Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Inspektor
Starostwo Powiatowe w Pułtusku
- wykonywanie zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych realizowanych przez Powiat i Starostwo Powiatowe, a w szczególności dotyczących ustalania wartości szacunkowej zamówienia oraz warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych;
- ewidencja mienia Starostwa i jego zabezpieczenie;
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym oraz konserwacją wyposażenia;
- załatwianie spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami urzędowymi;
- gospodarowanie drukami i formularzami;
- zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów;
- współpraca w zakresie zabezpieczenia łączności telefonicznej i alarmowej;
- redagowanie pism w zakresie zleconym przez Dyrektora Wydziału Organizacji i Nadzoru;
- udział w negocjacjach warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat;
- przeprowadzanie oceny i kwalifikacja dostawców towarów i usług;
- planowanie wydatków zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie projektów planów finansowych, dokonywanie analizy wydatków we współpracy z Wydziałem Finansów oraz innymi Wydziałami Starostwa Powiatowego;
- prowadzenie rejestru faktur, zbioru zleceń i zamówień;
- współpraca w zakresie przygotowywania projektów uchwał Zarządu Powiatu, Rady Powiatu oraz Zarządzeń Starosty Pułtuskiego;
- opracowywanie analiz dotyczących kontroli działania Wydziałów, jednostek organizacyjnych Powiatu oraz powiatowych służb, inspekcji i straży, a także udział w czynnościach kontrolnych w zakresie zleconym przez bezpośredniego przełożonego;
- udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych i innych programów rozwoju;
- współpraca w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego.
- ewidencja mienia Starostwa i jego zabezpieczenie;
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym oraz konserwacją wyposażenia;
- załatwianie spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami urzędowymi;
- gospodarowanie drukami i formularzami;
- zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów;
- współpraca w zakresie zabezpieczenia łączności telefonicznej i alarmowej;
- redagowanie pism w zakresie zleconym przez Dyrektora Wydziału Organizacji i Nadzoru;
- udział w negocjacjach warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat;
- przeprowadzanie oceny i kwalifikacja dostawców towarów i usług;
- planowanie wydatków zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie projektów planów finansowych, dokonywanie analizy wydatków we współpracy z Wydziałem Finansów oraz innymi Wydziałami Starostwa Powiatowego;
- prowadzenie rejestru faktur, zbioru zleceń i zamówień;
- współpraca w zakresie przygotowywania projektów uchwał Zarządu Powiatu, Rady Powiatu oraz Zarządzeń Starosty Pułtuskiego;
- opracowywanie analiz dotyczących kontroli działania Wydziałów, jednostek organizacyjnych Powiatu oraz powiatowych służb, inspekcji i straży, a także udział w czynnościach kontrolnych w zakresie zleconym przez bezpośredniego przełożonego;
- udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych i innych programów rozwoju;
- współpraca w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego.
Starszy specjalista - Specjalista ds. informacji i promocji w projekcie "Musimy siać..."
Starostwo Powiatowe w Pułtusku
Projekt "Musimy siać... Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim" finansowany jest z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 i budżetu państwa w ramach Programu PL13: Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu.
Zakres obowiązków:
- opracowanie Planu Promocji Projektu;
- komunikacja z mediami i innymi organizacjami w zakresie działań promocyjnych projektu;
- opracowywanie treści i zamawianie artykułów prasowych, plakatów, ulotek, ogłoszeń, bilbordów i innych materiałów informacyjno-promocyjnych;
- przygotowywanie i organizowanie kampanii społecznych, pikników, konkursów, festynów, warsztatów oraz dokumentowanie ich realizacji;
- zamieszczanie i aktualizowanie w języku polskim i angielskim informacji o projekcie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku;
- współpraca z koordynatorem projektu i asystentem oraz informowanie o postępie prowadzonych działań promocyjno-informacyjnych.
