Umiejętności
ABAP
CSS
Wdrożenia ERP
HTML
Java
Microsoft Office
SAP CRM
SAP ERP
Wdrożenie SAP
SAP R / 3
SQL
UML
Adobe Flash
Adobe Photoshop
Prawo jazdy kat B
SAP HANA
SAP LSMW
SAP ECC
Wdrożenia CRM
SAPUI5
SAP Fiori
SAP CRM Sales
SAP RDS
SAP CRM Services
SAP yMKT
SAP hybris Marketing
SAP C4C
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
młodszy konsultant SAP
+ Part of SAP CRM complaints and returns system implementation
+ System monitoring and user support
+ Issue analysis and solution providing
+ System analysis for future projects and change requests
+ Environment configuration considering projects and CRs
+ Interacting with business about requirements and IT about developments
+ System monitoring and user support
+ Issue analysis and solution providing
+ System analysis for future projects and change requests
+ Environment configuration considering projects and CRs
+ Interacting with business about requirements and IT about developments
CRM Junior Consultant
+ Global CRM solution applications support
+ Consulting internal partners in their operational business
+ Internal customer issues monitoring until they are solved
+ Investigating issues and providing solutions (proactive problem management)
+ Responsibility for quality of support delivered to business customers
+ General process and tools support
+ Interacting with internal partners via ticket systems, phone, e-mail and remote sessions
+ Close work with all support levels and external/internal development teams
+ Documentation creation (e.g. user documentation, wiki)
+ Analytic reports preparation
+ New product releases/patches testing and providing feedback to development
+ Monitoring and reporting fulfillment of SLAs for support of given IT solutions
+ Monitoring quality of delivered support and applying continuous improvements in support process
+ Consulting internal partners in their operational business
+ Internal customer issues monitoring until they are solved
+ Investigating issues and providing solutions (proactive problem management)
+ Responsibility for quality of support delivered to business customers
+ General process and tools support
+ Interacting with internal partners via ticket systems, phone, e-mail and remote sessions
+ Close work with all support levels and external/internal development teams
+ Documentation creation (e.g. user documentation, wiki)
+ Analytic reports preparation
+ New product releases/patches testing and providing feedback to development
+ Monitoring and reporting fulfillment of SLAs for support of given IT solutions
+ Monitoring quality of delivered support and applying continuous improvements in support process
Junior SAP Functional Consultant
Nearshore Services Poland
Analiza środowiska technicznego oraz biznesowego w projektach
Konfiguracja systemów zgodnie z przyjętą specyfikacją i założeniami
Wdrażanie zmian w systemach SAP
Tworzenie: instrukcji, specyfikacji funkcjonalnych i technicznych, skryptów testowych, testów jednostkowych i integracyjnych, migracja danych
Dokumentowanie zgodnie z przyjętymi standardami
Analiza funkcjonalna incydentów i błędów
Uczestnictwo w warsztatach wdrożeniowych dla klientów
Konfiguracja systemów zgodnie z przyjętą specyfikacją i założeniami
Wdrażanie zmian w systemach SAP
Tworzenie: instrukcji, specyfikacji funkcjonalnych i technicznych, skryptów testowych, testów jednostkowych i integracyjnych, migracja danych
Dokumentowanie zgodnie z przyjętymi standardami
Analiza funkcjonalna incydentów i błędów
Uczestnictwo w warsztatach wdrożeniowych dla klientów
Szkolenia i kursy
Tworzenie aplikacji Java EE z wykorzystaniem szkieletu aplikacyjnego Spring
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
Zainteresowania
fotografia, dobry serial, astronomia
Inne
Spoken English for Industry and Commerce, Level 4
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó