Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager
- dbanie o pozytywny wizerunek klientów agencji;
- działania z zakresu media relations;
- odpowiedzialność za klientów z sektora „PR korporacyjny”;
- doradztwo strategiczne;
- koordynacja pracy zespołu specjalistów;
- opieka nad programem dot. praktykantów w agencji;
- prowadzenie PR’u agencji w prasie i Internecie;
- ścisła współpraca z Wydawnictwem Studio Emka przy wydaniu i promocji książki „Ogilvy o Reklamie”, która weszła na rynek;
- działania z zakresu media relations;
- odpowiedzialność za klientów z sektora „PR korporacyjny”;
- doradztwo strategiczne;
- koordynacja pracy zespołu specjalistów;
- opieka nad programem dot. praktykantów w agencji;
- prowadzenie PR’u agencji w prasie i Internecie;
- ścisła współpraca z Wydawnictwem Studio Emka przy wydaniu i promocji książki „Ogilvy o Reklamie”, która weszła na rynek;
Dyrektor PR ds. Kluczowych Klientów/ Account Manager
- doradztwo strategiczne (tworzenie i realizacja planów działań komunikacyjnych);
- kontakty z mediami;
- redagowanie informacji prasowych, tekstów reklamowych, prezentacji multimedialnych;
- koordynowanie imprez zewnętrznych i wewnętrznych klientów;
- prowadzenie projektu dotyczącego rozwinięcia komunikacji wewnętrznej firmy 3M;
- wdrożenie i realizowanie projektu społecznego Fundacji Grupy TP „Dźwięki Marzeń”
- kontakty z mediami;
- redagowanie informacji prasowych, tekstów reklamowych, prezentacji multimedialnych;
- koordynowanie imprez zewnętrznych i wewnętrznych klientów;
- prowadzenie projektu dotyczącego rozwinięcia komunikacji wewnętrznej firmy 3M;
- wdrożenie i realizowanie projektu społecznego Fundacji Grupy TP „Dźwięki Marzeń”
Account Executive
- tworzenie strategii komunikacyjnej dla marek i obsługa klientów informatycznych agencji;
- utrzymanie i rozwijanie relacji z mediami;
pisanie informacji prasowych i innych materiałów reklamowo-informacyjnych;
- organizowanie i koordynowanie spotkań prasowych i różnych wydarzeń specjalnych,targów, konferencji;
- rozliczanie finansowe projektów
- utrzymanie i rozwijanie relacji z mediami;
pisanie informacji prasowych i innych materiałów reklamowo-informacyjnych;
- organizowanie i koordynowanie spotkań prasowych i różnych wydarzeń specjalnych,targów, konferencji;
- rozliczanie finansowe projektów
PR and Training Manager
Kiecana Clinical Research Sp. z o.o.
- planowanie i samodzielna realizacja projektów;
- prowadzenie działań reklamowych, marketingowych i medialnych firmy;
- obsługa strony internetowej działu szkoleń;
- opracowywanie tekstów ulotek reklamowych oraz informacji prasowych;
- bieżące utrzymanie kontaktów z wyselekcjonowaną grupą dziennikarzy branżowych;
- współpraca z podwykonawcami podczas m.in. targów, produkcji broszur, drukarniami i grafikami;
- dbanie o ekonomiczne wykorzystanie powierzonego budżetu;
- zarzadzanie Działem Szkoleń;
- pozyskiwanie nowych trenerów, tematów szkoleń;
- opracowywanie rochnych harmonogramów szkoleń;
- przygotowanie, organizacja i koordynacja koncertów charytatywnych;
- opracowanie koncepcji koncertu, wyszukanie i zaproszenie artystów,
- wyszukanie i zebranie przedmiotów na licytację
- pozyskanie sponsorów koncertów
- prowadzenie działań reklamowych, marketingowych i medialnych firmy;
- obsługa strony internetowej działu szkoleń;
- opracowywanie tekstów ulotek reklamowych oraz informacji prasowych;
- bieżące utrzymanie kontaktów z wyselekcjonowaną grupą dziennikarzy branżowych;
- współpraca z podwykonawcami podczas m.in. targów, produkcji broszur, drukarniami i grafikami;
- dbanie o ekonomiczne wykorzystanie powierzonego budżetu;
- zarzadzanie Działem Szkoleń;
- pozyskiwanie nowych trenerów, tematów szkoleń;
- opracowywanie rochnych harmonogramów szkoleń;
- przygotowanie, organizacja i koordynacja koncertów charytatywnych;
- opracowanie koncepcji koncertu, wyszukanie i zaproszenie artystów,
- wyszukanie i zebranie przedmiotów na licytację
- pozyskanie sponsorów koncertów
PR Manager
- ścisła współpraca i koordynacja prac Działu Marketingu i PR;
- zarządzanie i redagowanie informacji o firmie na stronie internetowej;
- utrzymanie kontaktów z mediami;
- organizowanie konferencji prasowych;
- monitoring rynku i zbieranie informacji z rynku;
- aktywne poszukiwanie możliwości promujących firmę i podejmowanie działań o charakterze promocyjnym i sponsoringowym (eventy, konferencje, spotkania z partnerami firmy).
