Joanna Dębska

Konsultant Specjalista w Zespole Obsługi Klienta, CBB Call Center Sp. z o.o.

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Klienta ds. Sprzedaży i Operacji Bankowych
Kompleksowa obsługa klientów. Rozpoznawanie potrzeb klientów i opracowywanie indywidualnych ofert obsługi bankowej. Realizacja bieżących dyspozycji klientów oraz weryfikacja kompletności i poprawności dokumentacji bankowej.
CBB Call Center
Specjalista w Zespole Obsługi Klienta
Kompleksowa obsługa klientów detalicznych jak i klientów segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie wszystkich produktów i usług banku. Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych. Pozyskiwanie i weryfikowanie informacji. Nadzór nad przestrzeganiem procedur i obiegiem dokumentów.
CBB Call Center
Starszy Konsultant w Zespole Obsługi Klienta
CBB Call Center
Konsultant w Dziale Obsługi Klienta
CBB Call Center
Konsultant – Infolinia Banku BPH S.A.

Szkolenia i kursy

Ubezpieczenia kredytów hipotecznych
Metodyka oraz ocena ryzyka kredytowego
Fundusze inwestycyjne
Obsługa sektora MSP
Reklamacje i obsługa trudnego klienta
Grafologia
Rozpoznawanie autentyczności banknotów

Edukacja

Logo
Zarządzanie Personelem, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University
Logo
Reklama i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.