Wypowiedzi
-
Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte
Polityka cenowa
15 i 16 grudnia, dwa dni
Gdańsk
660 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki
Harmonogram:
Adresaci szkolenia:
Oferta jest dedykowana dla osób, które mają planować i kierować sprzedażą. Szkolenie ma na celu przekazanie podstawowych umiejętności dotyczących planowania strategii i budowy zespołu sprzedażowego.
Prowadzący szkolenie:
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników.
Cel szkolenia:
• Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, aby umieli tworzyć strategię cenową spójną
z potrzebami swoich przedsiębiorstw
• Poznają również tajniki budowania wydajnego zespoły sprzedawców
Harmonogram szkolenia:
I. Strategia sprzedaży
1. Metody obierania polityki cenowej i ustalanie marż
2. Techniki budowania cenników
3. Programy lojalnościowe i rabaty, warunki płatności
4. W prowadzanie zmian na podstawie monitorowania cen
5. Analiza rynku i budowanie strategii
6. Fazy cyklu życia produktu
7. Czy firma ma strategie i czy jest ona dobrze obrana
8. Czy firma realizuje strategię
II. Budowa zespołu sprzedażowego
1. Jaki jest mój obecny zespół, jakie mam procedury i standardy
2. Jak wyznaczyć cele pracownikom
3. Motywacja handlowców
4. Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie i rozliczanie zadań
5. Jak wdrożyć nową strategię do istniejącego działu handlowego
6. Wynagradzanie w działach sprzeda
7. Rekrutacja handlowców
8. Budowanie działu
III. Podsumowanie
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Każdy z uczestników otrzymuje:
• Skrypty i ćwiczenia
• Zaświadczenie ukończenia szkolenia
• Serwis poszkoleniowy
• Obiad i serwis kawowy
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie http://gpconsultants.euJoanna Jędrzejczak edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 10:09 -
Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte
Intensywny trening technik sprzedaży i negocjacji
12 i 13 grudnia, 2 dni
Gdańsk
660 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki
Harmonogram:
Adresaci szkolenia:
Grupą docelową są osoby piastujące stanowiska handlowe, chcące utrwalić wiedzę z zakresu technik sprzedaży, nabyć w tym kierunku nowych umiejętności oraz wypracować praktyczne metody
i rozwiązania sprzyjające prowadzeniu i finalizowaniu sprzedaży oraz negocjacji handlowych.
Prowadzący szkolenie:
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników.
Cel szkolenia:
• Przypomnienie i przećwiczenie technik sprzedaży
• Przygotowywanie ofert dla klienta, budowanie konkurencyjnej oferty
• Poznanie i przećwiczenie sposobów na przełamywanie zastrzeżeń Klienta
• Negocjacje - poznanie zasad i standardów negocjacji drogą do sukcesu
• Negocjacje bez obniżania ceny
Harmonogram szkolenia:
1. Sprzedaż jako proces
1.1. Koło sprzedaży
1.2. Efektywny sprzedawca
1.3. Skuteczność a style działania
2. Klienci
2.1. Drabina lojalności klientów
2.2. Dlaczego klienci odchodzą do konkurencji?
3. Przygotowanie do wizyty handlowej
3.1. Identyfikacja potencjalnego klienta
3.2. Pozyskiwanie szczegółowych informacji o potencjalnym kliencie
3.3. Przygotowanie materiałów do spotkania
4. Identyfikacja potrzeb klienta
4.1. Komunikacja z Klientem
4.2. Pytania otwarte i zamknięte, parafraza, aktywne słuchanie
4.3. Typy klientów
5. Rekomendacja rozwiązań - złożenie oferty
5.1. Składanie oferty – jak skutecznie budować „kanapkę sprzedażową”
5.2. Kiedy rozmawiać o cenie? jak podać cenę bez stresu i lęku?
5.3. Co zrobić kiedy oferta jest chybiona?
5.4. Zakończenie sprzedaży.
6. Negocjacje
6.1. Rodzaje komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
6.2. Autoanaliza systemu komunikacji.
6.3. Style komunikacji w trakcie procesu negocjacji.
6.4. Radzenie sobie z obiekcjami jakościowymi i cenowymi.
6.5. Rodzaje ustępstw i wartościowanie ustępstw. Negocjowanie innych
wartości, niż cena.
6.6. Technika O-P-K.
6.7. 10 zasad kupca.
6.8. 4 zasady sprzedawcy.
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Każdy z uczestników otrzymuje:
• Skrypty i ćwiczenia
• Zaświadczenie ukończenia szkolenia
• Serwis poszkoleniowy
• Obiad i serwis kawowy
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie http://gpconsultants.euJoanna Jędrzejczak edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 10:08 -
Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte
Profesjonalna obsługa klienta
9 grudnia
Gdańsk
330 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki
Harmonogram:
Adresaci szkolenia:
Uczestnicy kursu mają poznać zasady obsługi klienta jak również poznać tajniki skutecznej komunikacji. Szkolenie skierowane do pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem. Uzyskane umiejętności mają na celu zapewnienie zadowolenia klientów i uzyskiwanie pozytywnych rekomendacji.
Prowadzący szkolenie:
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników.
Cel szkolenia:
• Zrozumienie wzajemnych powiązań pomiędzy własnym stylem komunikacji
a odbiorem komunikatów przez Klienta
• Usystematyzowanie procesu sprzedaży
• Poznanie i przećwiczenie sposobów na przełamywanie zastrzeżeń Klienta
Plan szkolenia:
Co wpływa na nasz sukces?
1.Systemy komunikacji.
1.1 Identyfikacja własnego systemu komunikacji - autodiagnoza.
1.2. Omówienie 4 głównych typów komunikacji.
1.3. Zalety i wady poszczególnych typów komunikacji -
- jak SKUTECZNIE komunikować się z różnymi ludźmi.
1.4. Autoanaliza wybranych klientów: jaki mieli/mają system
komunikacyjny, jak się z nimi komunikowaliśmy.
2. Proces Sprzedaży
2.1. Koło sprzedaży
2.2. Efektywny sprzedawca: cechy
2.3. Identyfikacja potrzeb: pytania zamknięte i otwarte, komunikacja
z klientem
2.4. Rekomendacja rozwiązań
2.5. Co kiedy oferta nie jest trafiona
3. Prezentacja produktu, technika C-Z-K (język korzyści). Sztuka argumentacji i przekonywania.
3.1. Działanie techniki C-Z-K.
3.2. Ćwiczenie: przełożenie oferty na elementy techniki C-Z-K.
4. Podsumowanie i zakończenie.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Każdy z uczestników otrzymuje:
• Skrypty i ćwiczenia
• Zaświadczenie ukończenia szkolenia
• Serwis poszkoleniowy
• Obiad i serwis kawowy
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie http://gpconsultants.euJoanna Jędrzejczak edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 10:08 -
Zapraszamy na szkolenia otwarte
1. Profesjonalna obsługa klienta
(jednodniowe w terminie 9.12.2011r.)
2. Intensywny trening technik sprzedaży i negocjacji
(dwudniowe w terminie 12-13.12.2011r.)
3. Polityka cenowa
(dwudniowe w terminie 15-16.12.2011 r.)
Miejsce szkoleń: Gdańsk
Wszelkie informacje dostępne pod nr tel. 782 900 700,
joanna@gpconsultants.eu lub na stronie http://gpconsultants.eu
CENY PROMOCYJNE! ATRAKCYJNE RABATY DLA GRUP!
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!Joanna Jędrzejczak edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 10:07