Joanna Kozioł

Key Account Manager, ProOptima Sp. z o.o.

Wypowiedzi

  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    U niektórych badanych uczestników coachingu obserwowano redukcję stresu aż o 47%!
    Czy coaching może być lekarstwem na stres?
    http://prooptima.pl/artykul/130-czy-coaching-moze-byc-...
    • 16.03.2018, 09:11
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Uczestnicy procesów rekrutacji, podobnie jak niezadowoleni klienci, niechętnie dzielą się swoimi opiniami z firmą - niedoszłym lub aktualnym pracodawcą. Dowiedz się, na czym polega badanie cNPS! http://prooptima.pl/s/148-badanie-cnps?utm_source=gold...
    • 9.03.2018, 10:41
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    W wywiadzie z Tomaszem Krasem rozmawiamy o obsłudze klienta w Polsce. Niestety jej znaczenie jest niedoceniane. Efektem są zdecydowanie za niskie płace oraz brak inwestowania w rozwój pracowników obsługi. Jakie są zagrożenia płynące z takiego podejścia?
    http://prooptima.pl/artykul/84-obsluga-klienta-nielatw...
    • 2.03.2018, 12:26
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Niedawno rozpoczął się nowy rok, a wraz z nim pojawiło się wiele prognoz i rozważań na temat przyszłości. We współczesnym, dynamicznie zmieniającym się świecie, przeobrażeniom ulegają również potrzeby i oczekiwania klientów. Jakich doświadczeń będą się domagać?
    http://cem-prooptima.pl/blog/2/2018/przyszlosc-custome...
    • 23.02.2018, 09:07
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    • 16.02.2018, 09:31
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    • 16.02.2018, 09:31
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Czy stres jest Ci potrzebny?
    Stres powoduje pogorszenie się naszego samopoczucia i prowadzi do chorób – o tym z pewnością dobrze wiesz. Jest jednak jeszcze druga strona monety - bardzo często stres wręcz stymuluje do działań, które w rezultacie pozwalają na realizację Twoich marzeń i ambicji. Przeczytaj, kiedy stres działa na Twoją korzyść! http://prooptima.pl/artykul/83-czy-stres-moze-byc-twoi...
    • 9.02.2018, 09:30
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Shadowing jest jedną z najbardziej efektywnych form rozwoju kompetencji menedżerów – wyjaśnia Tomasz Kalawa, trener Prooptima, zajmujący się szkoleniami kadry zarządzającej.
    Przeczytaj więcej o shadowingu!
    http://www.pulshr.pl/edukacja/rozwoj-menedzera-shadowi...
    • 2.02.2018, 10:17
  • Joanna Kozioł
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie" w temacie PRACA I WSPÓLPRACA DLA TRENERÓW
    26.01.2018, 15:49

    Trener praktyk w obszarze przywództwa i zarządzania zespołem – język angielski

    ProOptima - krakowska firma doradczo-szkoleniowa działająca na rynku od 2006 roku.
    W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na szkolenia w języku angielskim, które sygnalizują nasi klienci, nawiążemy współpracę z doświadczonymi trenerami kompetencji menedżerskich – przywództwa, zarządzania zespołem.
    Jeśli…
    - biegle władasz językiem angielskim (warunek konieczny)
    - posiadasz udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich po angielsku
    - możesz pochwalić się referencjami od zadowolonych klientów
    - szukasz nowych możliwości współpracy
    …to bardzo prawdopodobne, że będzie nam po drodze.

