Umiejętności
Zarządzanie Marką
Angielski
Zarządzanie
Analiza rynku
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Marketing internetowy
Rosyjski
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie projektami
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Sekcja Strategii Asortymentowej, Dział Marketingu - Branding i Design
- odpowiedzialność za tworzenie i rozwój marek własnych kilku kategorii produktów: FROZEN (mrożone lody, warzywa i owoce; lody), CHARCUTERIE (wędliny) oraz GROCERY(płatki, dżemy, sosy, dodatki kulinarne, słodycze)
- zarządzanie projektami: koordynowanie procesu tworzenia marki własnej w sieci sklepów Biedronka
- odpowiedzialność za tworzenie i rozwój marek własnych kilku kategorii produktów: FROZEN (mrożone lody, warzywa i owoce; lody), CHARCUTERIE (wędliny) oraz GROCERY(płatki, dżemy, sosy, dodatki kulinarne, słodycze)
- zarządzanie projektami: koordynowanie procesu tworzenia marki własnej w sieci sklepów Biedronka
Management Trainee
Całościowy program dla przyszłych managerów w ramach Grupy Jeronimo Martins. Roczny staż składał się z dwóch etapów:
- staż ogólny: polegający na poznaniu specyfiki działalności firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Działu Operacji (sklepy, centra dystrybucyjne, warsztaty i szkolenia w Biurze Głównym), obejmujący Biedronkę i Hebe
- staż specjalistyczny: w Dziale Marketingu w Biurze Głównym, w sekcji komunikacji w sklepach.
Główne obowiązki: tworzenie folderów tematycznych oraz materiałów marketingowych dla sklepów Biedronka, a także koordynowanie działań marketingowych we współpracy z agencjami reklamowymi.
- staż ogólny: polegający na poznaniu specyfiki działalności firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Działu Operacji (sklepy, centra dystrybucyjne, warsztaty i szkolenia w Biurze Głównym), obejmujący Biedronkę i Hebe
- staż specjalistyczny: w Dziale Marketingu w Biurze Głównym, w sekcji komunikacji w sklepach.
Główne obowiązki: tworzenie folderów tematycznych oraz materiałów marketingowych dla sklepów Biedronka, a także koordynowanie działań marketingowych we współpracy z agencjami reklamowymi.
Junior Project Coordinator
- koordynowanie procesu wydania aplikacji mobilnych Audioteki na trzy różne platformy - Android, iOS i Windows, w różnych językach, dla różnych krajów
Marketing Project Associate
- praca nad serwisem reclipper.com – narzędziem internetowym do porządkowania informacji i przeprowadzania researchów;
- udział w pracach koncepcyjnych na każdym etapie projektu;
- promocja serwisu na rynkach anglojęzycznych poprzez różne formy marketingu internetowego:
---> przygotowywanie, monitorowanie i analizowanie efektywności kreacji reklamowych;
---> copywriting, analizy rynku, e-mail marketing, działania z zakresu growth hackingu;
---> pozyskiwanie tzw. power user’ów, np. współpraca z blogerami.
- udział w pracach koncepcyjnych na każdym etapie projektu;
- promocja serwisu na rynkach anglojęzycznych poprzez różne formy marketingu internetowego:
---> przygotowywanie, monitorowanie i analizowanie efektywności kreacji reklamowych;
---> copywriting, analizy rynku, e-mail marketing, działania z zakresu growth hackingu;
---> pozyskiwanie tzw. power user’ów, np. współpraca z blogerami.
Marketing Project Coordinator
-opracowanie i wdrożenie autorskiej strategii marketingowej, zogniskowanej wokół mediów społecznościowych (Social Media);
-tworzenie postów i artykułów w języku angielskim na potrzeby zarządzania różnymi kanałami komunikacji internetowej;
-branie udziału we wszystkich etapach rekrutacji nowych praktykantów (od napisania i zamieszczenia ogłoszeń o praktykach, poprzez wstępną selekcję kandydatów, aż do rozmowy kwalifikacyjnej)
-wyszukiwanie i wykorzystywanie informacji znalezionych w Internecie (Internet research)
-tworzenie postów i artykułów w języku angielskim na potrzeby zarządzania różnymi kanałami komunikacji internetowej;
-branie udziału we wszystkich etapach rekrutacji nowych praktykantów (od napisania i zamieszczenia ogłoszeń o praktykach, poprzez wstępną selekcję kandydatów, aż do rozmowy kwalifikacyjnej)
-wyszukiwanie i wykorzystywanie informacji znalezionych w Internecie (Internet research)
Praktyka studencka
-udział w organizacji i realizacji debat, konferencji i szkoleń w FKP;
-przygotowanie informacji na stronę internetową FKP i raportów rocznych z funkcjonowania organizacji;
-udział w działalności marketingowej FKP;
-pomoc w codziennym prowadzeniu biura
-przygotowanie informacji na stronę internetową FKP i raportów rocznych z funkcjonowania organizacji;
-udział w działalności marketingowej FKP;
-pomoc w codziennym prowadzeniu biura
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.