Joanna Dobrowolska

Client Service Director, OS3 multimedia
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Digital Marketing Strategia cyfrowa Marketing Zintegrowany Strategia marketingowa nowe media Reklama online Strategia Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
hiszpański
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

OS3 multimedia
Client Service Director
Przejście przez poszczególne szczeble organizacji, zaczynając od:
/Project Manager/->/Junior Account Executive/->/ Account Executive/->/Account Manager/->/Group Account Manager/_>Client Service Director

Zakres obowiązków: Zarządzanie 10-osobowym działem handlowym. Nadzór nad realizacją projektów internetowych oraz e – commerce.

Odpowiedzialność za:
o Koordynację związaną z prowadzeniem projektów poprzez obsługę klienta i zarządzanie zespołem projektowym
o Planowanie i współpraca przy zakupie mediów
o Prowadzenie kampanii reklamowych, działań z zakresu performance marketingu, SEO i SEM, social media
o Pracę przy sesjach fotograficznych i sesjach wideo na potrzeby działań on-line i off-line
o Tworzenie strategii marketingowych
o Prowadzenie konkursów, loterii konsumenckich i akcji promocyjnych
o Monitoring działań, mierzenie efektywności
o Budżetowanie, osiągane wyniki finansowe
o Współudział w tworzeniu strategii firmy

Obsługiwani klienci:
ING Bank Śląski, PeKaO S.A., Hoop Polska, Hortex, Food Care, Hasbro Polska, Bakoma, Kompania Piwowarska, Enea, Nutricia Polska, L'Oréal Paris, etc
Logo
Project Manager
Agora Comunicacion, Monterrey, Meksyk
Zakres obowiązków: Zarządzanie projektami na poziomie obsługi klienta.

Odpowiedzialność za:
o Organizację eventów, w tym:
o Zorganizowanie międzynarodowej konferencji Grupy Państw G8
o Wizytę służbową Gubernatora Stanu Kalifornii (USA) Arnolda Schwarzenegger’a
o Promocję Stanu Kalifornia wśród meksykańskich przedsiębiorców
o Kreowanie wizerunku firm i Marek na rynku lokalnym i narodowym
o Tworzenie strategii działań PR
o Budżetowanie, osiągane wyniki finansowe

Szkolenia i kursy

UDZIAŁ W SEMINARIACH:
1. „Sztuka pozycjonowania marki na rynku – skuteczna komunikacja” – Jacek Wlazło
2. Zarządzanie mediami, Value Media
3. Działania WOMM w Internecie, 121PR
4. Asertywność i Zarządzanie czasem w biznesie, Lauren Peso
5. Efektywny marketing. Największe błędy klientów, największe błędy agencji, Panel dyskusyjny Young Professionals
6. Warsztaty magazynu „Brief”
7. Podstawy planowania mediów, MindShare

WYKŁADY:
1. Wykładowca marketingu internetowego w Wyższej Szkole Handlowej
w Warszawie (studia podyplomowe)
2. II Forum Marketingu Internetowego – Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line (Prezentacja pod tytułem „Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci - najlepsze strategie e-marketingowe na rynku” – prelegent)

Edukacja

Logo
Marketing, magisterskie
Tecnologico de Monterrey, ITESM, Meksyk
Logo
Zarządzanie i Marketing - specjalność Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
kierunek Zarządzanie Strategiczne w przedsiębiorstwie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

rynek mediów, psychologia reklamy (praktyczna), marketing kobiecy/dziecięcy, dekoracja wnętrz, podróże, sushi :-)

Organizacje

AIESEC SGH (od 2004-09 do 2007-09) jako koordynator od Marketingu i PR w projekcie

Zakres prac:opieka nad stroną internetową projektu, przygotowywanie materiałów promocyjnych, strategia promocji projektu, organizacja konferencji i szkolenia dla studentów w ramach promocji projektu, kontakt z prasą, pisanie notek prasowych

Osiągnięcia: konferencja w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie przy udziale gwiazd z programu TVP2 „Europa da się lubić”, organizacja bankietu dla sponsorów i partnerów projektu, publikacje w „New Warsaw Express Magazine“, „Dlaczego“ i „Cogito“

Inne

PUBLIKACJE:
1. Cykl artykułów eksperckich w „Marketing w Praktyce”
2. Felietony dotyczące marketingu dziecięcego dla www.interaktywnie.com


OBSŁUGA KOMPUTERA:
1. Biegła znajomość środowiska Windows, MS Office,

DODATKOWO:
1. Prawo jazdy kat. B od 2007 roku.

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Brief
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Francja...
Francja...
Grupa dla osób kochających Francję, jęz. francuski, francuską kuchnię...
Gry
Gry
Gry on-line (flash, MMORPG...) Gry pudełkowe (czyli wszystko co można kupić w sklepie:) Product Placement w grach (przyszłość branży?)
gry planszowe i logiczne
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów