Wypowiedzi

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie ABI w temacie crm z danym wrażliwymi
    9.03.2017, 11:47

    Dzień dobry,
    czy mogę prosić o wskazówki na co zwrócić uwagę w przypadku CRM w którym są przechowywane dane wrażliwe (w szczególności zażywane leki oraz stan zdrowia) ?
    Czy zgoda na przetwarzanie danych w tym zakresie powinna zawierać szczególne zapisy ?
    Nim powstanie CRM dokonać zgłoszenia zbioru do GIODO ?

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie ABI w temacie Zgoda współpracownika
    8.09.2016, 15:25

    Dziękuję bardzo.
    Pozdrawiam

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie ABI w temacie Zgoda współpracownika
    8.09.2016, 14:36

    Szanowni Państwo,
    czy dobrze rozumiem, że w sytuacji gdy stowarzyszenie współpracuje w oparciu o umowy o współpracę z podwykonawcami nie ma konieczności odbierania od takich współpracowników oświadczeń o zgodzie na przetwarzanie danych i trzymania ich przez stowarzyszenie ?
    Czy współpracowników prowadzących własne dg możemy traktować tak samo jak pracowników i nie ma konieczności odbierania od nich zgód ?

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie ABI w temacie Brak ABI a raport
    19.07.2016, 17:56

    Czy jeśli nie ma powołanego ABI to po dokonaniu sprawdzenia polityki bezpieczeństwa, izis i innych umów konieczne jest przygotowanie przez ADO raportu ze sprawdzenia ?
    Ustawa mówi tylko o takim obowiązku dla ABI.

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie ABI w temacie ABI krok po kroku
    7.03.2016, 14:15

    Dziękuję za informacje.
    A jesli chodzi o kursy i szkolenia ? ustawa to oczywiście podstawa, ale jak i skąd czerpać informacje jak tworzyć określone dokumenty ? jak dokonywać sprawdzenia ?

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie ABI w temacie ABI krok po kroku
    7.03.2016, 10:24

    Witam,
    czy mogą mi Państwo doradzić od czego zacząć naukę, jakie kursy porobić aby stać się ABI ?

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie VAT w temacie Jaka stawka VAT
    19.05.2014, 20:46

    powyżej opisane usługi to całość usług swiadczonych przez podmiot będacy zleceniobiorcą.
    nie ma podmiotów pośrednich, jest bezprośrednie zlecenie usług przez zleceniodawcę na rzecz zleceniobiorcy.

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie VAT w temacie Jaka stawka VAT
    19.05.2014, 15:13

    dziękuje za odpowiedź.
    Pojawiła mi się watpliwość bowiem zastanowiam się czy te usługi nie mogą być zakwalifikowane jako usługi pomocnicze ?

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie VAT w temacie Jaka stawka VAT
    19.05.2014, 12:26

    usługobiorcą jest podmiot - spółka akcyjna z siedzibą w polsce

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie VAT w temacie Jaka stawka VAT
    19.05.2014, 11:56

    Szanowni Państwo, proszę o pomoc jak ustalić czy następujące usługi są objęte VAT:
    1. Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących z aktualnych oraz potencjalnymi Klientami w zakresie:
    a) Informacyjnym (informowanie o aktualnej ofercie),
    b) Sprzedażowym
    c) Transakcyjnym (realizacja dyspozycji zgłaszanych przez Klientów tj. zmiana parametrów posiadanego produktu – zgodnie z obowiązującymi procedurami).
    2. Udzielanie klientom rzetelnych i aktualnych informacji, zgodnych z danymi zawartymi w wykorzystywanych na stanowisku pracy systemach i narzędziach wspomagających

    Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki jak szukać i gdzie sprawdzać.

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie Forum Doradców Podatkowych w temacie jaki vat ?
    19.05.2014, 10:16

    Szanowni, może możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać odpowiedzi czy poniższe usługi będą obciążone VAT ?

    Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących z aktualnych oraz potencjalnymi Klientami w zakresie:
    a) Informacyjnym (informowanie o aktualnej ofercie oraz obowiązujących procesach),
    b) Sprzedażowym (aktywne ofertowanie oraz finalizowanie sprzedaży produktów dostępnych w aktualnej kampanii; przyjmowanie wniosków o produkty w ramach aktualnej kampanii; zawieranie: umów, aneksów oraz odstąpień poprzez kanał zdalny),
    c) Transakcyjnym (realizacja dyspozycji zgłaszanych przez Klientów tj. zmiana parametrów posiadanego produktu – zgodnie z obowiązującymi procedurami).

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie mediacje w temacie Staż mediacyjny
    16.12.2009, 10:35

    Szanowni Państwo,
    szukam możliwości odbycia stażu mediacyjnego. Ukończyłam szkolenie z mediacji cywilnych w sprawach gospodarczych i chciałabym rozwijać i doskonalić nabyte tam umiejętności pod okiem czujnego i doświadczonego patrona/opiekuna. Za wszelkie wskazówki będę serdecznie wdzięczna.

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie Prawo w temacie przejęcie zobowiązań innej firmy
    12.08.2009, 10:03

    Mam pytanie odnośnie przejęcia zobowiązań w nastepującej sytuacji.
    Conforama została przejęta przez Leroy Merlin. Przejęcie nastąpiło w 2008 roku, jednkaże sklep w którym zakupilam dany towar został zamkniety i na jego miejscu nic nowego nie powstało.
    Na jakiej podstawie mogę kierować swoje roszczenia i żądania do Leroy Merlin, aby np. odpowiadał z tytułu niezgodności towaru z umową, zakupionego w Conforamie? I gdzie w takiej sytuacji nalezy sie zgłosci? Jaki podmiot ponosi odpowiedzialność.
    Z góry dziękuję za odpowiedz.

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie Prawo w temacie Sposób zapłaty w sklepie
    17.07.2009, 09:33

    dziękuje bardzo za odpwoedzi, ale chciała bym uściślić pare spraw.
    Po pierwsze ustawa o NBP w żadnym z artykułów nie stanowi że sprzedawca nie może odmówić przyjęcia zapłaty za dany produkt/usługę jeśli ktoś posługuje się prawnymi środkami płatniczymi jakimi są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Moim zdaniem może odmówić przyjecia samych jednogroszówek jesli nie będzie mu się chciało ich liczyc...
    Jesli jest taki zapis ze nie moze odmówić to bede bardzo wdzieczna za wskazanie go.

    A co do kart płatniczych, to z tego co poczytalam na róznych forach, niepisana zasada jest taka ze zadnych limitów byc nie powinno, i np. VISA ma taką zasadę, ze w przypadku gdy np. na drzwiach sklepu jest podana informacja ze visa placic mozna a jest wskaznaie limitu, nalezy zadzwonic do centrali a oni wystapia do sklepu o ustosunkowanie sie dlaczego taka praktyka jest stosowana.

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie Prawo w temacie Sposób zapłaty w sklepie
    16.07.2009, 10:48

    Mam pytanie, jakie akty prawne regulują w jaki sposób nalezy uiszczac opłaty w sklepie. Głownie zalezy mi na wyszukaniu informacji dotyczących tego, czy sprzedawca może odmówic przyjęcia zapłaty w drobnej walucie np. tylko zapłata w 10 groszówkach, badz zastrzezenia ze zapłata karta moze nastapic dobiero od 20 zł.

    Za wszelkie wskazówki serdecznie dziekuje

  • Joanna Dobkowska
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie Nowi członkowie
    30.06.2009, 09:12

    Witajcie!
    Jestem nowym członkiem tego forum, i tak jak wszystkie osoby tutaj interesuje sie szeroko pojetym prawem pracyi z chęcią służę swoja wiedzą. Pozdrawiam !

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do