Joanna Jędrzejczak

konsultant, Green Park HR Consultants

Wypowiedzi

  • Joanna Jędrzejczak
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Szkolenia otwarte.
    28.10.2011, 08:58

    Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte
    Polityka cenowa
    15 i 16 grudnia, dwa dni
    Gdańsk
    660 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki
    Harmonogram:
    Adresaci szkolenia:
    Oferta jest dedykowana dla osób, które mają planować i kierować sprzedażą. Szkolenie ma na celu przekazanie podstawowych umiejętności dotyczących planowania strategii i budowy zespołu sprzedażowego.
    Prowadzący szkolenie:
    Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników.
    Cel szkolenia:
    • Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, aby umieli tworzyć strategię cenową spójną
    z potrzebami swoich przedsiębiorstw
    • Poznają również tajniki budowania wydajnego zespoły sprzedawców

    Harmonogram szkolenia:

    I. Strategia sprzedaży
    1. Metody obierania polityki cenowej i ustalanie marż
    2. Techniki budowania cenników
    3. Programy lojalnościowe i rabaty, warunki płatności
    4. W prowadzanie zmian na podstawie monitorowania cen
    5. Analiza rynku i budowanie strategii
    6. Fazy cyklu życia produktu
    7. Czy firma ma strategie i czy jest ona dobrze obrana
    8. Czy firma realizuje strategię

    II. Budowa zespołu sprzedażowego
    1. Jaki jest mój obecny zespół, jakie mam procedury i standardy
    2. Jak wyznaczyć cele pracownikom
    3. Motywacja handlowców
    4. Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie i rozliczanie zadań
    5. Jak wdrożyć nową strategię do istniejącego działu handlowego
    6. Wynagradzanie w działach sprzeda
    7. Rekrutacja handlowców
    8. Budowanie działu

    III. Podsumowanie

    Czas trwania szkolenia: 2 dni
    Każdy z uczestników otrzymuje:
    • Skrypty i ćwiczenia
    • Zaświadczenie ukończenia szkolenia
    • Serwis poszkoleniowy
    • Obiad i serwis kawowy

    W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie http://gpconsultants.euJoanna Jędrzejczak edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 10:09

  • Joanna Jędrzejczak
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Szkolenia otwarte.
    28.10.2011, 08:57

    Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte
    Intensywny trening technik sprzedaży i negocjacji
    12 i 13 grudnia, 2 dni
    Gdańsk
    660 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki
    Harmonogram:
    Adresaci szkolenia:
    Grupą docelową są osoby piastujące stanowiska handlowe, chcące utrwalić wiedzę z zakresu technik sprzedaży, nabyć w tym kierunku nowych umiejętności oraz wypracować praktyczne metody
    i rozwiązania sprzyjające prowadzeniu i finalizowaniu sprzedaży oraz negocjacji handlowych.
    Prowadzący szkolenie:
    Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników.
    Cel szkolenia:
    • Przypomnienie i przećwiczenie technik sprzedaży
    • Przygotowywanie ofert dla klienta, budowanie konkurencyjnej oferty
    • Poznanie i przećwiczenie sposobów na przełamywanie zastrzeżeń Klienta
    • Negocjacje - poznanie zasad i standardów negocjacji drogą do sukcesu
    • Negocjacje bez obniżania ceny

    Harmonogram szkolenia:
    1. Sprzedaż jako proces
    1.1. Koło sprzedaży
    1.2. Efektywny sprzedawca
    1.3. Skuteczność a style działania
    2. Klienci
    2.1. Drabina lojalności klientów
    2.2. Dlaczego klienci odchodzą do konkurencji?
    3. Przygotowanie do wizyty handlowej
    3.1. Identyfikacja potencjalnego klienta
    3.2. Pozyskiwanie szczegółowych informacji o potencjalnym kliencie
    3.3. Przygotowanie materiałów do spotkania
    4. Identyfikacja potrzeb klienta
    4.1. Komunikacja z Klientem
    4.2. Pytania otwarte i zamknięte, parafraza, aktywne słuchanie
    4.3. Typy klientów
    5. Rekomendacja rozwiązań - złożenie oferty
    5.1. Składanie oferty – jak skutecznie budować „kanapkę sprzedażową”
    5.2. Kiedy rozmawiać o cenie? jak podać cenę bez stresu i lęku?
    5.3. Co zrobić kiedy oferta jest chybiona?
    5.4. Zakończenie sprzedaży.
    6. Negocjacje
    6.1. Rodzaje komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
    6.2. Autoanaliza systemu komunikacji.
    6.3. Style komunikacji w trakcie procesu negocjacji.
    6.4. Radzenie sobie z obiekcjami jakościowymi i cenowymi.
    6.5. Rodzaje ustępstw i wartościowanie ustępstw. Negocjowanie innych
    wartości, niż cena.
    6.6. Technika O-P-K.
    6.7. 10 zasad kupca.
    6.8. 4 zasady sprzedawcy.

