Joanna Fryze

Media Planning
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

blogowanie Analiza danych Digital Marketing media eletroniczne Marketing Interaktywny Analiza rynku Zakup Mediów Planowanie mediów Microsoft Office Reklama online Marketing internetowy Fotografia PowerPoint Psychologia Badania jakościowe Raporty markeingowe Badania SPSS Statystyka Adobe Photoshop

Doświadczenie zawodowe

Vizeum Polska Sp. z o.o.
Digital Manager & coordinator
Vizeum Polska Sp. z o.o.
Senior Communications Planner
Online & offline media planning and buying
Vizeum Polska Sp. z o.o.
Communications Planner
Online & offline media planning and buying
ZenithOptimedia Group
Interactive Media Planner/Buyer
ZenithOptimedia Group
Media Assistant Performics -> Interactive Junior Media Planner Buyer - (Team kliencki L'Oreal)
- planowanie i zakup mediów online, raportowanie, strategia.
Samodzielne prowadzenie marki L'Oreal Paris i Galderma
IDMnet
Account Executive
Reklama wideo - CLIPnet

* współpraca z domami mediowymi
* przygotowywanie prezentacji i mediaplanów
* tworzenie i rozwój oferty produktowej
* bierząca obsługa kampanii.
* prezentowanie oferty klientom
* tworzenie wizualizacji produktowych
IDMnet
stażysta
Grupa Agora
asystentka w studiu fotograficznym

Szkolenia i kursy

*Certyfikat Google Advertising Proffesional (podstawowy i zaawansowany: wyszukiwarki)

Szkolenia:
- Kompelsowe szkolenia mediowa w ramach programu MediaSchool w ZenithOptmedia
-profesjonalne prezentacje (Kalkstein)
-Zarządzanie czasem (6th Sense)
- Misja, wizja, wartości firmy (6th Sense)
- Negocjacje (6th Sense)

Na studiach:
szkolenia z negocjacji i komunikowania interpersonalnego

Edukacja

Logo
Fotografia, licencjackie
Warszawska Szkoła Fotografiia
Logo
Psychologia (k MISMaP) specjalizacje: Psychologia organizacji i pracy i Psychologia środowiskowa, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Gospodarka Przestrzenna (k MISMaP), licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Fotografia, Literatura, Nowe Wyzwania

Inne

Obsługa softów mediowych: Arianna, MegaPanel, Gemius Traffic, TGI, NetTrack, PBC, Lokator, Radiotrack, Adreport, AdExpert

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analizy Marketingowe
Analizy Marketingowe
Grupa słuchaczy III edycji Studium Podyplomowego Analiz Marketingowych na SGH
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Foto konkursy On-line
Foto konkursy On-line
Powiadomienia o konkursach fotograficznych ogłaszanych w internecie
Fotografia uliczna
Fotografia uliczna
grupa zrzeszająca pasjonatów i praktyków szczególnego gatunku fotografii jaką jest fotografia uliczna...
FOTOGRAFIKA
FOTOGRAFIKA
Fotografia: sztuka, trendy, znani fotografowie.
Fundacja STARTER.pl
Fundacja STARTER.pl
Grupa dla osób zaangażowanych w projekt Fundacji CRKB - Centrum Rozwoju Kadr Biznesowych.
HR
HR
An official HR group by ENERGIZERS, LLC (http://energizers-boutique.com).
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Mazowieckie Plenery Fotograficzne
Mazowieckie Plenery Fotograficzne
MPF - fotografujemy na plenerach w Warszawie i okolicach (czasami dalszych). Dołącz, jeśli chcesz organizować i spotykać się w celu fotografowania i wymiany doświadczeń. U nas sprzęt nie ma znaczenia