Joanna Grudkowska

Dyrektor Sieci Kanałów Zewnętrznych PZU ŻYCIE SA
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Ubezpieczenia Promocje Zarządzanie Zmianą - Change Management Efektywność Sprzedaży Coaching i motywacja

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PZU Życie S.A.
Dyrektor Sieci Kanałów Zewnętrznych
• Zapewnienie właściwego poziomu wiedzy merytorycznej pracowników Obszaru Sprzedaży i podmiotów sprzedaży w zakresie ubezpieczeń życiowych
• Realizację wyznaczonych celów biznesowych i planów sprzedażowych w ramach podległego obszaru sprzedaży oraz współpracującej sieci agentów wyłącznych,
• Nadzór na przestrzeganiem w procedur wewnętrznych,
• Analizę pola ubezpieczeniowego i działań konkurencji,
Grupa PZU
Kierownik Sprzedaży Agentów Wyłącznych
• zapewnienie właściwego poziomu wiedzy merytorycznej pracowników Obszaru Sprzedaży i podmiotów sprzedaży w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych;
• Realizację wyznaczonych celów biznesowych i planów sprzedażowych w ramach podległego zespołu sprzedaży oraz współpracującej sieci agentów wyłącznych,
• Zarządzanie podległym zespołem sprzedaży,
• Zarządzanie podległą siecią agentów wyłącznych,
• Realizację planu rekrutacji podmiotów sprzedaży,
• Utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności wśród agentów wyłącznych,
• Nadzór na przestrzeganiem w procedur wewnętrznych,
• Analizę pola ubezpieczeniowego i działań konkurencji,
Grupa PZU
Koordynator Ubezpieczeń Komunikacyjnych
• zapewnienie właściwego poziomu wiedzy merytorycznej pracowników Obszaru Sprzedaży i podmiotów sprzedaży w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych;
• merytoryczne wsparcie pracowników Obszaru (udzielanie wyjaśnień, interpretowanie zapisów owu, taryf i wytycznych);
• analizowanie rynku ubezpieczeniowego i działań innych towarzystw ubezpieczeń oraz opracowywanie na tej podstawie strategii niezbędnej do prowadzenia aktywnej sprzedaży oraz realizacji planu sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych;
• współpraca z Biurem Sprzedaży oraz Biurem Zarządzania Produktami w zakresie opracowywania porównań oferty innych towarzystw ubezpieczeń, negocjowanie warunków oferty PZU SA;
• analizowanie wyników sprzedaży i rekomendowanie działań korygujących;
• kontrola nad budżetami zniżkowymi;
• rozpatrywanie roszczeń i odwołań klientów oraz podmiotów sprzedaży;
• przeprowadzanie kontroli funkcjonalnych w zakresie poprawności wystawianej dokumentacji ubezpieczeniowej, przygotowywanie wniosków pokontrolnych.
Grupa PZU
Specjalista ds. obsługi klienta
• obsługa posprzedażowa klienta w jednostkach terenowych poprzez: udzielanie klientom informacji, obsługa zmian w trakcie trwania umowy ubezpieczenia, obsługa korespondencji, obsługa wypowiedzeń, obsługa zwrotów, wystawianie duplikatów polis oraz zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia
• prowadzenie aktywnej działalności pro sprzedażowej poprzez udzielanie informacji na temat oferowanych produktów, trwających promocji oraz działań mających na celu utrzymanie klienta
• wdrażanie i dbałość o utrzymanie standardów jakości bezpośredniej obsługi klienta
• archiwizacja dokumentów powstałych w trakcie realizacji zadań bieżących
• bieżące monitorowanie obowiązujących rozwiązań normatywno-prawnych regulujących działalność obszaru Obsługa Sprzedaży
• twórcze wykorzystanie posiadanej wiedzy fachowej, stałe podnoszenie jej poziomu
• bieżące informowanie przełożonego o stanie i postępie prac, napotykanych trudnościach i działaniach podjętych w celu ich wyeliminowania
Grupa PZU
Pośrednik Ubezpieczeniowy
• sprzedaż ubezpieczeń oraz kompleksowe doradztwo klientom w zakresie wyboru rodzaju i zakresu ubezpieczenia,
• administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją ubezpieczeniową,
• sporządzanie specyfikacji rozliczonych dokumentów ubezpieczeniowych,
• obsługa zapytań ofertowych.
• sporządzanie specyfikacji rozliczonych dokumentów ubezpieczeniowych,
• kontrola należności i zobowiązań,
• aktywna i oparta na wysokiej jakości obsługa klienta.

Szkolenia i kursy

Przywództwo sytuacyjne , Efektywny Zespół, Skuteczne sposoby poruszania się po lokalnym rynku ubezpieczeniowym , organizacja czasu pracy, Podstawy efektywnej sprzedaży ubezpieczeń, Train the Trainers z zakresu prowadzenia szkoleń produktowych, Techniki negocjacyjne , Microsoft Office

Edukacja

Logo
pedagogika ogólna, magisterskie
Akademia Humanistyczna w Pułtusku
Logo
psychologia, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

- książki
- sport: spinning, fitness, stretching

Inne

- prawo jazdy kat. B
- obsługa urządzeń biurowych

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..