Joanna Głowacka

Supervisor ds. Administracji Kardowo-Płacowej i Zarządzania Zasobami Ludzkimi, BDO Sp. z o.o.
Piastów, mazowieckie

Umiejętności

Administracjami benefitami Świadczenia pracownicze zaangażowanie pracowników Stosunki pracownicze Stosunki pracy Prawo pracy Onboarding Lista płac Zarządzanie czasem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BDO Sp. z o.o.
Supervisor ds. Administracji Kardowo-Płacowej i Zarządzania Zasobami Ludzkimi, BDO Sp. z o.o.
Courtyard by Marriott
Kierownik Biura Kadr i Płac
ACCOR Polska
Kierownik ds. Personalnych
Zakres czynności i obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych i przygotowywanie wszelkiej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przebiegiem i ustaniem zatrudnienia pracowników i zleceniobiorców
- administracja danymi wynagrodzeniowymi oraz kontrola prawidłowości sporządzania dokumentacji płacowej
- administracja i kontrola nieobecności w pracy (zwolnienia lekarskie, urlopy i inne absencje) oraz kontrola i nadzór nad prawidłowością wykorzystywania, limitami, terminowością i rozliczaniem nieobecności
- kompleksowa współpraca i prowadzenie negocjacji ze związkami zawodowymi i radą pracowników
- prowadzenie rekrutacji na wszystkie stanowiska pracy
- przeprowadzanie ewaluacji pracowniczej i ocen pracowniczych
- kreowanie, wdrażanie i realizacja systemów motywacyjnych i premiowych pracowników
- odpowiedzialność za rozwój kompetencji pracowniczych i kreowanie indywidualnych ścieżek kariery
- wdrażanie korporacyjnych procesów zarządzania zasobami ludzkimi
- odpowiedzialność za wdrażanie zmian organizacyjnych podyktowanych zmieniającym się rynkiem
- sporządzanie harmonogramów pracy praktykantów w oparciu o terminy, kierunek szkoły i dostępność miejsc pracy oraz opieka nad praktykantami (około 200 uczniów rocznie)
- prowadzenie szkoleń kierownictwa z zakresu prawa pracy, w szczególności rozliczania czasu pracy
- uzyskiwanie pozwoleń na pracę i zamieszkanie dla cudzoziemców
- bieżąca współpraca z ZUS w zakresie kapitału początkowego, w tym przygotowywanie druków Rp-7 oraz wyjaśnianie poszczególnych składników wynagrodzenia i ustalanie uprawnień
- przewodniczenie komisji oraz administrowanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych
- udzielanie i sporządzanie dokumentacji związanej z przyznanymi gratyfikacjami i pożyczkami z ZFŚS
- ewidencja, rejestracja i przetwarzanie wszelkich zdarzeń kadrowych i płacowych
- organizacja imprez integracyjnych i okolicznościowych dla pracowników
- koordynacja i wykonywanie całości działań związanych z dobrowolnymi ubezpieczeniami pracowniczymi
- sporządzanie raportów z zakresu twardego i miękkiego HR na potrzeby Dyrektora Generalnego i Zarządu
- współpraca z urzędami w sprawach kadrowo-płacowych, w szczególności ZUS, US, PUP i PIP
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej oraz firmami świadczącymi usługi outsourcingowe
- weryfikacja prawidłowości funkcjonowania programów kadrowo-płacowych dostarczanych przez outsourcing.
- nadzorowanie i koordynacja projektu korekt błędów w dokumentacji ZUS za lata 1998 – 2009 dla: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- prowadzenia uzgodnień w zakresie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami specyfiki działalności hotelarskiej, funkcjonowania systemu kadrowo-płacowego obsługującego spółki: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- prowadzenie projektu weryfikacji migracji danych kadrowo-płacowych za lata 1997-2009 dla: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
Logo
Koordynator ds. Personalnych/Specjalista ds. Personalnych
Pizza King Polska Sp. zo.o.
Logo
Kierownik ds. Personalnych
Agencja Detektywistyczna Ochrony Osób, Mienia i Usług "Atut"
McCormick Polska S.A.
Asystent w Dziale Personalnym

Szkolenia i kursy

KURSY I SZKOLENIA:

- Kursy z zakresu prawa pracy oraz liczne kursy aktualizujące
- Kurs Zarządzania Personelem
- Seminarium – Reforma Ubezpieczeń Społecznych
- Szkolenie – Communication
- Szkolenie – AccorJobs
- Szkolenie – Ltd. (program rejestracji rozwoju pracowniczego)
- Szkolenie – Change Management Training for HOD
- Szkolenie – 4 Management Functions
- Szkolenie – Rady Pracowników
- Szkolenie – Optymalne relacje ze Związkami Zawodowymi
- Szkolenie – Antymobbing w środowisku pracy
- Szkolenie – Customer Service
- Kurs – Jak efektywnie pracować w programie MS Excel

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

Podróże

Inne

POZAETATOWE DOŚWIADCZENIA ZAWODOWE:

- umowy zlecenia: uzyskiwanie pozwoleń na zamieszkanie i pracę dla wszystkich cudzoziemców zatrudnionych w grupie ACCOR (tj. Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Accor Polska Sp. z o.o.) oraz cudzoziemców zatrudnianych w Grupie Hotelowej ORBIS
- umowy zlecenia: przygotowywanie prezentacji Grupy Hotelowej Hekon – Hotele Ekonomiczne Sp. z o.o.
- umowy zlecenia: przygotowywanie prezentacji w programie Power Point na potrzeby spółek Grupy Hotelowej ORBIS
- umowy zlecenia: prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych

OSIĄGNIĘCIA ZAWODOWE:

- listopad 2004 – uzyskanie najlepszego wyniku (100 % prawidłowych i wyczerpujących odpowiedzi) w teście badającym poziom wiedzy z zakresu prawa pracy, przeprowadzonym wśród hoteli Grupy Hotelowej ORBIS
- październik 2006/ październik 2007 – powierzenie przez Orbis S.A. prowadzenia uzgodnień w zakresie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymogami specyfiki działalności hotelarskiej, funkcjonowania systemu kadrowo-płacowego obsługującego spółki: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- luty 2007 – przygotowanie na potrzeby hotelu Mercure, Fryderyk Chopin, arkusza kalkulacyjnego czasu pracy, rozliczającego czas pracy zgodnie ze wszystkimi przepisami prawa pracy w tym zakresie. Arkusz został wdrożony i funkcjonował także w innych hotelach Grupy.
- wrzesień 2009 (projekt nadal prowadzony) – powierzenie przez Orbis S.A. koordynacji projektu korekt błędów w dokumentach ZUS na spółki: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.
- marzec 2010 (projekt nadal prowadzony) - powierzenie przez Orbis S.A. prowadzenia projektu weryfikacji migracji danych kadrowo-płacowych spółek: Accor Polska Sp. z o.o., Hotel Muranowska Sp. z o.o., Orbis Kontrakty Sp. z o.o., Hekon – Hotele Ekonomiczne S.A.za lata 1997-2009.

Grupy

Finanse i rachunkowość w hotelarstwie
Finanse i rachunkowość w hotelarstwie
Finanse, rachunkowość zarządcza, rachunkowość podatkowa, rachunkowość finansowa w hotelarstwie. Analizy efektywności inwestycji, feasibility study.
Podróże
Podróże
Forum podróżników