Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży
Hotel Pałac Żelechów SPA & Wellness
- Przygotowanie i wprowadzenie oferty nowego hotelu (start-up) na rynek
- Zarządzanie ofertą i sprzedażą
- Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży
- Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi i korporacyjnymi
- Prowadzenie obsługi posprzedażowej i działań lojalnościowych
- Monitorowanie konkurencji
- Koordynacja komunikacji marketingowej (ATL i BTL)
- Opracowanie koncepcji, planowanie i wprowadzanie nowych imprez i eventów
- Zarządzanie stroną internetową hotelu
- Zarządzanie ofertą i sprzedażą
- Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży
- Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi i korporacyjnymi
- Prowadzenie obsługi posprzedażowej i działań lojalnościowych
- Monitorowanie konkurencji
- Koordynacja komunikacji marketingowej (ATL i BTL)
- Opracowanie koncepcji, planowanie i wprowadzanie nowych imprez i eventów
- Zarządzanie stroną internetową hotelu
Kierownik Sprzedaży i Marketingu
Hotel Wellness & SPA Warszawianka w Jachrance pod Warszawą
- Zapewnienie i dbałość o właściwe relacje z Klientami
- Koordynacja sprzedaży i monitorowanie działania sprzedawców
- Przygotowywanie raportów dla Zarządu o bieżącym ofertowaniu i sprzedaży
- Opracowanie koncepcji, planowanie i wprowadzanie nowych imprez i eventów
- Przygotowanie produktu i bezpośrednie wsparcie sprzedaży
- Prowadzenie kalendarza imprez
- Prowadzenie kalendarza szkoleń i imprez
- Współpraca ze wszystkimi jednostkami obsługującymi Gości hotelowych
- Koordynacja komunikacji marketingowej (ATL i BTL) i ofertowej
- Zarządzanie stroną internetową hotelu
- Koordynowanie działań związanych z tzw. social mediami
- Koordynacja sprzedaży i monitorowanie działania sprzedawców
- Przygotowywanie raportów dla Zarządu o bieżącym ofertowaniu i sprzedaży
- Opracowanie koncepcji, planowanie i wprowadzanie nowych imprez i eventów
- Przygotowanie produktu i bezpośrednie wsparcie sprzedaży
- Prowadzenie kalendarza imprez
- Prowadzenie kalendarza szkoleń i imprez
- Współpraca ze wszystkimi jednostkami obsługującymi Gości hotelowych
- Koordynacja komunikacji marketingowej (ATL i BTL) i ofertowej
- Zarządzanie stroną internetową hotelu
- Koordynowanie działań związanych z tzw. social mediami
Właściciel, Dyrektor Zarządzający
CHEERLEADERS GROUP
Oprawa imprez związanych z EURO 2012
Pokazy tańca nowoczesnego
Organizacja imprez firmowych
Akcje reklamowe i promocyjne
Oprawa artystyczna
Szkolenia w zakresie taktyk i interwencji specjalnych
Szkolenia w zakresie budowania zaufania w zespole
Oprawa imprez związanych z EURO 2012
Pokazy tańca nowoczesnego
Organizacja imprez firmowych
Akcje reklamowe i promocyjne
Oprawa artystyczna
Szkolenia w zakresie taktyk i interwencji specjalnych
Szkolenia w zakresie budowania zaufania w zespole
Event & Marketing Manager
Restauracje RABARBAR i PLAYERBAR w Warszawie
- Komunikacja zewnętrzna skierowana do klientów i mediów
- Przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Zarządzanie partalami i stronami restauracji w tzw. social mediach
- Modyfikacja stałych elementów oferty.
- Modyfikacja wizerunku i marki firmy
- Zarządzanie portfelem klientów biznesowych i indywidualnych
- Organizacja wieczorów i imprez firmowych
- Przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Zarządzanie partalami i stronami restauracji w tzw. social mediach
- Modyfikacja stałych elementów oferty.
- Modyfikacja wizerunku i marki firmy
- Zarządzanie portfelem klientów biznesowych i indywidualnych
- Organizacja wieczorów i imprez firmowych
Menedżer ds. Marketingu i Organizacji Imprez
Restauracja Śpiewających Kelnerów
Organizowanie imprez
Zwiększanie przychodu firmy
Wprowadzenie nowych elementów oferty „eventowej”
Pozyskiwanie nowych klientów
Wprowadzenie nowego, wysokiego standardu, utrzymywania i rozwijania relacji z klientami
Wprowadzanie nowego wizerunku i marki firmy
Komunikacja zewnętrzna
Prowadzenie kampanii reklamowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Zwiększanie przychodu firmy
Wprowadzenie nowych elementów oferty „eventowej”
Pozyskiwanie nowych klientów
Wprowadzenie nowego, wysokiego standardu, utrzymywania i rozwijania relacji z klientami
Wprowadzanie nowego wizerunku i marki firmy
Komunikacja zewnętrzna
Prowadzenie kampanii reklamowych
Zarządzanie budżetem marketingowym
Wiceprezes
Okręgowy Związek Karate Tradycyjnego w Warszawie
- Współpraca z organami jednostek samorządu terytorialnego
- Komunikacja zewnętrzna skierowana do mediów
- Pozyskiwanie funduszy
- Prowadzenie negocjacji kontraktowych
- Przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych na rzecz Związku i jego projektów
- Przygotowywanie i realizacja umów sponsorskich
- Zarządzanie relacjami z partnerami i sponsorami Związku
- Koordynacja i zarządzanie współpracą ze stowarzyszeniami członkowskimi
- Organizacja szkolenia sportowego i instruktorskiego