Zakres obowiązków:
- opracowanie Planu Promocji Projektu;
- komunikacja z mediami i innymi organizacjami w zakresie działań promocyjnych projektu;
- opracowywanie treści i zamawianie artykułów prasowych, plakatów, ulotek, ogłoszeń, bilbordów i innych materiałów informacyjno-promocyjnych;
- przygotowywanie i organizowanie kampanii społecznych, pikników, konkursów, festynów, warsztatów oraz dokumentowanie ich realizacji;
- zamieszczanie i aktualizowanie w języku polskim i angielskim informacji o projekcie na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Pułtusku;
- współpraca z koordynatorem projektu i asystentem oraz informowanie o postępie prowadzonych działań promocyjno-informacyjnych.
Pracownik administracyjny
Starostwo Powiatowe w Pułtusku
- rozpoznawanie istoty funkcjonowania administracji publicznej;
- stosowanie zasad obiegu informacji w urzędach administracji publicznej;
- przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie dokumentów;
- prowadzenie korespondencji;
- redagowanie pism urzędowych;
- przygotowywanie projektów umów;
- segregowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- archiwizacja dokumentów;
- prowadzenie rejestru i przyjmowanie faktur;
- zbieranie informacji o zapotrzebowaniu i poszukiwanie źródeł zaopatrzenia;
- zamawianie potrzebnej ilości artykułów;
- czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień;
- sporządzanie zaangażowania środków budżetowych
- stosowanie zasad obiegu informacji w urzędach administracji publicznej;
- przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie dokumentów;
- prowadzenie korespondencji;
- redagowanie pism urzędowych;
- przygotowywanie projektów umów;
- segregowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- archiwizacja dokumentów;
- prowadzenie rejestru i przyjmowanie faktur;
- zbieranie informacji o zapotrzebowaniu i poszukiwanie źródeł zaopatrzenia;
- zamawianie potrzebnej ilości artykułów;
- czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień;
- sporządzanie zaangażowania środków budżetowych
Sekretarka
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pułtusku
- wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego;
- wystawianie faktur;
- wykonywanie czynności kancelaryjno-technicznych;
- wprowadzanie list wynagrodzeń pracowników do programu finansowo-księgowego;
- kontrolowanie i porządkowanie dokumentów księgowych
- wystawianie faktur;
- wykonywanie czynności kancelaryjno-technicznych;
- wprowadzanie list wynagrodzeń pracowników do programu finansowo-księgowego;
- kontrolowanie i porządkowanie dokumentów księgowych
Praktykantka
Przedsiębiorstwo Handlowo-Zaopatrzeniowe „TAREX” Sp. z o.o., Pułtusk
Program praktyk obejmował zagadnienia związane z:
- poznawaniem struktury organizacyjnej firmy;
- marketingiem dóbr i usług;
- planowaniem i organizacją czasu pracy;
- kształtowaniem relacji ze współpracownikami i klientami;
- zarządzaniem jednostką na różnych szczeblach i poziomach.
- poznawaniem struktury organizacyjnej firmy;
- marketingiem dóbr i usług;
- planowaniem i organizacją czasu pracy;
- kształtowaniem relacji ze współpracownikami i klientami;
- zarządzaniem jednostką na różnych szczeblach i poziomach.
Praktykantka
Przedsiębiorstwo Handlowo-Zaopatrzeniowe „TAREX” Sp. z o.o., Pułtusk
Program praktyk obejmował zagadnienia związane z:
- realizacją procesów produkcyjnych i innych form działalności;
- wdrażaniem systemów obiegu i przetwarzania informacji;
- poznawaniem specyfikacji technicznych i projektów;
- procesami odbiorowymi inwestycji.
- realizacją procesów produkcyjnych i innych form działalności;
- wdrażaniem systemów obiegu i przetwarzania informacji;
- poznawaniem specyfikacji technicznych i projektów;
- procesami odbiorowymi inwestycji.
Szkolenia i kursy
20 – 21.09.11 - Szkolenie „Nowe podejście do zamówień publicznych” – Tryby negocjacyjne, pozacenowe kryteria oceny ofert. Instrumenty elektroniczne w zamówieniach publicznych – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości i Urząd Zamówień Publicznych
05.04.11 – Szkolenie „ŚRODKI TRWAŁE 2011 wartości niematerialne i prawne” – Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy Edytor Sp. z o o.