    Złóż aplikację i prześlij nam swoje CV oraz listę przeprowadzonych szkoleń w języku angielskim (temat, klient, liczba godzin) na adres rekrutacja@prooptima.pl
    Pro Optima Sp. z o.o.
    ul. Lwowska 2/7, 30-548 Kraków
    http://prooptima.pl
    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    - Ja nie jestem w stanie zmienić niczego w twoim dziale. Tylko ty możesz to zrobić.
    - Słucham? – spytał z niedowierzaniem.
    Przeczytaj jak działa błyskawiczne motywowanie!
    http://prooptima.pl/artykul/99-zacznij-to-w-koncu-robi...
    • 26.01.2018, 09:45
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Dowiedz się, czy można zwiększyć skuteczność motywowania o 250%
    Obalamy trzy mity o motywowaniu pracowników!
    http://prooptima.pl/artykul/100-3-mity-o-motywowaniu-p...
    • 19.01.2018, 09:19
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Pracownicy, którzy lubią swoje miejsce pracy i dobrze się w nim czują, pracują lepiej. Według Walker Information zdecydowana większość (92%) lojalnych pracowników obsługuje Klientów powyżej postawionych im wymagań lub w pełni je realizując.
    http://prooptima.pl/artykul/128-employee-net-promoter-...
    • 12.01.2018, 09:51
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Pracownicy obsługi Klienta codziennie są wizytówką firmy. To, jak traktują Klientów, wpływa na opinie o Waszej firmie, a w dalszej perspektywie też na lojalność Klientów. Przygotuj ich na każdą sytuację!
    http://prooptima.pl/szkolenia/2-kultura-pro-kliencka/1...
    • 15.12.2017, 09:05
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    „Zacznij to w końcu robić, bo wylecisz z pracy!”
    Krzyknął Tomasz, kierownik działu sprzedaży, do swojego podwładnego. Niedługo później pracownik faktycznie zmienił pracę. Nic nowego – dział sprzedaży miał największą rotację z całej firmy, a firma jedną z największych w branży.
    Nie był to jedyny problem...
    http://prooptima.pl/artykul/99-zacznij-to-w-koncu-robi...
    • 8.12.2017, 09:54
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    • 1.12.2017, 09:23
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    "Klient awanturujący się" to dobry Klient?
    http://prooptima.pl/artykul/90-klient-awanturujacy-sie...
    • 24.11.2017, 08:57
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Pobierz e-book, który pomoże Tobie i pracownikom Twojej firmy tworzyć lepsze prezentacje. Wyeliminujcie błędy przed kolejnym wystąpieniem. Róbcie skuteczniejsze prezentacje!
    http://prooptima.pl/s/83-dziekuje-za-zainteresowanie-e...
    • 17.11.2017, 09:07
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    13 maja 1940 roku po objęciu urzędu premiera Winston Churchill przekonywał w Izbie Gmin: „W tej sytuacji kryzysowej, […] pragnę powiedzieć Izbie tak, jak to powiedziałem ministrom wchodzącym do tego rządu: mogę wam obiecać tylko krew, znój, łzy i pot. […] Mamy przed sobą wiele, wiele miesięcy walki i cierpienia”. Jednym z elementów sukcesu brytyjskiego premiera był jego głos: silny i stanowczy, ale nie dyktatorski...
    http://prooptima.pl/artykul/40-glos-jak-dzwon?utm_sour...
    • 10.11.2017, 09:16
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Managerowie zorientowani na problem pytają: Co działa źle? Co nie działa? Dlaczego? Managerowie skupieni na rozwiązaniach pytają: Co działa dobrze? Jak to wykorzystać by osiągać więcej?
    Przyjrzyj się przez chwilę najbardziej strategicznym spotkaniom: by dowiedzieć się jakie działania firma powinna podjąć w przyszłości niektórzy managerowie czują potrzebę wypowiedzenia długiej dołującej listy tego, co idzie źle. Co nie jest dobre albo co nie jest dobre wystarczająco?
    http://prooptima.pl/artykul/14-coachig-skupiony-na-roz...
    • 3.11.2017, 09:06
  • Joanna Kozioł
    Wpis na tablicy
    Uczestnicy procesów rekrutacji, podobnie jak niezadowoleni klienci, niechętnie dzielą się swoimi opiniami z firmą - niedoszłym lub aktualnym pracodawcą. Większość z nich (zwłaszcza ci odrzuceni) nigdy nie dostarczy firmie informacji na temat tego, jak oceniają proces rekrutacji.
    http://prooptima.pl/s/148-badanie-cnps?utm_source=fb_1...
    • 13.10.2017, 09:40

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do