Joanna Jędrzejczak

doradca klienta, PKO BP
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
doradca klienta
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant d/s windykacji
Polkomtel S.A.
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant d.s. Sprzedaży
Polkomtel S.A.
Praca w Dziale Utrzymania Klienta , obsługa wniosków rezygnacyjnych, utrzymanie klienta dostepnymi ofertami,
ITD Polska
Sprzedawca
Bezpośrednia obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, sporządzanie reklamacji,
Logo
Referent administracyjno- biurowy
Wytwórnia Wafli
Wystawianie faktur, Prowadzenie książki Przychodów i Rozchodów, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (zakładanie teczek osobowych), Sporządzanie Listy Płac , Sporządzanie i wysyłka niezbędnych dokumentów pracowniczych do ZUS

Szkolenia i kursy

Certyfikowany kurs Ksiegowości z Elementami Prawa Pracy i Kalkulacji Wynagrodzeń

Edukacja

Logo
Pedagogika Opiekuńczo- Wychowawcza, licencjackie
Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

Podróże, muzyka

Inne

*Prawo jazdy kat B
*Obsługa programów kompterowych WORD, EXCEL,SYMFONIA, PŁATNIK
*Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych
*umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
*umiejętność pracy w zespole
*pozytywne nastawienie do pracy
*przedsiębiorczość, kreatywność w działaniu
*zdolności negocjacyjne, umiejętność perswazji i argumentowania
*gotowość do samodzielnej i stałej nauki