Doświadczenie zawodowe
Szef Sekcji Rozwoju Produktu Reklamowego
Zarządzanie sekcją odpowiedzialną za rozwój produktu reklamowego Premium TV. Opieka nad stacjami z portfolio TVN SA (TVN Style, TVN 24, TVN 24 BiŚ, TVN Fabuła) oraz kanałami zewnętrznych partnerów współpracujących z TVN Media w ramach projektu Premium TV:
- VIACOM (MTV, VIVA, Nickelodeon, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel, VH1),
- DISCOVERY NETWORKS (Discovery Channel, TLC, Discovery Life, Animal Planet HD, ID, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra)
- AXN (AXN, AXN Black, AXN White, AXN Spin)
Główne obowiązki to: identyfikacja i adresowanie potrzeb rynkowych, wsparcie merytoryczne w zakresie kształtowania strategii sprzedaży, tworzenie ofert dot. produktów Premium TV, samych kanałów oraz formatów na nich emitowanych, strategia B2B oraz rozwijanie projektów badawczych wspierających sprzedaż.
- VIACOM (MTV, VIVA, Nickelodeon, Comedy Central, Comedy Central Family, Paramount Channel, VH1),
- DISCOVERY NETWORKS (Discovery Channel, TLC, Discovery Life, Animal Planet HD, ID, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra)
- AXN (AXN, AXN Black, AXN White, AXN Spin)
Główne obowiązki to: identyfikacja i adresowanie potrzeb rynkowych, wsparcie merytoryczne w zakresie kształtowania strategii sprzedaży, tworzenie ofert dot. produktów Premium TV, samych kanałów oraz formatów na nich emitowanych, strategia B2B oraz rozwijanie projektów badawczych wspierających sprzedaż.
Menadżer ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
Odpowiedzialność za rozwój produktu reklamowego w kanałach tematycznych oferty Premium TV. Opieka nad stacjami z portfolio TVN SA (TVN Style, TVN7, TTV) oraz kanałami partnera 4fun Media współpracującego z TVN Media w ramach projektu Premium TV (kanały: 4fun.tv, TV. DISCO, RBL.TV)
Główne obowiązki to: identyfikacja i adresowanie potrzeb rynkowych, wsparcie merytoryczne w zakresie kształtowania strategii sprzedaży, tworzenie ofert samych kanałów oraz formatów na nich emitowanych, strategia B2B oraz rozwijanie projektów badawczych wspierających sprzedaż.
Główne obowiązki to: identyfikacja i adresowanie potrzeb rynkowych, wsparcie merytoryczne w zakresie kształtowania strategii sprzedaży, tworzenie ofert samych kanałów oraz formatów na nich emitowanych, strategia B2B oraz rozwijanie projektów badawczych wspierających sprzedaż.
Account Manager
Odpowiedzialoność za zespół planujący zintegrowaną komunikacę dla marek Procter & Gamble na kategoriach produktowych: Hair Care (Pantene, Head & Shoulders, Wella Pro Series, Herbal Essences), Face Care (Olay), Styling (Wellaflex), Colorants (Wellaton, Londa), Fem Care (Always, Naturella, Discreet, Tampax), Baby Care (Pampers).
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.