Wypowiedzi
-
U niektórych badanych uczestników coachingu obserwowano redukcję stresu aż o 47%!
Czy coaching może być lekarstwem na stres?
http://prooptima.pl/artykul/130-czy-coaching-moze-byc-...- 16.03.2018, 09:11
-
Uczestnicy procesów rekrutacji, podobnie jak niezadowoleni klienci, niechętnie dzielą się swoimi opiniami z firmą - niedoszłym lub aktualnym pracodawcą. Dowiedz się, na czym polega badanie cNPS! http://prooptima.pl/s/148-badanie-cnps?utm_source=gold...
- 9.03.2018, 10:41
-
W wywiadzie z Tomaszem Krasem rozmawiamy o obsłudze klienta w Polsce. Niestety jej znaczenie jest niedoceniane. Efektem są zdecydowanie za niskie płace oraz brak inwestowania w rozwój pracowników obsługi. Jakie są zagrożenia płynące z takiego podejścia?
http://prooptima.pl/artykul/84-obsluga-klienta-nielatw...- 2.03.2018, 12:26
-
Niedawno rozpoczął się nowy rok, a wraz z nim pojawiło się wiele prognoz i rozważań na temat przyszłości. We współczesnym, dynamicznie zmieniającym się świecie, przeobrażeniom ulegają również potrzeby i oczekiwania klientów. Jakich doświadczeń będą się domagać?
http://cem-prooptima.pl/blog/2/2018/przyszlosc-custome...- 23.02.2018, 09:07
-
- 16.02.2018, 09:31
-
- 16.02.2018, 09:31
-
Czy stres jest Ci potrzebny?
Stres powoduje pogorszenie się naszego samopoczucia i prowadzi do chorób – o tym z pewnością dobrze wiesz. Jest jednak jeszcze druga strona monety - bardzo często stres wręcz stymuluje do działań, które w rezultacie pozwalają na realizację Twoich marzeń i ambicji. Przeczytaj, kiedy stres działa na Twoją korzyść! http://prooptima.pl/artykul/83-czy-stres-moze-byc-twoi...- 9.02.2018, 09:30
-
Shadowing jest jedną z najbardziej efektywnych form rozwoju kompetencji menedżerów – wyjaśnia Tomasz Kalawa, trener Prooptima, zajmujący się szkoleniami kadry zarządzającej.
Przeczytaj więcej o shadowingu!
http://www.pulshr.pl/edukacja/rozwoj-menedzera-shadowi...- 2.02.2018, 10:17
-
Trener praktyk w obszarze przywództwa i zarządzania zespołem – język angielski
ProOptima - krakowska firma doradczo-szkoleniowa działająca na rynku od 2006 roku.
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na szkolenia w języku angielskim, które sygnalizują nasi klienci, nawiążemy współpracę z doświadczonymi trenerami kompetencji menedżerskich – przywództwa, zarządzania zespołem.
Jeśli…
- biegle władasz językiem angielskim (warunek konieczny)
- posiadasz udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich po angielsku
- możesz pochwalić się referencjami od zadowolonych klientów
- szukasz nowych możliwości współpracy
…to bardzo prawdopodobne, że będzie nam po drodze.
Złóż aplikację i prześlij nam swoje CV oraz listę przeprowadzonych szkoleń w języku angielskim (temat, klient, liczba godzin) na adres rekrutacja@prooptima.pl
Pro Optima Sp. z o.o.
ul. Lwowska 2/7, 30-548 Kraków
http://prooptima.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. -
- Ja nie jestem w stanie zmienić niczego w twoim dziale. Tylko ty możesz to zrobić.
- Słucham? – spytał z niedowierzaniem.