    Czas trwania szkolenia: 2 dni
    Każdy z uczestników otrzymuje:
    • Skrypty i ćwiczenia
    • Zaświadczenie ukończenia szkolenia
    • Serwis poszkoleniowy
    • Obiad i serwis kawowy

    W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie http://gpconsultants.euJoanna Jędrzejczak edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 10:08

  • Joanna Jędrzejczak
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Szkolenia otwarte.
    28.10.2011, 08:56

    Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte
    Profesjonalna obsługa klienta
    9 grudnia
    Gdańsk
    330 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki
    Harmonogram:
    Adresaci szkolenia:
    Uczestnicy kursu mają poznać zasady obsługi klienta jak również poznać tajniki skutecznej komunikacji. Szkolenie skierowane do pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem. Uzyskane umiejętności mają na celu zapewnienie zadowolenia klientów i uzyskiwanie pozytywnych rekomendacji.
    Prowadzący szkolenie:
    Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników.
    Cel szkolenia:
    • Zrozumienie wzajemnych powiązań pomiędzy własnym stylem komunikacji
    a odbiorem komunikatów przez Klienta
    • Usystematyzowanie procesu sprzedaży
    • Poznanie i przećwiczenie sposobów na przełamywanie zastrzeżeń Klienta

    Plan szkolenia:
    Co wpływa na nasz sukces?
    1.Systemy komunikacji.
    1.1 Identyfikacja własnego systemu komunikacji - autodiagnoza.
    1.2. Omówienie 4 głównych typów komunikacji.
    1.3. Zalety i wady poszczególnych typów komunikacji -
    - jak SKUTECZNIE komunikować się z różnymi ludźmi.
    1.4. Autoanaliza wybranych klientów: jaki mieli/mają system
    komunikacyjny, jak się z nimi komunikowaliśmy.
    2. Proces Sprzedaży
    2.1. Koło sprzedaży
    2.2. Efektywny sprzedawca: cechy
    2.3. Identyfikacja potrzeb: pytania zamknięte i otwarte, komunikacja
    z klientem
    2.4. Rekomendacja rozwiązań
    2.5. Co kiedy oferta nie jest trafiona
    3. Prezentacja produktu, technika C-Z-K (język korzyści). Sztuka argumentacji i przekonywania.
    3.1. Działanie techniki C-Z-K.
    3.2. Ćwiczenie: przełożenie oferty na elementy techniki C-Z-K.
    4. Podsumowanie i zakończenie.

    Czas trwania szkolenia: 1 dzień
    Każdy z uczestników otrzymuje:
    • Skrypty i ćwiczenia
    • Zaświadczenie ukończenia szkolenia
    • Serwis poszkoleniowy
    • Obiad i serwis kawowy

    W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie http://gpconsultants.euJoanna Jędrzejczak edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 10:08

  • Joanna Jędrzejczak
    Wpis na grupie Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe w temacie Szkolenia otwarte.
    28.10.2011, 08:49

    Zapraszamy na szkolenia otwarte
    1. Profesjonalna obsługa klienta
    (jednodniowe w terminie 9.12.2011r.)
    2. Intensywny trening technik sprzedaży i negocjacji
    (dwudniowe w terminie 12-13.12.2011r.)
    3. Polityka cenowa
    (dwudniowe w terminie 15-16.12.2011 r.)
    Miejsce szkoleń: Gdańsk
    Wszelkie informacje dostępne pod nr tel. 782 900 700,
    joanna@gpconsultants.eu lub na stronie http://gpconsultants.eu
    CENY PROMOCYJNE! ATRAKCYJNE RABATY DLA GRUP!
    SERDECZNIE ZAPRASZAMY!Joanna Jędrzejczak edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 10:07

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do