- Planowanie i organizacja imprez sportowych i rekreacyjnych
- Zarządzanie pracą biura Zarządu
- Komunikacja zewnętrzna skierowana do mediów
- Pozyskiwanie funduszy
- Prowadzenie negocjacji kontraktowych
- Przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych na rzecz Związku i jego projektów
- Przygotowywanie i realizacja umów sponsorskich
- Zarządzanie relacjami z partnerami i sponsorami Związku
- Koordynacja i zarządzanie współpracą ze stowarzyszeniami członkowskimi
- Organizacja szkolenia sportowego i instruktorskiego
- Planowanie i organizacja imprez sportowych i rekreacyjnych
- Zarządzanie pracą biura Zarządu
Szkolenia i kursy
1. Coaching w biznesie i zarządzaniu
2. Negocjacje w biznesie
3. Etykieta w biznesie
4. Promocja i Marketing
5. Corel Graphics Suite X4
6. Socjologia reklamy
7. Kreacja wizualna
8. Protokół dyplomatyczny
9. Public Relations
10. Media planning
11. Pisanie kreatywne
12. Kurs dla kierowników placówek wypoczynku
13. Kurs instruktorów fitness w różnych formach gimnastyki
2. Negocjacje w biznesie
3. Etykieta w biznesie
4. Promocja i Marketing
5. Corel Graphics Suite X4
6. Socjologia reklamy
7. Kreacja wizualna
8. Protokół dyplomatyczny
9. Public Relations
10. Media planning
11. Pisanie kreatywne
12. Kurs dla kierowników placówek wypoczynku
13. Kurs instruktorów fitness w różnych formach gimnastyki
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
aktywne życie. ludzie z pasją, praca też!
Organizacje
www.hasao.pl
Inne
Umiejętności i doświadczenie:
• Zarządzanie ofertą i sprzedażą
• PR i Komunikacja marketingowa
• Wykorzystywanie zaawansowanych narzędzi marketingowych
• Negocjacje (Sztuka negocjacji :) ) z partnerami biznesowymi
• Prowadzenie dużych projektów związanych z działalnością prowadzonej przeze mnie firmy
• Zarządzanie zespołem, delegowanie zadań i organizowanie pracy indywidualnej
• Komunikacja zewnętrzna
• Komunikacja wewnętrzna
• Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami strategicznymi
• Biegłość w dokumentacji formalno-prawnej.
• Planowanie i realizacja wszelkiego rodzaju imprez, łącznie z:
- pozyskiwaniem funduszy i sponsorów,
- pozyskiwaniem patronów medialnych i innych,
- logistyką zakwaterowania i wyżywienia uczestników,
- projektami graficznymi i drukiem tzw. „poligrafii imprezowej”,
- przygotowywanie materiałów prasowych i organizowanie konferencji prasowych, PR imprezy,
- przygotowaniem scenariusza, oprawy artystycznej, podpisywaniem umów z wykonawcami, etc.,
- zamknięciem imprezy (archiwizacja dokumentów, finansowy bilans).
• Biegłość w posługiwaniu się pakietem graficznym (raster, wektor)
• Zarządzanie obiektem gastronomicznym
• Zarządzanie obiektem sportowym
• Organizacja szkoleń
• Organizacja wyjazdów turystyczno-rekreacyjnych
• Umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresu i konfliktu
• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Zdolność przekonywania i perswazji
• Posiadanie prawa jazdy kat. B
• Zarządzanie ofertą i sprzedażą
• PR i Komunikacja marketingowa
• Wykorzystywanie zaawansowanych narzędzi marketingowych
• Negocjacje (Sztuka negocjacji :) ) z partnerami biznesowymi
• Prowadzenie dużych projektów związanych z działalnością prowadzonej przeze mnie firmy
• Zarządzanie zespołem, delegowanie zadań i organizowanie pracy indywidualnej
• Komunikacja zewnętrzna
• Komunikacja wewnętrzna
• Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami strategicznymi
• Biegłość w dokumentacji formalno-prawnej.
• Planowanie i realizacja wszelkiego rodzaju imprez, łącznie z:
- pozyskiwaniem funduszy i sponsorów,
- pozyskiwaniem patronów medialnych i innych,
- logistyką zakwaterowania i wyżywienia uczestników,
- projektami graficznymi i drukiem tzw. „poligrafii imprezowej”,
- przygotowywanie materiałów prasowych i organizowanie konferencji prasowych, PR imprezy,
- przygotowaniem scenariusza, oprawy artystycznej, podpisywaniem umów z wykonawcami, etc.,
- zamknięciem imprezy (archiwizacja dokumentów, finansowy bilans).
• Biegłość w posługiwaniu się pakietem graficznym (raster, wektor)
• Zarządzanie obiektem gastronomicznym
• Zarządzanie obiektem sportowym
• Organizacja szkoleń
• Organizacja wyjazdów turystyczno-rekreacyjnych
• Umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresu i konfliktu
• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Zdolność przekonywania i perswazji
• Posiadanie prawa jazdy kat. B
Grupy
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Absolwenci V LO im. ks. Józefa Poniatowskiego w Warszawie
Znad wysokich wiślanych brzegów,
z murów miasta pięknego jak kwiat,
niech warszawskiej piątki szeregów,
słowa pieśni popłyną w świat.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Al Golin
Prezes Golin&Harris - jeden z najsławniejszych praktyków public relations na świecie; 27 listopada będzie w Warszawie jako gość specjalny PR Forum 2008, organizowanym przez Związek Firm Public Relatio