochrony danych osobowych (GDPR)
- Wspieranie w wdrażaniu strategii digitalowej i centralnych rozwiązań technicznych (dot. zarządzania danymi produktowymi, strony internetowej i baz danych) na terenie krajów bałtyckich
- Wyróżnienie „Leadership talents” dla najlepiej rozwijających się pracow
NIVEA Polska
Digital Specialist | Junior Digital & eCRM Manager
-Opracowanie i implementacja krótko i długoterminowych strategii digital i CRM dla marek z portfolio NIVEA, NIVEA BABY, NIVEA MEN dla Polski i częściowo dla krajów Bałtyckich w obszarach:
*Paid media (koordynacja brandowych, efektywnościowych i wizerunkowych kampanii płatnych: brief, przetarg, kreacja, media; współpraca z domem mediowym, influencerami i agencjami interaktywnymi; SEM)
*Owned media (strategia rozwoju kanałów własnych, w tym analiza www na podstawie Google Analytics; współtworzenie konceptów kreatywnych; e-mail marketing i zarządzanie bazami danych; zarządzaniem klubem lojalnościowym B2C: MOJA NIVEA; content marketing, w tym video; SEO)
*Earned media (social media: Facebook [przez okres 6. miesięcy], Instagram [przez okres 6. miesięcy], YouTube)
-Wdrożenie centralnych rozwiązań technologicznych (dot. baz danych i stron www)
-Lider cross-działowej grupy projektowej (implementacja globalnego systemu Product Information Managament, współpraca z centralą firmy – komunikacja w języku angielskim oraz działami supply chain i sales; zarządzanie i organizacja pracy grupy)
-Członek grupy projektowej zajmującej się przygotowaniem oferty zestawów świątecznych (tworzenie opakowań, wybór asortymentu, logistyka, wsparcie sprzedaży)
-Opracowanie comiesięcznego newslettera na temat digitalowych trendów i inspiracji
-Koordynacja pracy stażystów
-Wyróżnienie „Leadership talents” dla najlepiej rozwijających się młodych pracowników
NIVEA Polska
Media & eCRM Intern/ Digital Trainee
- Tworzenie systemu eCRM w ramach międzynarodowego projektu
- Analiza baz danych
- Planowanie i realizacja kampanii i działań reklamowych (ATL i BTL)
- Opracowywanie i produkcja materiałów komunikacyjnych
- Współpraca z dostawcami i agencjami reklamowymi
- Monitorowanie i analiza działań komunikacyjnych na rynku
- Tworzenie zestawień i raportów
- Przygotowywanie prezentacji i materiałów handlowych
- Nadzór nad pracą Contact Center
- Wsparcie działu Media
SportWin Sp. z o.o.
Członek Zespołu
- Merytoryczny nadzór nad organizacją 12-tych Dni Marketingu Sportowego
- Tworzenie programu merytorycznego imprezy
- Obsługa zagranicznych prelegentów
- Logistyka: noclegi, loty
- Korespondencja i kontakt telefoniczny w języku angielskim
Logo
Menadżer ds. Marketingu
PR9 Sp. z o.o.
- Kierowanie zespołem (od 6 do 12 osób) i nadzorowanie pracy w 60. oddziałach firmy
- Współpraca z kluczowymi klientami
- Sprzedaż usług sportowych i świadczeń marketingowych dla firm i placówek oświatowych
- Tworzenie ofert współpracy, negocjacje warunków, pozyskiwanie sponsorów i partnerów
- Strategia marketingowa i wizerunkowa, planowanie budżetu
- Analiza konkurencji i rynku, nadzorowanie procesu tworzenia i utrzymania bazy danych o klientach
- Wdrażanie działań promocyjno–reklamowych
- Rekrutacja pracowników, tworzenie systemu motywacyjnego
- Kreowanie, promocja nowych produktów i usług
- Zarządzanie stronami firmowymi, stosowanie narzędzi social media
- Działania z zakresu Public Relation
- Tworzenie raportów na podstawie przeprowadzonych badań marketingowych
Logo
Rzecznik Prasowy
Polski Związek Snookera i Bilarda Angielskiego
- Kontakt z mediami
- Organizacja konferencji prasowych
- Współprowadzenie strony internetowej
- Współorganizacja międzynarodowej imprezy sportowej
Radio Centrum Kalisz
Praktykant
- Pozyskiwanie informacji prasowych
- Tworzenie materiałów radiowych