- zarządzanie i redagowanie informacji o firmie na stronie internetowej;
- utrzymanie kontaktów z mediami;
- organizowanie konferencji prasowych;
- monitoring rynku i zbieranie informacji z rynku;
- aktywne poszukiwanie możliwości promujących firmę i podejmowanie działań o charakterze promocyjnym i sponsoringowym (eventy, konferencje, spotkania z partnerami firmy).
Specjalista ds. PR
prowadzenie Biura Prasowego trzeciej edycji międzynarodowego festiwalu - TP S.A. Music & Film Festiwal oraz koordynowanie udziału mediów polskich i międzynarodowych w koncertach uczestników festiwalu (m.in. Sting, Marc Knopfler)
Specjalista ds. Marketingu i PR oraz Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
- współpraca z klientami strategicznymi firmy;
- organizowanie spotkań biznesowych;
- planowanie, rozliczanie i zarządzanie podległym budżetem reklamowym oraz współpraca z firmami reklamowymi;
- redagowanie serwisu internetowego i gazetki firmowej;
- planowanie i realizacja kalendarza szkoleń informatycznych dla klientów firmy;
- zarządzanie zespołem 30 konsultantów i szkoleniowców;
- wdrażanie systemów szkoleniowych i korporacyjnych;
- zarządzanie i rozliczanie budżetem promocyjnym;
- przygotowanie prospektów oraz materiałów szkoleniowych;
- organizowanie spotkań biznesowych;
- planowanie, rozliczanie i zarządzanie podległym budżetem reklamowym oraz współpraca z firmami reklamowymi;
- redagowanie serwisu internetowego i gazetki firmowej;
- planowanie i realizacja kalendarza szkoleń informatycznych dla klientów firmy;
- zarządzanie zespołem 30 konsultantów i szkoleniowców;
- wdrażanie systemów szkoleniowych i korporacyjnych;
- zarządzanie i rozliczanie budżetem promocyjnym;
- przygotowanie prospektów oraz materiałów szkoleniowych;
Szkolenia i kursy
2003
Aspekty prawne prowadzenia badań klinicznych w Polsce w świetle Prawa Farmaceutycznego oraz uregulowań europejskich (Forum Institute of Management i KCR);
2002
- Sponsoring i marketing w Przemyśle Farmaceutycznym – co jest dozwolone? (Forum Institute of Management i KCR);
- Kurs dla audytorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością - ISO 9001 (KEMA Polska );
- Komunikacja społeczna w dobie stagnacji (Giełda Papierów Wartościowych);
- Akademia Raportu Rocznego (Fundacja Rozwoju Rachunkowości);
2001
- Public Relations produktu czyli jak sprawić, aby klienci uwierzyli w Wasz produkt (Business Centre Club);
- Trening komunikacji – efektywne komunikowanie się w organizacji (NLP Neuroedukacja);
2000
- Zrównoważona komunikacja cz. II – co kryje się za słowami /trening umiejętności skutecznej komunikacji/ (NLP Neuroedukacja);
- Zrównoważona komunikacja cz. I – budowanie porozumienia /trening umiejętności skutecznej komunikacji/ (NLP Neuroedukacja);
- Logika konfliktu – negocjacje partnerskie (NLP Neuroedukacja);
1999
- Asertywność – wygrana dla wszystkich;
- Time and Stress Management /klucz do skuteczności osobistej z elementami asertywności/;
1997
- Professional Selling Skills;
Aspekty prawne prowadzenia badań klinicznych w Polsce w świetle Prawa Farmaceutycznego oraz uregulowań europejskich (Forum Institute of Management i KCR);
2002
- Sponsoring i marketing w Przemyśle Farmaceutycznym – co jest dozwolone? (Forum Institute of Management i KCR);
- Kurs dla audytorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością - ISO 9001 (KEMA Polska );
- Komunikacja społeczna w dobie stagnacji (Giełda Papierów Wartościowych);
- Akademia Raportu Rocznego (Fundacja Rozwoju Rachunkowości);
2001
- Public Relations produktu czyli jak sprawić, aby klienci uwierzyli w Wasz produkt (Business Centre Club);
- Trening komunikacji – efektywne komunikowanie się w organizacji (NLP Neuroedukacja);
2000
- Zrównoważona komunikacja cz. II – co kryje się za słowami /trening umiejętności skutecznej komunikacji/ (NLP Neuroedukacja);
- Zrównoważona komunikacja cz. I – budowanie porozumienia /trening umiejętności skutecznej komunikacji/ (NLP Neuroedukacja);
- Logika konfliktu – negocjacje partnerskie (NLP Neuroedukacja);
1999
- Asertywność – wygrana dla wszystkich;
- Time and Stress Management /klucz do skuteczności osobistej z elementami asertywności/;
1997
- Professional Selling Skills;
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
- Aktualne sytuacja ekonomiczno-polityczna w świecie,
- Sport - siatkówka (kapitan drużyny siatkówki w szkole średniej) oraz piłka nożna,
- Literatura faktu,
- Muzyka filmowa,
- Fotografia
- Sport - siatkówka (kapitan drużyny siatkówki w szkole średniej) oraz piłka nożna,
- Literatura faktu,
- Muzyka filmowa,
- Fotografia
Organizacje
:)
Inne
- biegła obsługa komputera (programów tekstowych, kalkulacyjnych, graficznych i multimediów)
- prawo jazdy kat. B
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???