Wypowiedzi
-
Dzień dobry,
czy mogę prosić o wskazówki na co zwrócić uwagę w przypadku CRM w którym są przechowywane dane wrażliwe (w szczególności zażywane leki oraz stan zdrowia) ?
Czy zgoda na przetwarzanie danych w tym zakresie powinna zawierać szczególne zapisy ?
Nim powstanie CRM dokonać zgłoszenia zbioru do GIODO ? -
Dziękuję bardzo.
Pozdrawiam -
Szanowni Państwo,
czy dobrze rozumiem, że w sytuacji gdy stowarzyszenie współpracuje w oparciu o umowy o współpracę z podwykonawcami nie ma konieczności odbierania od takich współpracowników oświadczeń o zgodzie na przetwarzanie danych i trzymania ich przez stowarzyszenie ?
Czy współpracowników prowadzących własne dg możemy traktować tak samo jak pracowników i nie ma konieczności odbierania od nich zgód ? -
Czy jeśli nie ma powołanego ABI to po dokonaniu sprawdzenia polityki bezpieczeństwa, izis i innych umów konieczne jest przygotowanie przez ADO raportu ze sprawdzenia ?
Ustawa mówi tylko o takim obowiązku dla ABI. -
Dziękuję za informacje.
A jesli chodzi o kursy i szkolenia ? ustawa to oczywiście podstawa, ale jak i skąd czerpać informacje jak tworzyć określone dokumenty ? jak dokonywać sprawdzenia ? -
Witam,
czy mogą mi Państwo doradzić od czego zacząć naukę, jakie kursy porobić aby stać się ABI ? -
powyżej opisane usługi to całość usług swiadczonych przez podmiot będacy zleceniobiorcą.
nie ma podmiotów pośrednich, jest bezprośrednie zlecenie usług przez zleceniodawcę na rzecz zleceniobiorcy. -
dziękuje za odpowiedź.
Pojawiła mi się watpliwość bowiem zastanowiam się czy te usługi nie mogą być zakwalifikowane jako usługi pomocnicze ? -
usługobiorcą jest podmiot - spółka akcyjna z siedzibą w polsce
-
Szanowni Państwo, proszę o pomoc jak ustalić czy następujące usługi są objęte VAT:
1. Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących z aktualnych oraz potencjalnymi Klientami w zakresie:
a) Informacyjnym (informowanie o aktualnej ofercie),
b) Sprzedażowym
c) Transakcyjnym (realizacja dyspozycji zgłaszanych przez Klientów tj. zmiana parametrów posiadanego produktu – zgodnie z obowiązującymi procedurami).
2. Udzielanie klientom rzetelnych i aktualnych informacji, zgodnych z danymi zawartymi w wykorzystywanych na stanowisku pracy systemach i narzędziach wspomagających
Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki jak szukać i gdzie sprawdzać. -
Szanowni, może możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać odpowiedzi czy poniższe usługi będą obciążone VAT ?
Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących z aktualnych oraz potencjalnymi Klientami w zakresie:
a) Informacyjnym (informowanie o aktualnej ofercie oraz obowiązujących procesach),
b) Sprzedażowym (aktywne ofertowanie oraz finalizowanie sprzedaży produktów dostępnych w aktualnej kampanii; przyjmowanie wniosków o produkty w ramach aktualnej kampanii; zawieranie: umów, aneksów oraz odstąpień poprzez kanał zdalny),
c) Transakcyjnym (realizacja dyspozycji zgłaszanych przez Klientów tj. zmiana parametrów posiadanego produktu – zgodnie z obowiązującymi procedurami). -
Szanowni Państwo,
szukam możliwości odbycia stażu mediacyjnego. Ukończyłam szkolenie z mediacji cywilnych w sprawach gospodarczych i chciałabym rozwijać i doskonalić nabyte tam umiejętności pod okiem czujnego i doświadczonego patrona/opiekuna. Za wszelkie wskazówki będę serdecznie wdzięczna. -
Mam pytanie odnośnie przejęcia zobowiązań w nastepującej sytuacji.
Conforama została przejęta przez Leroy Merlin. Przejęcie nastąpiło w 2008 roku, jednkaże sklep w którym zakupilam dany towar został zamkniety i na jego miejscu nic nowego nie powstało.
Na jakiej podstawie mogę kierować swoje roszczenia i żądania do Leroy Merlin, aby np. odpowiadał z tytułu niezgodności towaru z umową, zakupionego w Conforamie? I gdzie w takiej sytuacji nalezy sie zgłosci? Jaki podmiot ponosi odpowiedzialność.
Z góry dziękuję za odpowiedz. -
dziękuje bardzo za odpwoedzi, ale chciała bym uściślić pare spraw.
Po pierwsze ustawa o NBP w żadnym z artykułów nie stanowi że sprzedawca nie może odmówić przyjęcia zapłaty za dany produkt/usługę jeśli ktoś posługuje się prawnymi środkami płatniczymi jakimi są banknoty i monety opiewające na złote i grosze. Moim zdaniem może odmówić przyjecia samych jednogroszówek jesli nie będzie mu się chciało ich liczyc...
Jesli jest taki zapis ze nie moze odmówić to bede bardzo wdzieczna za wskazanie go.
A co do kart płatniczych, to z tego co poczytalam na róznych forach, niepisana zasada jest taka ze zadnych limitów byc nie powinno, i np. VISA ma taką zasadę, ze w przypadku gdy np. na drzwiach sklepu jest podana informacja ze visa placic mozna a jest wskaznaie limitu, nalezy zadzwonic do centrali a oni wystapia do sklepu o ustosunkowanie sie dlaczego taka praktyka jest stosowana. -
Mam pytanie, jakie akty prawne regulują w jaki sposób nalezy uiszczac opłaty w sklepie. Głownie zalezy mi na wyszukaniu informacji dotyczących tego, czy sprzedawca może odmówic przyjęcia zapłaty w drobnej walucie np. tylko zapłata w 10 groszówkach, badz zastrzezenia ze zapłata karta moze nastapic dobiero od 20 zł.
Za wszelkie wskazówki serdecznie dziekuje -
Witajcie!
Jestem nowym członkiem tego forum, i tak jak wszystkie osoby tutaj interesuje sie szeroko pojetym prawem pracyi z chęcią służę swoja wiedzą. Pozdrawiam !