Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
- Wsparcie klienta wewnętrznego (Relationship Manager, Aaccount Officer, innych pracowników związanych z obsługą Klienta Korporacyjnego) w codziennych zadaniach (przygotowywanie aneksów, umów, formularzy, przyjmowanie zapytań i reklamacji Klientów Korporacyjnych związanych z wszystkimi produktami i usługami bankowymi). - Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta zewnętrznego – korporacyjnego, wsparcie operacyjne (przygotowanie dokumentów bankowych, telefoniczne i mailowe udzielanie informacji na temat posiadanych produktów i usług, udzielanie informacji ogólnobankowych, pomoc w rozwiązywaniu reklamacji). - Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami. - Zastępowanie koordynatora zespołu w bieżących obowiązkach.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Szybkiej Nauki
AKADEMIA SZYBKIEJ NAUKI Tadeusz Buzarewicz
ul. Nowogrodzka 49,
00-695 Warszawa
tel. 022 522 84 32 do 33
e-mail: szkolenia@akn.pl
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
eprzewodnicy
Grupa zrzeszająca pilotów, przewodników, instruktorów, ratowników, wychowawców kolonijnych
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Trainers Team Szkolenia z przyszłością
Trainers Team to grupa trenerów-praktyków posiadających doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla każdej branży w Polsce.Wykorzystaj naszą pasję dla swojego sukcesu.