Joanna Konik
• 15 lat doświadczenia w obsłudze Klienta • 3 lata doświadczenia w branży e-commerce
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
DesignByWomen
• Zbudowanie od podstaw firmy DesignByWomen
• Nawiązanie trwałej współpracy z kontrahentami w Polsce i zagranicą
• Współpraca z wydawnictwami i portalami o tematyce wnętrzarskiej
• Stworzenie sklepu internetowego z dodatkami wnętrzarskimi
• Prowadzenie sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi (Regulamin, GIODO)
• Przygotowanie kampanii promocyjnych, organizacja sesji zdjęciowych
• Osiągnięcie pozytywnego ROI
• Nawiązanie trwałej współpracy z kontrahentami w Polsce i zagranicą
• Współpraca z wydawnictwami i portalami o tematyce wnętrzarskiej
• Stworzenie sklepu internetowego z dodatkami wnętrzarskimi
• Prowadzenie sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi (Regulamin, GIODO)
• Przygotowanie kampanii promocyjnych, organizacja sesji zdjęciowych
• Osiągnięcie pozytywnego ROI
Starszy Specjalista ds. Modeli Biznesowych
• Udział w projekcie poprawy jakości obsługi Klienta w salonach sprzedaży – definiowanie wymaganych standardów, weryfikacja procedur obsługowych, monitorowanie wdrażanych zmian, współpraca z Departamentem Sprzedaży
• Realizacja przygotowań do wdrożenia badania NPS (Net Promoter Score) w salonach sprzedaży – określenie zakresu badania, harmonogram wdrożenia, analiza osiąganych wyników, rekomendacje dalszych działań biznesowych
• Realizacja przygotowań do wdrożenia badania NPS (Net Promoter Score) w salonach sprzedaży – określenie zakresu badania, harmonogram wdrożenia, analiza osiąganych wyników, rekomendacje dalszych działań biznesowych
Ekspert ds. Relacji z Właścicielem Procesu
• Odpowiedzialność za prawidłową realizację procesów oraz wykonanie wskaźników KPI
• Zarządzanie projektami
• Definiowanie wymagań biznesowych w projekcie iWD (Intelligent Workload Distribution) – współpraca z zespołem IT
• Human Resources Base Activity - planowanie i optymalizacja zasobów niezbędnych do realizacji zadań
• Zarządzanie projektami
• Definiowanie wymagań biznesowych w projekcie iWD (Intelligent Workload Distribution) – współpraca z zespołem IT
• Human Resources Base Activity - planowanie i optymalizacja zasobów niezbędnych do realizacji zadań
Kierownik Działu Efektywności Operacyjnej
• Monitorowanie wskaźników operacyjnych oraz analiza raportów
• Nadzór nad procesami i wynikami sprzedaży
• Operacyjne wdrożenie oraz rozwój narzędzi Call Center
• Opiniowanie i przygotowywanie procedur dla Call Center
• Współpraca przy projekcie Portal TP i E-care
• Nadzór nad procesami i wynikami sprzedaży
• Operacyjne wdrożenie oraz rozwój narzędzi Call Center
• Opiniowanie i przygotowywanie procedur dla Call Center
• Współpraca przy projekcie Portal TP i E-care
Szkolenia i kursy
Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników
House of Skills – Skuteczny Menedżer moduł I i II
Szkolenie z zakresu obsługi klienta
House of Skills – Skuteczny Menedżer moduł I i II
Szkolenie z zakresu obsługi klienta
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Grupy
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Muzyka Filmowa
Wszystko co Cię pociąga w muzyce filmowej, wszystko o muzyce filmowej i jej niepowtarzalnym klimacie...
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.