Joanna Dawydzik

Dyrektor\Koordynator
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Umiejętność pracy pod presją czasu Umiejętności komunikacyjne Zaangażowanie zdolności przywódcze Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Motywacja wewnętrzna i chęć rozwoju

Doświadczenie zawodowe

Bnp Paribas Bank Polska S.A.
Koordynator ds. Sprzedaży Zdalnej i Retencji
-Zarządzam zespołem specjalistów w Dziale Sprzedaży
(rozliczanie czasu pracy, organizacja i planowanie pracy, monitoring rozmów, motywacja zespołu, udzielanie informacji zwrotnych)
-Realizuje wyniki sprzedażowe oraz wszystkie niezbędne KPI\s
-Wdrażam nowych pracowników (rozwijam umiejętności sprzedażowe, ściśle współpracuje z zespołem Jakości i Szkoleń oraz HR)
-Optymalizuje obecne procesy sprzedażowe mające na celu zwiększenie efektywności specjalistów
-Współtworzę zasady rozliczania pracy specjalistów w podległym zespole
-Merytorycznie wspieram zespół
-Współpracuje z pozostałymi działami firmy mając na celu optymalizacje procesów oraz efektywności
-Biorę udział w nowych projektach, tworze skrypty rozmów dla konsultantów
-Prowadzę rekrutacje na podległe mi stanowiska
Izabela Kozielska
Izabela Kozielska · przełożony
wystawiono
Asia - Kreatywny Menager , dbająca o dobrego ducha zespołu i motywację pracowników. Znakomicie odnajduje się zarówno w zespołowych jak i samodzielnych projektach. Zdecydowanie mocnymi stronami są : doskonała organizacja pracy własnej i podległego zespołu, umiejętność szybkiego uczenia się nowych procesów, determinacja w dążeniu do określonych celów, dbałość o rozwój podległych pracowników, dbałość o relacje i satysfakcję klienta.
Bnp Paribas Bank Polska S.A.
Dyrektor oddziału
-Zapewnienie ciągłości realizacji zadań w oddziale
-Nadzór nad sprawnością, bezpieczeństwem i płynnością obrotu gotówkowego w oddziale
-Akceptowanie przygotowywanych w oddziale dokumentów, projektów pism, opracowań
-Udzielanie wskazówek merytorycznych pracownikom, określam wytyczneych w zakresie realizowanych przez doradców zadań i nadzorowałam terminowość ich wykonania
-Prowadzenie rekrutacji na stanowiska podległe
-Promowanie i rozwijanie pracowników zgodnie z fundamentami kultury organizacyjnej
-Realizacja założonych koncepcji sprzedaży produktów i usług bankowych klientów zaklasyfikowanych do segmentu Klientów Biznesowych ( Mikroprzedsiębiorstw) konta firmowe, kredyty samochodowe, leasingi
Bnp Paribas Bank Polska S.A.
Doradca klienta
-Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowości detalicznej oraz produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
-Przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka
-Informowanie klienta o decyzji,przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta indywidualnego
-Otwieranie rachunków bankowych
-Realizacja operacji kasowych
-Realizacja indywidualnych planów sprzedaży
-Aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych
-Współpraca z działem compliance, przekazywanie informacji o klientach zgodnie z regulacjami wewnętrznymi banku
-Kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
Credit Agricole Bank Polska SA
Dyrektor Placówki Bankowej
-Zarządzanie zespołem 7 osobowym oraz od czerwca do sierpnia 2014 drugą placówką 5 osobową
-2 miejsce w regionie w kredycie gotówkowym
-Rekrutowanie pracowników do pracy na stanowisko doradcy, doradcy klienta indywidualnego
-Zarządzanie budżetem oddziału
-Kontrolowanie jakości obsługi w placówkach bankowych całego banku
-Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych i zewnętrznych
-Organizowanie eventów w firmach
Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca Klienta Indywidualnego
-Realizowanie zadań sprzedażowych
-Pozyskiwanie nowych klientów
-Opieka nad portfelem klientów Premium oraz Vip
-Uczestniczenie w eventach na uczelniach i w firmach
-Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
-Kontrolowanie jakość sporządzanych umów
-Obsługa kasy oraz pełnienie funkcji skarbnika
-Wspieranie Dyrektora w odziennych obowiązkach
Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca klienta
-Realizacja planów sprzedażowych
-Obsługiwanie kasy oraz pełnienie funkcji skarbnika
-Dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta
-Pozyskiwanie i współpraca z pośrednikami finansowymi
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Zastępca Dyrektora Oddziału
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie kontroli kosztów
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w zakresie działań administracyjnych służących utrzymaniu funkcjonalności oddziału
-Wspieranie Dyrektora Oddziału w przygotowaniu i realizacji planów sprzedaży oddziału
-Wdrażania i szkolenie nowych pracowników
-Wspieranie pracowników oddziału w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych m.in.poprzez prowadzenie mentoringu i coachingów
sprzedażowych, szkolenia z wiedzy produktowej,koordynowanie wyznaczonych planów działania
-Analizowanie badań jakości obsługi klienta w oddziale
-Dbanie o przestrzeganie Standardów sprzedaży i obsługi klienta
-Nadzorowanie i asystowanie w procesie sprzedaży i obsługi klienta
-Pre - weryfikacja wniosków składanych przez klienta
-Dbałość o zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji wychodzącej z oddziału do innych jednostek Banku
-Zarządzanie relacjami z klientami
-Identyfikowanie problemów oddziałowych i podejmowanie kroków zaradczych
-Inicjowanie i nadzór nad efektywnym prowadzeniem akcji mikromarketingowych
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
-Przygotowanie i organizacja prezentacji dotyczących produktów oferowanych przez bank dla dotychczasowych klientów
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
SPECJALISTA DS.PRODUKTÓW KREDYTOWYCH
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych.
-Efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami.
-Dążenie do wzrostu liczby klientów z grupy docelowej poprzez efektywne wykorzystanie procesu sprzedaży (m.in. poprzez wykorzystanie poleceń uzyskanych od istniejących klientów Banku, swoje własne kontakty, cross sell itp.) oraz odpowiedzialność za utrzymanie dotychczasowych klientów.
-Aktywne rozpoznawanie oczekiwań finansowych klientów i oferowanie odpowiednich rozwiązań.
-Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
-Dbałość o jakość portfela kredytowego w oddziale, a w szczególności windykowanie zaległych rachunków kredytowych.
-Windykacja należności do 60 dpd , oraz windykacja terenowa

Edukacja

Logo
Kontrola i Audyt Wewnętrzny w Administracji Publicznej i Gospodarczej, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Doradztwo zawodowe i personalne, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Pedagogika Pracy, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości