Umiejętności
frachty
PŁATNIK
Symfonia Kadry i Płace
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
stanowisko ds. transportu
- zapewnienie transportu dla wjazdów służbowych kierownictwa i pracowników Urzędu,
- nadzór merytoryczny nad kierowcami,
- prowadzenie spraw związanych z dysponowaniem samochodami służbowymi, rozliczanie czasu pracy
kierowców,
- ustalanie harmonogramu czasu pracy kierowców,
- sporządzanie wniosków dotyczących wysokości premii dla kierowców,
- ewidencjonowanie i weryfikacja kart pojazdów pod kątem zużycia paliwa poprzez poszczególne jednostki
transportu
- monitorowanie realizacji transakcji bezgotówkowego zakupu paliwa,
- sporządzanie oraz ewidencjonowanie upoważnień do prowadzenia samochodów służbowych,
- prowadzenie ewidencji ponoszonych kosztów utrzymania pojazdów,
- przygotowanie szczegółowego opisu zamówienia publicznego oraz określenie wartości szacunkowej
zamówienia na dostawę samochodów, mycie pojazdów służbowych,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących emisji zanieczyszczeń do środowiska, w związku z eksploatacją
pojazdów i ustalanie wysokości opłat oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań bilansowych
nośników energii.
- nadzór merytoryczny nad kierowcami,
- prowadzenie spraw związanych z dysponowaniem samochodami służbowymi, rozliczanie czasu pracy
kierowców,
- ustalanie harmonogramu czasu pracy kierowców,
- sporządzanie wniosków dotyczących wysokości premii dla kierowców,
- ewidencjonowanie i weryfikacja kart pojazdów pod kątem zużycia paliwa poprzez poszczególne jednostki
transportu
- monitorowanie realizacji transakcji bezgotówkowego zakupu paliwa,
- sporządzanie oraz ewidencjonowanie upoważnień do prowadzenia samochodów służbowych,
- prowadzenie ewidencji ponoszonych kosztów utrzymania pojazdów,
- przygotowanie szczegółowego opisu zamówienia publicznego oraz określenie wartości szacunkowej
zamówienia na dostawę samochodów, mycie pojazdów służbowych,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących emisji zanieczyszczeń do środowiska, w związku z eksploatacją
pojazdów i ustalanie wysokości opłat oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań bilansowych
nośników energii.
specjalista ds kadr i szkolenia
Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych pracowników zatrudnionych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w szczególności :
- prowadzenie spraw osobowych pracowników (m.in. umowy o pracę i innych dokumentów związanych z
nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, skierowania na badania wstępne, kontrolne i
okresowe),
- przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą w stosunku pracy, w tym: zmiany wydziałów,
departamentów, wysokości wynagrodzeń, awansów i opisywanie wniosków dotyczących powyższych
zmian,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu,
- potwierdzanie danych na dokumentach z Wydziału Płac dotyczących zatrudnienia pracowników,
- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych i innych nieobecności oraz
wystawianie kart urlopowych,
- prowadzenie rejestru ważności badań okresowych pracowników,
- prowadzenie teczek akt osobowych pracowników,
- kontrola dyscypliny pracy oraz weryfikacja list obecności pracowników,
- kontrola ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z naruszeniem przez pracowników obowiązków pracowniczych,
- przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski w sprawach pracowniczych,
- prowadzenie spraw pracowniczych wynikających z uregulowań prawnych w zakresie ubezpieczeń
społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych,
- sporządzanie zestawień o stanie zatrudnienia i wynagrodzenia na potrzeby audytów, kontroli
wewnętrznych i zewnętrznych, prasy, itp,
- prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników,
- obsługa systemu informatycznego Kadry - Płace oraz innych baz danych systemu komputerowego.
