Umiejętności
Księgowość
Komunikatywność
Microsoft Excel
Microsoft Word
Rozwiązywanie problemów
podatki
Praca w zespole
Praca indywidualna
Umiejętność ustalania priorytetów
obsługa sprzętu biurowego
Weryfikacja dokumentacji
skrupulatność
Archiwizacja dokumentów
dokładność w wykonywaniu zadań
zarządzenie czasem
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Stażysta/Specjalista ds. dokumentacji - Departament ds. Restrukturyzacji
– obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
– przygotowywanie dokumentów do sądu w związku ze zmianą treści hipoteki,
– przygotowywanie dyspozycji przelewów,
– wyjaśnianie spraw banku z sądami drogą telefoniczną i mailową dotyczących hipoteki,
– weryfikacja dokumentów; sprawdzanie poprawności i kompletności,
– bilansowanie konta technicznego banku,
– opisywanie dokumentów bankowych zgodnie z procedurą archiwum,
– obsługa przesyłek kurierskich,
– bieżące wsparcie dla pracowników departamentu, współpraca z innymi komórkami firmy.
– przygotowywanie dokumentów do sądu w związku ze zmianą treści hipoteki,
– przygotowywanie dyspozycji przelewów,
– wyjaśnianie spraw banku z sądami drogą telefoniczną i mailową dotyczących hipoteki,
– weryfikacja dokumentów; sprawdzanie poprawności i kompletności,
– bilansowanie konta technicznego banku,
– opisywanie dokumentów bankowych zgodnie z procedurą archiwum,
– obsługa przesyłek kurierskich,
– bieżące wsparcie dla pracowników departamentu, współpraca z innymi komórkami firmy.
Stażysta/Referent - Referat Podatków i Opłat Lokalnych
Urząd Miejski w Jeleniej Górze
– księgowanie opłaty skarbowej,
– wprowadzanie danych do systemu księgowo-finansowego,
– układanie zwrotnych potwierdzeń odbioru dot. wymiaru podatku wg kolejności numerycznej,
– układanie i segregowanie dokumentów w archiwum,
– ręczne pakowanie korespondencji, wpisywanie jej do książki nadawczej,
– wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika referatu.
– wprowadzanie danych do systemu księgowo-finansowego,
– układanie zwrotnych potwierdzeń odbioru dot. wymiaru podatku wg kolejności numerycznej,
– układanie i segregowanie dokumentów w archiwum,
– ręczne pakowanie korespondencji, wpisywanie jej do książki nadawczej,
– wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika referatu.
Referent ds. turystyki
Biuro Podróży
– obsługa klienta - udzielanie informacji turystycznej i kulturalnej,
– przygotowywanie i sprzedaż ofert wycieczek dla kuracjuszy, turystów, mieszkańców Jeleniej Góry, prowadzenie teczek imprez,
– sprzedaż map, przewodników, pamiątek,
– stałe poszerzanie wiedzy o regionie i oferowanych usługach.
– przygotowywanie i sprzedaż ofert wycieczek dla kuracjuszy, turystów, mieszkańców Jeleniej Góry, prowadzenie teczek imprez,
– sprzedaż map, przewodników, pamiątek,
– stałe poszerzanie wiedzy o regionie i oferowanych usługach.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
- muzyka skandynawska, przede wszystkim islandzka
- górska turystyka piesza
- górska turystyka piesza