Projekty

KLUB MOJA NIVEA
Klub MOJA NIVEA został nagrodzony BEIERSDORF BEST CONTENT AWARD 2015 i uznany za najlepszy interaktywny kontent wśród wszystkich działań marki NIVEA na świecie.
Klub MOJA NIVEA otrzymał dwie nominacje w konkursie GOLDEN ARROW 2016 - w kategorii: program lojalnościowy oraz digital marketing.
W ciągu dwóch lat zgromadził ponad 500.000 użytkowników (300.000 po pierwszym roku - 130% realizacji celu).
Zakres obowiązków
Autorski projekt: proces briefowania, tworzenia i promocji
CSR PODWÓRKO NIVEA
Akcja CSR w ramach działań programu NIVEA Dba o rozwój rodziny:
https://www.youtube.com/watch?v=ZTjpLHXtGaY

Laureat nagrody MIXX Awards w dwóch kategoriach: Strona Brandowa, Kampanie społeczne i non-profit
Zakres obowiązków
- wsparcie techniczne
- koordynacja pracy agencji interkatywnej przy tworzeniu projektu
- wsparcie mediowe - digital
Kartki Świąteczne NIVEA
Kampania otrzymała wyróżnienie w konkursie GOLDEN ARROW 2016 w kategorii Digital Marketing. W tym samym konkursie akcja otrzymała Nagrodę Specjalną od Sponsora Głównego.

Akcja NIVEA zapoczątkowana w 2014 roku.
W drugim roku akcji zaangażowała ponad 110 tysięcy osób, które wysłały kartki świąteczne do bliskich z własnym zdjęciem i życzeniami.
Aktywacja miała wsparcie w Internecie: video, kampanię płatną, wykorzystywała współpracę z vlogerami i blogerami i niestandardowe formaty reklamowe.
Zakres obowiązków
Project Leader

Szkolenia i kursy

2017 - Uczestnik programu Storewars
2016 - Wystąpienie podczas konferencji Mixx Awards & Conference 2016
2016 - Wystąpienie podczas konferencji Personal(ized) e-Di@logue 2016
2016 - Szkolenie z wystąpień publicznych i sztuki prezentacji prowadzone przez Tomasza Kammela
2016 - Szkolenie dla trenerów (przygotowanie do prowadzenia własnego cyklu szkoleń wewnętrznych)
2015 - Szkolenie wewnętrzne z zakresu SEM/SEO
2013 - Kurs opiekuna wycieczek, kurs kierownika wycieczek, kurs pierwszej pomocy
2012 - Publikacja artykułu pt. „Ekonomia a państwo – wpływ wolności ekonomicznej na wzrost gospodarczy” w monografii wydanej przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Toruniu, Instytut Badań Gospodarczych, Praca zawiera analizę modelu danych panelowych.
2010 - Szkolenie sprzedażowe (Avon)
2008 - Szkolenie „Od pomysłu, do projektu” (Zarządzanie projektem, przygotowanie projektu w ramach funduszy celowych UE)

Edukacja

Logo
Studia niestacjonarne: Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Studia stacjonarne: Ekonomia Globalna i Menadżerska - ukończone z wyróżnieniem, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Sport – snooker (brązowy medal Mistrzostw Polski Kobiet, uprawnienia sędziego międzynarodowego); kuchnie świata; podróże, kryminały, seriale, zagadki logiczne

Organizacje

2008-2010 Młodzieżowa Rada Miasta Kalisza (W latach 2009-2010 stanowisko przewodniczącej)