Umiejętności
Administracjami benefitami
Świadczenia pracownicze
zaangażowanie pracowników
Stosunki pracownicze
Stosunki pracy
Prawo pracy
Onboarding
Lista płac
Zarządzanie czasem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Personalnych
Zakres czynności i obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych i przygotowywanie wszelkiej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przebiegiem i ustaniem zatrudnienia pracowników i zleceniobiorców
- administracja danymi wynagrodzeniowymi oraz kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji płacowej
- administracja i kontrola nieobecności w pracy (zwolnienia lekarskie, urlopy i inne absencje) oraz kontrola i nadzór nad prawidłowością wykorzystywania, limitami, terminowością i rozliczaniem nieobecności
- kompleksowa współpraca i prowadzenie negocjacji ze związkami zawodowymi i radą pracowników
- prowadzenie rekrutacji na wszystkie stanowiska pracy
- przeprowadzanie ewaluacji pracowniczej i ocen pracowniczych
- kreowanie, wdrażanie i realizacja systemów motywacyjnych i premiowych pracowników
- odpowiedzialność za rozwój kompetencji pracowniczych i kreowanie indywidualnych ścieżek kariery
- wdrażanie korporacyjnych procesów zarządzania zasobami ludzkimi
- odpowiedzialność za wdrażanie zmian organizacyjnych podyktowanych zmieniającym się rynkiem
- sporządzanie harmonogramów pracy praktykantów w oparciu o terminy, kierunek szkoły i dostępność miejsc pracy oraz opieka nad praktykantami (około 200 uczniów rocznie)
- prowadzenie szkoleń kierownictwa z zakresu prawa pracy, w szczególności rozliczania czasu pracy
- uzyskiwanie pozwoleń na pracę i zamieszkanie dla cudzoziemców
- bieżąca współpraca z ZUS w zakresie kapitału początkowego, w tym przygotowywanie druków Rp-7 oraz wyjaśnianie poszczególnych składników wynagrodzenia i ustalanie uprawnień
- przewodniczenie komisji oraz administrowanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
- udzielanie i sporządzanie dokumentacji związanej z przyznanymi gratyfikacjami i pożyczkami z ZFŚS
- ewidencja, rejestracja i przetwarzanie wszelkich zdarzeń kadrowych i płacowych
- organizacja imprez integracyjnych i okolicznościowych dla pracowników
- koordynacja i wykonywanie całości działań związanych z dobrowolnymi ubezpieczeniami pracowniczymi
- sporządzanie raportów z zakresu twardego i miękkiego HR na potrzeby Dyrektora Generalnego i Zarządu
- współpraca z urzędami w sprawach kadrowo-płacowych, w szczególności ZUS, US, PUP i PIP
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej oraz firmami świadczącymi usługi outsourcingowe
- weryfikacja prawidłowości funkcjonowania programów kadrowo-płacowych dostarczanych przez outsourcing.
