Joanna Domaszewicz
Joanna Domaszewicz
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Prawo jazdy kat B
Pakiet MS Office(Word, Excel, PowerPoint)
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Junior Accountant
-booking cost invoices and employees expenses for Turkey,
-booking purchase invoices for Netherland's warehouse,
-booking cost and purchase invoices for Marocco,
-managing employees expenses in Concur for Poland,
-supporting in purchases invoices for German, cost invoices and for Netherland, managing employees expenses in Concur for Netherland, cost invoices for Indonesia,
-monthly closing and chceking AP - GL,
-quarterly reviewing of open transactions on vendor accounts, and employees cash and credit card expenses,
-assistance in preparation of accrual postings,
-creating new vendors in system ( Microsoft Dynamics AX ),
-reviewing of vendor statements and payment reminders in daily work,
-contact with local finance in daily work,
-providing explanation to questions raised by other depertments, cooperation and coordination to collect nessesary accounting documents,
-creating booking-guide for cost invoices from Turkey and purchase invoices from Netherlands,
-internal trainings for new employees and sharing of knowledge,
-booking purchase invoices for Netherland's warehouse,
-booking cost and purchase invoices for Marocco,
-managing employees expenses in Concur for Poland,
-supporting in purchases invoices for German, cost invoices and for Netherland, managing employees expenses in Concur for Netherland, cost invoices for Indonesia,
-monthly closing and chceking AP - GL,
-quarterly reviewing of open transactions on vendor accounts, and employees cash and credit card expenses,
-assistance in preparation of accrual postings,
-creating new vendors in system ( Microsoft Dynamics AX ),
-reviewing of vendor statements and payment reminders in daily work,
-contact with local finance in daily work,
-providing explanation to questions raised by other depertments, cooperation and coordination to collect nessesary accounting documents,
-creating booking-guide for cost invoices from Turkey and purchase invoices from Netherlands,
-internal trainings for new employees and sharing of knowledge,
Stażysta - pomoc księgowa
Kancelaria Księgowa Activus
wprowadzenie faktur zakupowych i sprzedażowych do systemu Comarch ERP Optima,
wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu Comarch ERP Optima,
tworzenie rejestrów zakupów i sprzedaży,
dekretowanie faktur,
pomoc biurowa
dbanie o ład i czystość w miejscu pracy
wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu Comarch ERP Optima,
tworzenie rejestrów zakupów i sprzedaży,
dekretowanie faktur,
pomoc biurowa
dbanie o ład i czystość w miejscu pracy
Asystentka Doradcy Finansowego
TWÓJ BROKER -Doradztwo finansowe Zdzisław Wilczyński
telefoniczna sprzedaż produktów bankowych,
pozyskiwanie klientów,
administracyjne wsparcie działu sprzedaży,
zakładanie, prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych klientów,
utrzymywanie mailowego i telefonicznego kontaktu z klientem,
wypełnianie dokumentów bankowych,
prowadzenie terminarza spotkań oraz czynny udział w przygotowaniu wizyty klienta,
bieżące wsparcie w projektach firmy,
dbanie o ład i czystość w miejscu pracy
pozyskiwanie klientów,
administracyjne wsparcie działu sprzedaży,
zakładanie, prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych klientów,
utrzymywanie mailowego i telefonicznego kontaktu z klientem,
wypełnianie dokumentów bankowych,
prowadzenie terminarza spotkań oraz czynny udział w przygotowaniu wizyty klienta,
bieżące wsparcie w projektach firmy,
dbanie o ład i czystość w miejscu pracy
Specjalista ds. procesowania wniosków / Asystentka doradcy finansowego Zdzisława Wilczyńskiego
telefoniczna sprzedaż produktów bankowych,
pozyskiwanie klientów,
administracyjne wsparcie działu sprzedaży,
zakładanie, prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych klientów,
utrzymywanie mailowego i telefonicznego kontaktu z klientem,
wypełnianie dokumentów bankowych,
prowadzenie terminarza spotkań oraz czynny udział w przygotowaniu wizyty klienta,
bieżące wsparcie w projektach firmy,
dbanie o ład i czystość w miejscu pracy
pozyskiwanie klientów,
administracyjne wsparcie działu sprzedaży,
zakładanie, prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych klientów,
utrzymywanie mailowego i telefonicznego kontaktu z klientem,
wypełnianie dokumentów bankowych,
prowadzenie terminarza spotkań oraz czynny udział w przygotowaniu wizyty klienta,
bieżące wsparcie w projektach firmy,
dbanie o ład i czystość w miejscu pracy
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Call Center
Inne
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Staże/Praktyki
Staże
Zainteresowania
Filmy ( psychologiczne, dramaty, detektywistyczne), domowe kulinaria, turystyka,
Organizacje
S.O.S. - Studencka Odpowiedzialność Studencka