Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
PR Manager Vistula i Wólczanka
1. Udział w planowaniu rocznego budżetu marketingu w zakresie PR oraz kontrola realizacji tego budżetu w obszarze swoich kompetencji
2. Przygotowanie rocznych planów PR-owych, mających na celu budowanie wizerunku oraz wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych dla marek Vistula i Wólczanka
3. Wpływanie na pozytywne postrzeganie marki oraz jej promocję w mediach poprzez:
a. budowanie pozytywnych relacji ze stylistami, redaktorami działów mody, urody oraz life-stylowych (media relations)
b. wypożyczenia produktów do prasowych sesji wizerunkowych i packshotowych oraz innych materiałów redakcyjnych
c. budowanie pozytywnych relacji z celebrytami
d. przygotowywanie kompleksowych pakietów informacyjnych (press kit) na temat nowych kolekcji i produktów marki czy ważnych wydarzeń jej dotyczących oraz dostarczanie ich bezpośrednio do redakcji, dziennikarzy i stylistów.
4. Zarządzanie showroomem oraz koordynowanie procesu wypożyczeń
5. Organizacja akcji wspierających sprzedaż w salonach oraz w sklepie internetowym
6. Przygotowanie informacji i newsów na stronę programu lojalnościowego oraz na stronę www.vistula.pl
7. Redagowanie tekstów do materiałów promujących markę: ulotki, broszury, katalogi, teasery, materiały POS
8. Zarządzanie profilem Vistula i Wólczanka na Facebooku
9. Organizacja eventów, w tym śniadań prasowych, pokazów
10. Monitoring działań PR-owych konkurencji
11. Monitoring mediów oraz przygotowywanie miesięcznych raportów o ukazaniach w mediach na temat podległej marki
12. Wspieranie salonów w regionach podczas akcji cross brandingowych w centrach handlowych
- przygotowanie zaproszeń, malingów, smsów
- stały kontakt z kierownikami salonów
13. Reprezentowanie Firmy oraz marek podczas oficjalnych spotkań, imprez sponsorowanych przez Firmę bądź marki
2. Przygotowanie rocznych planów PR-owych, mających na celu budowanie wizerunku oraz wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych dla marek Vistula i Wólczanka
3. Wpływanie na pozytywne postrzeganie marki oraz jej promocję w mediach poprzez:
a. budowanie pozytywnych relacji ze stylistami, redaktorami działów mody, urody oraz life-stylowych (media relations)
b. wypożyczenia produktów do prasowych sesji wizerunkowych i packshotowych oraz innych materiałów redakcyjnych
c. budowanie pozytywnych relacji z celebrytami
d. przygotowywanie kompleksowych pakietów informacyjnych (press kit) na temat nowych kolekcji i produktów marki czy ważnych wydarzeń jej dotyczących oraz dostarczanie ich bezpośrednio do redakcji, dziennikarzy i stylistów.
4. Zarządzanie showroomem oraz koordynowanie procesu wypożyczeń
5. Organizacja akcji wspierających sprzedaż w salonach oraz w sklepie internetowym
6. Przygotowanie informacji i newsów na stronę programu lojalnościowego oraz na stronę www.vistula.pl
7. Redagowanie tekstów do materiałów promujących markę: ulotki, broszury, katalogi, teasery, materiały POS
8. Zarządzanie profilem Vistula i Wólczanka na Facebooku
9. Organizacja eventów, w tym śniadań prasowych, pokazów
10. Monitoring działań PR-owych konkurencji
11. Monitoring mediów oraz przygotowywanie miesięcznych raportów o ukazaniach w mediach na temat podległej marki
12. Wspieranie salonów w regionach podczas akcji cross brandingowych w centrach handlowych
- przygotowanie zaproszeń, malingów, smsów
- stały kontakt z kierownikami salonów
13. Reprezentowanie Firmy oraz marek podczas oficjalnych spotkań, imprez sponsorowanych przez Firmę bądź marki
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.