Doświadczenie zawodowe
Legal Assistant
Salans
organizacja pracy sekretariatu partnera zarządzającego (2000-2005) oraz zespolu prawnikow (partner, senior associate i dwoch junior associates), redagowanie korespondencji służbowej, kompleksowa organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych, przygotowywanie prezentacji w Power Point, archiwizacja dokumentów, dokonywanie tłumaczeń, edycja dokumentów w edytorze tekstu, rejestrowanie domen internetowych
Dyrektor Biura
Definition Design Sp. z o.o.
prowadzenie aktualnych spraw kadrowych, organizacja imprez okolicznościowych, sporządzanie raportów, przygotowywanie kosztorysów, zakup sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych, prowadzenie kasy, koordynacja kontaktów firmy z innymi usługodawcami;
Dyrektor Biura, Asystentka Dyrektora Generalnego
Twin Advertising Sp. z o.o.
Dyrektor Biura (jak wyżej); Asystentka Dyrektora Generalnego: przygotowywanie prezentacji w Power Point, umawianie i organizacja spotkań i podróży służbowych korespondencja w języku angielskim; Recepcjonistka: obsługa centrali telefonicznej, współpraca z firmami kurierskimi, zaopatrzenie biura w materiały biurowe;
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.