Umiejętności
Reklama
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Copywriting
Digital Marketing
E-commerce
Event Management
Google Analytics
Internet
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Optyka Oxys
1. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej budujących pozytywny wizerunek marek Okularium i Oxys na rynku lokalnym i globalnym.
2. Komunikacja i promocja oferty handlowej: social media, outdoor, www, Google działania lokalne.
3. Tworzenie i aktualizacja strategii komunikacyjnej marek.
4. Opracowanie i realizacja planu marketingowego.
5. Monitoring rynku i analiza konkurencji.
6. Przygotowani i wdrożenie taktyki budowania: relacji z klientem, świadomości marki, lojalności odbiorców.
7. Planowanie, realizacja i rozliczanie budżet marketingowego.
9. Organizacja i koordynacja eventów.
10. Współpraca z dostawcami opraw, szkieł, soczewek w zakresie promowania produktów.
11. Przygotowanie koncepcji materiałów marketingowych i koordynacja ich realizacji przez grafika.
12. Współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie, firmy kolportażowe, agencje reklamy, producenci reklamy i ekspozytorów, architekt, firma pozycjonerska, programiści) .
13. Opracowanie nowego wizerunku salonu i witryn.
2. Komunikacja i promocja oferty handlowej: social media, outdoor, www, Google działania lokalne.
3. Tworzenie i aktualizacja strategii komunikacyjnej marek.
4. Opracowanie i realizacja planu marketingowego.
5. Monitoring rynku i analiza konkurencji.
6. Przygotowani i wdrożenie taktyki budowania: relacji z klientem, świadomości marki, lojalności odbiorców.
7. Planowanie, realizacja i rozliczanie budżet marketingowego.
9. Organizacja i koordynacja eventów.
10. Współpraca z dostawcami opraw, szkieł, soczewek w zakresie promowania produktów.
11. Przygotowanie koncepcji materiałów marketingowych i koordynacja ich realizacji przez grafika.
12. Współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie, firmy kolportażowe, agencje reklamy, producenci reklamy i ekspozytorów, architekt, firma pozycjonerska, programiści) .
13. Opracowanie nowego wizerunku salonu i witryn.
Brand Manager
- Strategia komunikacji i budowania Marki (przykładowy zakres aktywności: TV, radio, outdoor, media internetowe, organizowanie wydarzeń, e-mail marketing, content marketing, social media, kreacje, SEO, SEM, RTB, afiliacje, aplikacje mobilne, partnerstwa, viral marketing, blogosfera, targi i wystawy, zawody sportowe, współpraca z celebrytami i sportowcami, projekty specjalne i wiele innych),
- Opracowywanie przekazu pod kątem wizualnym i merytorycznym dla wszystkich działań marketingowych zgodnie z polityką wizerunkową Firmy (AdWords, partnerzy, reklamy Facebook, pozycjonowanie, remarketing, reklamy outdoor, ulotki, witryny i wnętrza sklepów itp),
- Nadzorowanie codziennej aktywności w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych,
- Opracowywanie koncepcji i realizacja przedsięwzięć wizerunkowych i marketingowych,
- Działania pobudzające wzrost rynku w branży bieganie i fitness,
- Współpraca z dostawcami w zakresie synergii działań na polu promocji i marketingu,
- Budowanie i zarządzanie relacjami z zewnętrznymi partnerami jak i z klientami detalicznymi,
- Poszukiwania nowych możliwości rozwoju w zakresie pozyskiwania nowych klientów (narzędzia, rynki, grupy docelowe, funkcjonalności, komunikacja, dodatkowe usługi),
- Nadzorowanie organizacji sesji zdjęciowych na potrzeby e-commerce i reklamy,
- Analiza działań konkurencji i śledzenie trendów rynkowych,
- Rozwijanie programu lojalnościowego,
- Współpracowanie z pozostałą kadrą menedżerską w zakresie kształtowania oferty produktów i usług zgodnie z oczekiwaniami aktualnych i potencjalnych klientów,
- Motywowanie i angażowanie pozostałych pracowników Firmy w działania o charakterze wizerunkowym.
