Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w Zespole Obsługi Klienta
Kompleksowa obsługa klientów detalicznych jak i klientów segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie wszystkich produktów i usług banku. Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych. Pozyskiwanie i weryfikowanie informacji. Nadzór nad przestrzeganiem procedur i obiegiem dokumentów.
Szkolenia i kursy
Ubezpieczenia kredytów hipotecznych
Metodyka oraz ocena ryzyka kredytowego
Fundusze inwestycyjne
Obsługa sektora MSP
Reklamacje i obsługa trudnego klienta
Grafologia
Rozpoznawanie autentyczności banknotów
Metodyka oraz ocena ryzyka kredytowego
Fundusze inwestycyjne
Obsługa sektora MSP
Reklamacje i obsługa trudnego klienta
Grafologia
Rozpoznawanie autentyczności banknotów
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.