- nadzorowanie i koordynacja projektu korekt błędów w dokumentacji ZUS za lata 1998 – 2009 dla: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- prowadzenia uzgodnień w zakresie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami specyfiki działalności hotelarskiej, funkcjonowania systemu kadrowo-płacowego obsługującego spółki: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- prowadzenie projektu weryfikacji migracji danych kadrowo-płacowych za lata 1997-2009 dla: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- prowadzenie akt osobowych i przygotowywanie wszelkiej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przebiegiem i ustaniem zatrudnienia pracowników i zleceniobiorców
- administracja danymi wynagrodzeniowymi oraz kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji płacowej
- administracja i kontrola nieobecności w pracy (zwolnienia lekarskie, urlopy i inne absencje) oraz kontrola i nadzór nad prawidłowością wykorzystywania, limitami, terminowością i rozliczaniem nieobecności
- kompleksowa współpraca i prowadzenie negocjacji ze związkami zawodowymi i radą pracowników
- prowadzenie rekrutacji na wszystkie stanowiska pracy
- przeprowadzanie ewaluacji pracowniczej i ocen pracowniczych
- kreowanie, wdrażanie i realizacja systemów motywacyjnych i premiowych pracowników
- odpowiedzialność za rozwój kompetencji pracowniczych i kreowanie indywidualnych ścieżek kariery
- wdrażanie korporacyjnych procesów zarządzania zasobami ludzkimi
- odpowiedzialność za wdrażanie zmian organizacyjnych podyktowanych zmieniającym się rynkiem
- sporządzanie harmonogramów pracy praktykantów w oparciu o terminy, kierunek szkoły i dostępność miejsc pracy oraz opieka nad praktykantami (około 200 uczniów rocznie)
- prowadzenie szkoleń kierownictwa z zakresu prawa pracy, w szczególności rozliczania czasu pracy
- uzyskiwanie pozwoleń na pracę i zamieszkanie dla cudzoziemców
- bieżąca współpraca z ZUS w zakresie kapitału początkowego, w tym przygotowywanie druków Rp-7 oraz wyjaśnianie poszczególnych składników wynagrodzenia i ustalanie uprawnień
- przewodniczenie komisji oraz administrowanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
- udzielanie i sporządzanie dokumentacji związanej z przyznanymi gratyfikacjami i pożyczkami z ZFŚS
- ewidencja, rejestracja i przetwarzanie wszelkich zdarzeń kadrowych i płacowych
- organizacja imprez integracyjnych i okolicznościowych dla pracowników
- koordynacja i wykonywanie całości działań związanych z dobrowolnymi ubezpieczeniami pracowniczymi
- sporządzanie raportów z zakresu twardego i miękkiego HR na potrzeby Dyrektora Generalnego i Zarządu
- współpraca z urzędami w sprawach kadrowo-płacowych, w szczególności ZUS, US, PUP i PIP
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej oraz firmami świadczącymi usługi outsourcingowe
- weryfikacja prawidłowości funkcjonowania programów kadrowo-płacowych dostarczanych przez outsourcing.
- nadzorowanie i koordynacja projektu korekt błędów w dokumentacji ZUS za lata 1998 – 2009 dla: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- prowadzenia uzgodnień w zakresie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami specyfiki działalności hotelarskiej, funkcjonowania systemu kadrowo-płacowego obsługującego spółki: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- prowadzenie projektu weryfikacji migracji danych kadrowo-płacowych za lata 1997-2009 dla: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
Szkolenia i kursy
KURSY I SZKOLENIA:
- Kursy z zakresu prawa pracy oraz liczne kursy aktualizujące
- Kurs Zarządzania Personelem
- Seminarium – Reforma Ubezpieczeń Społecznych
- Szkolenie – Communication
- Szkolenie – AccorJobs
- Szkolenie – Ltd. (program rejestracji rozwoju pracowniczego)
- Szkolenie – Change Management Training for HOD
- Szkolenie – 4 Management Functions
- Szkolenie – Rady Pracowników
- Szkolenie – Optymalne relacje ze Związkami Zawodowymi
- Szkolenie – Antymobbing w środowisku pracy
- Szkolenie – Customer Service
- Kurs – Jak efektywnie pracować w programie MS Excel
- Kursy z zakresu prawa pracy oraz liczne kursy aktualizujące
- Kurs Zarządzania Personelem
- Seminarium – Reforma Ubezpieczeń Społecznych
- Szkolenie – Communication
- Szkolenie – AccorJobs
- Szkolenie – Ltd. (program rejestracji rozwoju pracowniczego)
- Szkolenie – Change Management Training for HOD
- Szkolenie – 4 Management Functions
- Szkolenie – Rady Pracowników
- Szkolenie – Optymalne relacje ze Związkami Zawodowymi
- Szkolenie – Antymobbing w środowisku pracy
- Szkolenie – Customer Service
- Kurs – Jak efektywnie pracować w programie MS Excel
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Podróże
Inne
POZAETATOWE DOŚWIADCZENIA ZAWODOWE:
- umowy zlecenia: uzyskiwanie pozwoleń na zamieszkanie i pracę dla wszystkich cudzoziemców zatrudnionych w grupie ACCOR (tj. Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Accor Polska Sp. z o.o.) oraz cudzoziemców zatrudnianych w Grupie Hotelowej ORBIS
- umowy zlecenia: przygotowywanie prezentacji Grupy Hotelowej Hekon – Hotele Ekonomiczne Sp. z o.o.
- umowy zlecenia: przygotowywanie prezentacji w programie Power Point na potrzeby spółek Grupy Hotelowej ORBIS
- umowy zlecenia: prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych
OSIĄGNIĘCIA ZAWODOWE:
- listopad 2004 – uzyskanie najlepszego wyniku (100 % prawidłowych i wyczerpujących odpowiedzi) w teście badającym poziom wiedzy z zakresu prawa pracy, przeprowadzonym wśród hoteli Grupy Hotelowej ORBIS
- październik 2006/ październik 2007 – powierzenie przez Orbis S.A. prowadzenia uzgodnień w zakresie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami specyfiki działalności hotelarskiej, funkcjonowania systemu kadrowo-płacowego obsługującego spółki: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- luty 2007 – przygotowanie na potrzeby hotelu Mercure, Fryderyk Chopin, arkusza kalkulacyjnego czasu pracy, rozliczającego czas pracy zgodnie ze wszystkimi przepisami prawa pracy w tym zakresie. Arkusz został wdrożony i funkcjonował także w innych hotelach Grupy.
- wrzesień 2009 (projekt nadal prowadzony) – powierzenie przez Orbis S.A. koordynacji projektu korekt błędów w dokumentach ZUS na spółki: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- marzec 2010 (projekt nadal prowadzony) - powierzenie przez Orbis S.A. prowadzenia projektu weryfikacji migracji danych kadrowo-płacowych spółek: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.za lata 1997-2009.
- umowy zlecenia: uzyskiwanie pozwoleń na zamieszkanie i pracę dla wszystkich cudzoziemców zatrudnionych w grupie ACCOR (tj. Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Accor Polska Sp. z o.o.) oraz cudzoziemców zatrudnianych w Grupie Hotelowej ORBIS
- umowy zlecenia: przygotowywanie prezentacji Grupy Hotelowej Hekon – Hotele Ekonomiczne Sp. z o.o.
- umowy zlecenia: przygotowywanie prezentacji w programie Power Point na potrzeby spółek Grupy Hotelowej ORBIS
- umowy zlecenia: prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych
OSIĄGNIĘCIA ZAWODOWE:
- listopad 2004 – uzyskanie najlepszego wyniku (100 % prawidłowych i wyczerpujących odpowiedzi) w teście badającym poziom wiedzy z zakresu prawa pracy, przeprowadzonym wśród hoteli Grupy Hotelowej ORBIS
- październik 2006/ październik 2007 – powierzenie przez Orbis S.A. prowadzenia uzgodnień w zakresie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami specyfiki działalności hotelarskiej, funkcjonowania systemu kadrowo-płacowego obsługującego spółki: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- luty 2007 – przygotowanie na potrzeby hotelu Mercure, Fryderyk Chopin, arkusza kalkulacyjnego czasu pracy, rozliczającego czas pracy zgodnie ze wszystkimi przepisami prawa pracy w tym zakresie. Arkusz został wdrożony i funkcjonował także w innych hotelach Grupy.
- wrzesień 2009 (projekt nadal prowadzony) – powierzenie przez Orbis S.A. koordynacji projektu korekt błędów w dokumentach ZUS na spółki: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- marzec 2010 (projekt nadal prowadzony) - powierzenie przez Orbis S.A. prowadzenia projektu weryfikacji migracji danych kadrowo-płacowych spółek: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.za lata 1997-2009.
Grupy
Finanse i rachunkowość w hotelarstwie
Finanse, rachunkowość zarządcza, rachunkowość podatkowa, rachunkowość finansowa w hotelarstwie. Analizy efektywności inwestycji, feasibility study.