- Opracowywanie przekazu pod kątem wizualnym i merytorycznym dla wszystkich działań marketingowych zgodnie z polityką wizerunkową Firmy (AdWords, partnerzy, reklamy Facebook, pozycjonowanie, remarketing, reklamy outdoor, ulotki, witryny i wnętrza sklepów itp),
- Nadzorowanie codziennej aktywności w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych,
- Opracowywanie koncepcji i realizacja przedsięwzięć wizerunkowych i marketingowych,
- Działania pobudzające wzrost rynku w branży bieganie i fitness,
- Współpraca z dostawcami w zakresie synergii działań na polu promocji i marketingu,
- Budowanie i zarządzanie relacjami z zewnętrznymi partnerami jak i z klientami detalicznymi,
- Poszukiwania nowych możliwości rozwoju w zakresie pozyskiwania nowych klientów (narzędzia, rynki, grupy docelowe, funkcjonalności, komunikacja, dodatkowe usługi),
- Nadzorowanie organizacji sesji zdjęciowych na potrzeby e-commerce i reklamy,
- Analiza działań konkurencji i śledzenie trendów rynkowych,
- Rozwijanie programu lojalnościowego,
- Współpracowanie z pozostałą kadrą menedżerską w zakresie kształtowania oferty produktów i usług zgodnie z oczekiwaniami aktualnych i potencjalnych klientów,
- Motywowanie i angażowanie pozostałych pracowników Firmy w działania o charakterze wizerunkowym.
Manager Marketingu
Główne obowiązki:
1. Budowa i strategia komunikacji marki ( social media, radio, targi, www, e-mail marketing, content marketing, blogosfera, outdoor, prezentacje, pokazy mody,strategia pozycjonowania)
2. Kreowanie wizerunku marki ( www, social media, wnętrza sklepów, branding)
3. Marketingowe zarządzanie sprzedażą we wszystkich kanałach dystrybucji
(detal, hurt, e-commerce, B2B)
4. Marketing wewnętrzny( świadomość marki, ścieżka kariery, budowanie relacji)
5. Rozwój sieci sklepów franczyzowych.
6. Współpraca z Działem Kreatywnym, Działem Produkcji, Działem Sprzedaży, Działem VM)
7. Współpraca z firmami zewnętrznymi ( drukarnie, graficy, wyposażenie sklepów, organizatorzy targów, Dział Marketingu galerii handlowych)
1. Budowa i strategia komunikacji marki ( social media, radio, targi, www, e-mail marketing, content marketing, blogosfera, outdoor, prezentacje, pokazy mody,strategia pozycjonowania)
2. Kreowanie wizerunku marki ( www, social media, wnętrza sklepów, branding)
3. Marketingowe zarządzanie sprzedażą we wszystkich kanałach dystrybucji
(detal, hurt, e-commerce, B2B)
4. Marketing wewnętrzny( świadomość marki, ścieżka kariery, budowanie relacji)
5. Rozwój sieci sklepów franczyzowych.
6. Współpraca z Działem Kreatywnym, Działem Produkcji, Działem Sprzedaży, Działem VM)
7. Współpraca z firmami zewnętrznymi ( drukarnie, graficy, wyposażenie sklepów, organizatorzy targów, Dział Marketingu galerii handlowych)
Specjalista ds. wizerunku i marketingu
Główne obowiązki:
1. Budowa i strategia komunikacji marki ( social media, radio, targi, www, e-mail marketing, content marketing, blogosfera, outdoor, prezentacje, pokazy mody,strategia pozycjonowania)
2. Kreowanie wizerunku marki ( www, social media, wnętrza sklepów, branding)
3. Marketingowe zarządzanie sprzedażą we wszystkich kanałach dystrybucji
(detal, hurt, e-commerce, B2B)
4. Marketing wewnętrzny( świadomość marki, ścieżka kariery, budowanie relacji)
5. Rozwój sieci sklepów franczyzowych.
6. Współpraca z Działem Kreatywnym, Działem Produkcji, Działem Sprzedaży)
7. Współpraca z firmami zewnętrznymi ( drukarnie, graficy, wyposażenie sklepów, organizatorzy targów, Dział Marketingu galerii handlowych)
8. Kontynuacja obowiązków Głównego Visual Merchandisera.
9. Koordynacja pracy Visual Merchandiserów Regionalnych
1. Budowa i strategia komunikacji marki ( social media, radio, targi, www, e-mail marketing, content marketing, blogosfera, outdoor, prezentacje, pokazy mody,strategia pozycjonowania)
2. Kreowanie wizerunku marki ( www, social media, wnętrza sklepów, branding)
3. Marketingowe zarządzanie sprzedażą we wszystkich kanałach dystrybucji
(detal, hurt, e-commerce, B2B)
4. Marketing wewnętrzny( świadomość marki, ścieżka kariery, budowanie relacji)
5. Rozwój sieci sklepów franczyzowych.
6. Współpraca z Działem Kreatywnym, Działem Produkcji, Działem Sprzedaży)
7. Współpraca z firmami zewnętrznymi ( drukarnie, graficy, wyposażenie sklepów, organizatorzy targów, Dział Marketingu galerii handlowych)
