Umiejętności
B2B
B2C
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Adobe Photoshop
Zarządzanie zespołem
1
Zarządzanie klientami - Account Management
Office (Microsoft | OS Mac | Google Docs | Open Ofice)
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
co-owner
cd. pracy z 5-cio osobowym zespołem po rozwiązaniu Outlet-
Group sp. z o. o.
Główne obowiązki: tworzenie procedur, negocjacje warunków handlowych B2B oraz
utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami, prowadzenie rozmów handlowych,
budowanie strategii działalności firmy, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów
sprzedażowych, optymalizacja magazynu, dbanie o pozytywny wizerunek firm, w
szczególności customer experience, organizacja pracy personelu, mentoring, szkolenie nowych
pracowników, kontrola obsługi klienta całego zespołu, analizy konkurencji i trendów rozwoju
w obszarze sprzedaży, monitoring rynku i konkurencji.
Group sp. z o. o.
Główne obowiązki: tworzenie procedur, negocjacje warunków handlowych B2B oraz
utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami, prowadzenie rozmów handlowych,
budowanie strategii działalności firmy, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych planów
sprzedażowych, optymalizacja magazynu, dbanie o pozytywny wizerunek firm, w
szczególności customer experience, organizacja pracy personelu, mentoring, szkolenie nowych
pracowników, kontrola obsługi klienta całego zespołu, analizy konkurencji i trendów rozwoju
w obszarze sprzedaży, monitoring rynku i konkurencji.
Sales manager
Outlet-Group sp. z o.o.
Główne obowiązki: wdrożenie e-commerce oraz rozszerzenie działalności sprzedażowej o
serwisy aukcyjne. Efektywne zarządzanie zespołem oraz jego motywowanie i rozwój,
zarządzanie całościowym procesem sprzedaży B2C oraz tworzenie planów sprzedażowych,
kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych dotyczących procesu wspierania
sprzedaży i obsługi klienta, analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży,
monitoring rynku i konkurencji, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
serwisy aukcyjne. Efektywne zarządzanie zespołem oraz jego motywowanie i rozwój,
zarządzanie całościowym procesem sprzedaży B2C oraz tworzenie planów sprzedażowych,
kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych dotyczących procesu wspierania
sprzedaży i obsługi klienta, analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży,
monitoring rynku i konkurencji, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Spec. ds. rejestracji dokumentów (praca tymczasowa)
Towarzystwo Ubezpieczeniowe: CIGNA STU S.A. II O. w Warszawie
Główne obowiązki: kontakt z brokerami i agentami ubezpieczeniowymi, kontrola i
weryfikacja poprawności zawieranych polis, wprowadzanie polis do systemu, prowadzenie
archiwum dokumentów dotyczących polis.
weryfikacja poprawności zawieranych polis, wprowadzanie polis do systemu, prowadzenie
archiwum dokumentów dotyczących polis.
Właściciel
Piki & Pink
sklep z odzieżą sieci Butik.
Główne obowiązki: organizacja i nadzór nad pracą personelu, szkolenie personelu,
kierowanie i koordynacja pracy zespołu, wdrażanie zasad Visual Merchandisingu, selekcja
produktów, kontrola obsługi klienta, utrzymanie właściwych stanów magazynowych, nadzór
dokumentacji, utrzymanie relacji z głównym dostawcą (Trend&Fashion Group).
Główne obowiązki: organizacja i nadzór nad pracą personelu, szkolenie personelu,
kierowanie i koordynacja pracy zespołu, wdrażanie zasad Visual Merchandisingu, selekcja
produktów, kontrola obsługi klienta, utrzymanie właściwych stanów magazynowych, nadzór
dokumentacji, utrzymanie relacji z głównym dostawcą (Trend&Fashion Group).
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i