Joanna Kielak

Specjalista ds. marketingu | Sekcja Strategii Asortymentowej
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Angielski Zarządzanie Analiza rynku Microsoft Excel Microsoft Office Negocjacje Marketing internetowy Rosyjski Social Media Social Media Marketing Zarządzanie projektami

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
Specjalista ds. marketingu
Sekcja Strategii Asortymentowej, Dział Marketingu - Branding i Design

- odpowiedzialność za tworzenie i rozwój marek własnych kilku kategorii produktów: FROZEN (mrożone lody, warzywa i owoce; lody), CHARCUTERIE (wędliny) oraz GROCERY(płatki, dżemy, sosy, dodatki kulinarne, słodycze)
- zarządzanie projektami: koordynowanie procesu tworzenia marki własnej w sieci sklepów Biedronka
Jeronimo Martins Polska S.A.
Management Trainee
Całościowy program dla przyszłych managerów w ramach Grupy Jeronimo Martins. Roczny staż składał się z dwóch etapów:
- staż ogólny: polegający na poznaniu specyfiki działalności firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Działu Operacji (sklepy, centra dystrybucyjne, warsztaty i szkolenia w Biurze Głównym), obejmujący Biedronkę i Hebe
- staż specjalistyczny: w Dziale Marketingu w Biurze Głównym, w sekcji komunikacji w sklepach.
Główne obowiązki: tworzenie folderów tematycznych oraz materiałów marketingowych dla sklepów Biedronka, a także koordynowanie działań marketingowych we współpracy z agencjami reklamowymi.
Audioteka
Junior Project Coordinator
- koordynowanie procesu wydania aplikacji mobilnych Audioteki na trzy różne platformy - Android, iOS i Windows, w różnych językach, dla różnych krajów
Who Else
Marketing Project Associate
- praca nad serwisem reclipper.com – narzędziem internetowym do porządkowania informacji i przeprowadzania researchów;
- udział w pracach koncepcyjnych na każdym etapie projektu;
- promocja serwisu na rynkach anglojęzycznych poprzez różne formy marketingu internetowego:
---> przygotowywanie, monitorowanie i analizowanie efektywności kreacji reklamowych;
---> copywriting, analizy rynku, e-mail marketing, działania z zakresu growth hackingu;
---> pozyskiwanie tzw. power user’ów, np. współpraca z blogerami.
Logo
Praktyka studencka
CSRinfo
- prowadzenie procesu rekrutacji praktykantów redakcji;
- plan zaktywizowania strategii Social Media dla firmy;
- udział w wydarzeniach zewnętrznych i pisanie artykułów.
Logo
Wolontariuszka - Informatorka
VI Festiwal Filmów Rosyjskich "Sputnik nad Polską"
-praca w Biurze Festiwalowym, m.in. wydawanie akredytacji i udzielanie informacji głównie w językach polskim i rosyjskim
GRN - Global Recruiters of Czech Republic
Marketing Project Coordinator
-opracowanie i wdrożenie autorskiej strategii marketingowej, zogniskowanej wokół mediów społecznościowych (Social Media);
-tworzenie postów i artykułów w języku angielskim na potrzeby zarządzania różnymi kanałami komunikacji internetowej;
-branie udziału we wszystkich etapach rekrutacji nowych praktykantów (od napisania i zamieszczenia ogłoszeń o praktykach, poprzez wstępną selekcję kandydatów, aż do rozmowy kwalifikacyjnej)
-wyszukiwanie i wykorzystywanie informacji znalezionych w Internecie (Internet research)
Logo
Informatorka
PKP Polskie Koleje Państwowe
-udzielanie informacji w językach polskim, angielskim i rosyjskim podczas EURO 2012
Logo
Wolontariuszka
V Festiwal Filmów Rosyjskich "Sputnik"
-praca w Biurze Festiwalowym
-pomoc przy organizacji warsztatów filmowych
-udzielanie informacji w językach polskim i rosyjskim
Logo
ds. Komunikacji Społecznej i Mediów
Biuro Prasowe Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
-udział w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej MRR podczas polskiej Prezydencji w Radzie UE;
-przygotowywanie przeglądów prasy;
-tworzenie tekstów na stronę internetową i do biuletynu MRR
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego
Praktyka studencka
-udział w organizacji i realizacji debat, konferencji i szkoleń w FKP;
-przygotowanie informacji na stronę internetową FKP i raportów rocznych z funkcjonowania organizacji;
-udział w działalności marketingowej FKP;
-pomoc w codziennym prowadzeniu biura
Logo
Promotorka
Agencje promocyjne i reklamowe, m.in. Promotto i PMT
-udział w kampaniach promocyjnych marek wiodących na rynku (m.in. Dove, Orbit, Bosch, Sferia, Gilette)
-przygotowywanie końcowych raportów

Edukacja

Logo
Handel i biznes międzynarodowy, magisterskie
McGill University
Logo
stosunki międzynarodowe, specjalizacja międzynarodowa polityka handlowa - obrona z wyróżnieniem we wrześniu 2013, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Undergraduate School of Social Sciences, licencjackie
Universiteit van Amsterdam (UvA)
Logo
stosunki międzynarodowe - obrona z wyróżnieniem w czerwcu 2011, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.