01.03.11 – Szkolenie „Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych” – Stowarzyszenie Profesjonalistów Rynku Nieruchomości Lumen
16.11 – 17.12.10 - Cykl 6 szkoleń dla konsultantów funduszy strukturalnych w jednostkach samorządu terytorialnego na terenie województwa mazowieckiego – Partnerstwo Publiczno Prywatne, Zarządzanie Projektem, Budżet zadaniowy, Prawo Zamówień Publicznych, Finanse Publiczne, Studium Wykonalności – Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
01.10.10 - Seminarium „Obsługa Inwestora na Mazowszu” – Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
21.05.2010 - Szkolenie „Realizacja obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym” – CENTRUM SZKOLENIOWE Administracja Publiczna
20.05.2010 - Pierwszy Kongres Polskich Menedżerów Jakości ISO Poland 2010 – Śląskie Centrum Telemarketingu i Reklamy Marketing Maestry sp. z o.o.
22-25.03.2010 - Szkolenie wstępne „System Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009” dla Audytorów Wewnętrznych w ramach projektu „ISO dla Obszarów Metropolitalnych” – Związek Powiatów Polskich
19.11.2009 - Szkolenie wstępne „System Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009” dla Pracowników Wykonawczych w ramach projektu „ISO dla Obszarów Metropolitalnych” – Związek Powiatów Polskich
02.08-14.09.2008- Kurs na Samodzielnych Księgowych – Centrum Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji Biznesu POLBI Sp. z o.o.
26.05.2008 - Zajęcia warsztatowe z Komunikacji interpersonalnej – Biuro Karier Politechniki Lubelskiej
05.04.11 – Szkolenie „ŚRODKI TRWAŁE 2011 wartości niematerialne i prawne” – Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy Edytor Sp. z o o.
01.03.11 – Szkolenie „Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych” – Stowarzyszenie Profesjonalistów Rynku Nieruchomości Lumen
16.11 – 17.12.10 - Cykl 6 szkoleń dla konsultantów funduszy strukturalnych w jednostkach samorządu terytorialnego na terenie województwa mazowieckiego – Partnerstwo Publiczno Prywatne, Zarządzanie Projektem, Budżet zadaniowy, Prawo Zamówień Publicznych, Finanse Publiczne, Studium Wykonalności – Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
01.10.10 - Seminarium „Obsługa Inwestora na Mazowszu” – Agencja Rozwoju Mazowsza S.A., Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
21.05.2010 - Szkolenie „Realizacja obowiązków związanych z utrzymaniem przez administrację publiczną obiektów budowlanych w należytym stanie techniczno-użytkowym” – CENTRUM SZKOLENIOWE Administracja Publiczna
20.05.2010 - Pierwszy Kongres Polskich Menedżerów Jakości ISO Poland 2010 – Śląskie Centrum Telemarketingu i Reklamy Marketing Maestry sp. z o.o.
22-25.03.2010 - Szkolenie wstępne „System Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009” dla Audytorów Wewnętrznych w ramach projektu „ISO dla Obszarów Metropolitalnych” – Związek Powiatów Polskich
19.11.2009 - Szkolenie wstępne „System Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009” dla Pracowników Wykonawczych w ramach projektu „ISO dla Obszarów Metropolitalnych” – Związek Powiatów Polskich
02.08-14.09.2008- Kurs na Samodzielnych Księgowych – Centrum Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji Biznesu POLBI Sp. z o.o.
26.05.2008 - Zajęcia warsztatowe z Komunikacji interpersonalnej – Biuro Karier Politechniki Lubelskiej
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
Literatura psychologiczna
Genealogia
Jazda na rowerze
Genealogia
Jazda na rowerze
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Literatura psychologiczna i pedagogiczna
Forum dla osób zainteresowanych literaturą z zakresu psychologii i pedagogiki.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Zagadki logiczne
Lubisz pogłówkować? Złamałeś szyfr Enigmy? Znasz ciekawe zagadki?
Przyłącz się! Pogłówkujemy razem.