- prowadzenie spraw osobowych pracowników (m.in. umowy o pracę i innych dokumentów związanych z
nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, skierowania na badania wstępne, kontrolne i
okresowe),
- przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą w stosunku pracy, w tym: zmiany wydziałów,
departamentów, wysokości wynagrodzeń, awansów i opisywanie wniosków dotyczących powyższych
zmian,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu,
- potwierdzanie danych na dokumentach z Wydziału Płac dotyczących zatrudnienia pracowników,
- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych i innych nieobecności oraz
wystawianie kart urlopowych,
- prowadzenie rejestru ważności badań okresowych pracowników,
- prowadzenie teczek akt osobowych pracowników,
- kontrola dyscypliny pracy oraz weryfikacja list obecności pracowników,
- kontrola ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z naruszeniem przez pracowników obowiązków pracowniczych,
- przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski w sprawach pracowniczych,
- prowadzenie spraw pracowniczych wynikających z uregulowań prawnych w zakresie ubezpieczeń
społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych,
- sporządzanie zestawień o stanie zatrudnienia i wynagrodzenia na potrzeby audytów, kontroli
wewnętrznych i zewnętrznych, prasy, itp,
- prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników,
- obsługa systemu informatycznego Kadry - Płace oraz innych baz danych systemu komputerowego.
Kierownik ds. Produktów Kredytowych
realizacja wyznaczonych planów sprzedaży poprzez efektywne pozyskiwanie klientów w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami
·zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku
·zarządzanie podległymi pracownikami
·dążenie do wzrostu liczby klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów
·udział w akcjach mikromarketingowych, przygotowanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów Banku
·zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej z wysokimi standardami Banku
·dbałość o jakość portfela klientów, a w szczególności windykacja zaległych rachunków kredytowych
·zapewnienie zgodności przeprowadzanych działań zarówno własnych, jak i w ramach koordynowanego obszaru sprzedaży z wymaganiami kontroli wewnętrznej, aktualnie obowiązującymi procedurami Banku, wymaganym poziomem jakości, etyką sprzedaży i zasadami Wspólnej Odpowiedzialności (wobec klientów, siebie nawzajem i firmy)
·raportowanie działań sprzedaży, analizy i planowanie sprzedaży
·wspieranie Dyrektora Oddziału w przygotowaniu i realizacji planów sprzedaży produktów kredytowych
·udział w zarządzaniu sprzedażą, a także organizowanie i koordynowanie pracy zespołu osób zaangażowanych w sprzedaż produktów kredytowych
·identyfikowanie problemów oddziałowych i podejmowanie kroków zaradczych
·analizowanie badań jakości obsługi klienta w oddziale
·zarządzanie podległym zespołem ze szczególnym naciskiem na dbałość o rozwój pracowników, utrzymanie wysokiego poziomu motywacji i zaangażowania w pracę
·wspieranie zespołu w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych w odniesieniu do produktów kredytowych m.in. poprzez prowadzenie coachingów sprzedażowych, szkolenia z wiedzy produktowej, koordynowanie ustalonych planów działania
·stałe poszerzanie wiedzy i dogłębne poznawanie produktów Banku i konkurencji
·zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku
·zarządzanie podległymi pracownikami
·dążenie do wzrostu liczby klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów
·udział w akcjach mikromarketingowych, przygotowanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez Bank dla istniejących i potencjalnych klientów Banku
·zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej z wysokimi standardami Banku
·dbałość o jakość portfela klientów, a w szczególności windykacja zaległych rachunków kredytowych
·zapewnienie zgodności przeprowadzanych działań zarówno własnych, jak i w ramach koordynowanego obszaru sprzedaży z wymaganiami kontroli wewnętrznej, aktualnie obowiązującymi procedurami Banku, wymaganym poziomem jakości, etyką sprzedaży i zasadami Wspólnej Odpowiedzialności (wobec klientów, siebie nawzajem i firmy)
·raportowanie działań sprzedaży, analizy i planowanie sprzedaży
·wspieranie Dyrektora Oddziału w przygotowaniu i realizacji planów sprzedaży produktów kredytowych
·udział w zarządzaniu sprzedażą, a także organizowanie i koordynowanie pracy zespołu osób zaangażowanych w sprzedaż produktów kredytowych
·identyfikowanie problemów oddziałowych i podejmowanie kroków zaradczych
·analizowanie badań jakości obsługi klienta w oddziale
·zarządzanie podległym zespołem ze szczególnym naciskiem na dbałość o rozwój pracowników, utrzymanie wysokiego poziomu motywacji i zaangażowania w pracę
·wspieranie zespołu w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych w odniesieniu do produktów kredytowych m.in. poprzez prowadzenie coachingów sprzedażowych, szkolenia z wiedzy produktowej, koordynowanie ustalonych planów działania
·stałe poszerzanie wiedzy i dogłębne poznawanie produktów Banku i konkurencji
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Grupy
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i