Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager
Obsługa Klienta w ramach obsługiwanych projektów - pełna odpowiedzialność za projekt:
•Kierowanie zespołem obsługującym projekt;
•Stałe kontakty z klientem;
•Opracowywanie i realizacja strategii działań dla klientów;
•Tworzenie strategii i taktyki działań;
•Tworzenie budżetów ;
•Reprezentowanie klienta w kontaktach z prasą;
•Doradztwo: wyszukiwanie i proponowanie klientom obszarów, w których można podjąć działania PR;
•Przygotowanie koncepcji działań w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych;
Zarządzanie zespołem;
•Organizowanie czasu pracy zespołu – tworzenie i nadzór nad harmonogramem prac;
•Nadzór nad prawidłową realizacją budżetu projektu;
•Kierowanie zespołem obsługującym projekt;
•Stałe kontakty z klientem;
•Opracowywanie i realizacja strategii działań dla klientów;
•Tworzenie strategii i taktyki działań;
•Tworzenie budżetów ;
•Reprezentowanie klienta w kontaktach z prasą;
•Doradztwo: wyszukiwanie i proponowanie klientom obszarów, w których można podjąć działania PR;
•Przygotowanie koncepcji działań w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych;
Zarządzanie zespołem;
•Organizowanie czasu pracy zespołu – tworzenie i nadzór nad harmonogramem prac;
•Nadzór nad prawidłową realizacją budżetu projektu;
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.