Przeczytaj jak działa błyskawiczne motywowanie!
http://prooptima.pl/artykul/99-zacznij-to-w-koncu-robi...- 26.01.2018, 09:45
-
Dowiedz się, czy można zwiększyć skuteczność motywowania o 250%
Obalamy trzy mity o motywowaniu pracowników!
http://prooptima.pl/artykul/100-3-mity-o-motywowaniu-p...- 19.01.2018, 09:19
-
Pracownicy, którzy lubią swoje miejsce pracy i dobrze się w nim czują, pracują lepiej. Według Walker Information zdecydowana większość (92%) lojalnych pracowników obsługuje Klientów powyżej postawionych im wymagań lub w pełni je realizując.
http://prooptima.pl/artykul/128-employee-net-promoter-...- 12.01.2018, 09:51
-
Pracownicy obsługi Klienta codziennie są wizytówką firmy. To, jak traktują Klientów, wpływa na opinie o Waszej firmie, a w dalszej perspektywie też na lojalność Klientów. Przygotuj ich na każdą sytuację!
http://prooptima.pl/szkolenia/2-kultura-pro-kliencka/1...- 15.12.2017, 09:05
-
„Zacznij to w końcu robić, bo wylecisz z pracy!”
Krzyknął Tomasz, kierownik działu sprzedaży, do swojego podwładnego. Niedługo później pracownik faktycznie zmienił pracę. Nic nowego – dział sprzedaży miał największą rotację z całej firmy, a firma jedną z największych w branży.
Nie był to jedyny problem...
http://prooptima.pl/artykul/99-zacznij-to-w-koncu-robi...- 8.12.2017, 09:54
-
Chwyć śmiało za ster!
http://prooptima.pl/szkolenia/1-przywodztwo-i-kompeten...- 1.12.2017, 09:23
-
"Klient awanturujący się" to dobry Klient?
http://prooptima.pl/artykul/90-klient-awanturujacy-sie...- 24.11.2017, 08:57
-
Pobierz e-book, który pomoże Tobie i pracownikom Twojej firmy tworzyć lepsze prezentacje. Wyeliminujcie błędy przed kolejnym wystąpieniem. Róbcie skuteczniejsze prezentacje!
http://prooptima.pl/s/83-dziekuje-za-zainteresowanie-e...- 17.11.2017, 09:07
-
13 maja 1940 roku po objęciu urzędu premiera Winston Churchill przekonywał w Izbie Gmin: „W tej sytuacji kryzysowej, […] pragnę powiedzieć Izbie tak, jak to powiedziałem ministrom wchodzącym do tego rządu: mogę wam obiecać tylko krew, znój, łzy i pot. […] Mamy przed sobą wiele, wiele miesięcy walki i cierpienia”. Jednym z elementów sukcesu brytyjskiego premiera był jego głos: silny i stanowczy, ale nie dyktatorski...
http://prooptima.pl/artykul/40-glos-jak-dzwon?utm_sour...- 10.11.2017, 09:16
-
Managerowie zorientowani na problem pytają: Co działa źle? Co nie działa? Dlaczego? Managerowie skupieni na rozwiązaniach pytają: Co działa dobrze? Jak to wykorzystać by osiągać więcej?
Przyjrzyj się przez chwilę najbardziej strategicznym spotkaniom: by dowiedzieć się jakie działania firma powinna podjąć w przyszłości niektórzy managerowie czują potrzebę wypowiedzenia długiej dołującej listy tego, co idzie źle. Co nie jest dobre albo co nie jest dobre wystarczająco?
http://prooptima.pl/artykul/14-coachig-skupiony-na-roz...- 3.11.2017, 09:06
-
Uczestnicy procesów rekrutacji, podobnie jak niezadowoleni klienci, niechętnie dzielą się swoimi opiniami z firmą - niedoszłym lub aktualnym pracodawcą. Większość z nich (zwłaszcza ci odrzuceni) nigdy nie dostarczy firmie informacji na temat tego, jak oceniają proces rekrutacji.
http://prooptima.pl/s/148-badanie-cnps?utm_source=fb_1...- 13.10.2017, 09:40