8. Kontynuacja obowiązków Głównego Visual Merchandisera.
9. Koordynacja pracy Visual Merchandiserów Regionalnych
Visual Merchandiser Regionalny
Główne obowiązki:
-wdrażanie i kontrola standardów VM w podległym regionie( 21 sklepów)
-szkolenie kierowników sklepów z bieżących zmian w standardach VM
-współpraca i szkolenie sprzedawców z zasad ekspozycji w salonie i na witrynie
-rekrutacja i szkolenie dekoratorów
-koordynowanie zespołu 7 dekoratorów
-przygotowanie sklepów do otwarcia( aranżacja nowego salonu, plus szkolenie nowego personelu w swoim regionie i poza nim)
Otwarcia z moim udziałem:
Zawiercie Powstańców, Olkusz Sławkowska, Wodzisław Powstańców, Gliwice Arena, Bielsko Biała Sarni Stok, Katowice 3 Maja, Sosnowiec Plaza, Puławy Galeria Zielona, Lublin Plaza, Gliwice Forum, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Korona, Rybnik Focus Park, Racibórz Galeria Młyńska, Bytom Plejada, Dąbrowa Pogoria,Bielsko Biała Gemini, Piotrków Trybunalski Focus Mall)
-praca w zespole VMR-ów nad nowymi standardami i rozwojem struktury VM
-współpraca z działem alokacji w zakresie optymalnego zatowarowania podległych salonów
-wdrażanie i kontrola standardów VM w podległym regionie( 21 sklepów)
-szkolenie kierowników sklepów z bieżących zmian w standardach VM
-współpraca i szkolenie sprzedawców z zasad ekspozycji w salonie i na witrynie
-rekrutacja i szkolenie dekoratorów
-koordynowanie zespołu 7 dekoratorów
-przygotowanie sklepów do otwarcia( aranżacja nowego salonu, plus szkolenie nowego personelu w swoim regionie i poza nim)
Otwarcia z moim udziałem:
Zawiercie Powstańców, Olkusz Sławkowska, Wodzisław Powstańców, Gliwice Arena, Bielsko Biała Sarni Stok, Katowice 3 Maja, Sosnowiec Plaza, Puławy Galeria Zielona, Lublin Plaza, Gliwice Forum, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Korona, Rybnik Focus Park, Racibórz Galeria Młyńska, Bytom Plejada, Dąbrowa Pogoria,Bielsko Biała Gemini, Piotrków Trybunalski Focus Mall)
-praca w zespole VMR-ów nad nowymi standardami i rozwojem struktury VM
-współpraca z działem alokacji w zakresie optymalnego zatowarowania podległych salonów
Szkolenia i kursy
23-25.03.2015 Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru Kraków Warsztaty z Carol Morgan: Fashion Communication i Studio Fashion Forum
05-06.02.2014 VM STUDIO
Zarządzanie działem Visual Merchandisingu (16h)
25-26.01.2014 Fashion Camp
Szkolenie modowo-biznesowe PR i marketing
21.02.2013 IT MEDIA seminarium Zarządzanie Marką
Paweł Tkaczyk (8h)
22-26.08.2011 Artystyczna Alternatywa Kraków
Letnia szkoła wizażu i stylizacji
Rekrutacji i szkolenia pracowników-przeszkolona z tego zakresu przez firmę Pator –Centrum Kształcenia Biznesu
05-06.02.2014 VM STUDIO
Zarządzanie działem Visual Merchandisingu (16h)
25-26.01.2014 Fashion Camp
Szkolenie modowo-biznesowe PR i marketing
21.02.2013 IT MEDIA seminarium Zarządzanie Marką
Paweł Tkaczyk (8h)
22-26.08.2011 Artystyczna Alternatywa Kraków
Letnia szkoła wizażu i stylizacji
Rekrutacji i szkolenia pracowników-przeszkolona z tego zakresu przez firmę Pator –Centrum Kształcenia Biznesu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
-Moda współczesna i historia mody
-Wizaż,stylizacja,kreacja wizerunku
-Salsa,joga,rolki
-Psychologia
-Muzyka
-Film
-Książka
-wycinanki;)
-Wizaż,stylizacja,kreacja wizerunku
-Salsa,joga,rolki
-Psychologia
-Muzyka
-Film
-Książka
-wycinanki;)
Inne
-Prawo jazdy kategorii B
-bardzo dobra znajomość MS OFFICE
-dobra znajomość panelu facebook
-zmysł estetyczny
-bardzo dobra znajomość MS OFFICE
-dobra znajomość panelu facebook
-zmysł estetyczny
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Alfabet Reklamy
Nowo powstała grupa zrzeszająca ludzi związanych z Marketingiem, Reklamą i POS ,chcących wnieść swoje doświadczenie w budowę nowego portalu. Portal ukaże się w najbliższych miesiącach www.alfabetrekla
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].