Umiejętności
SAP BW
SAP ERP
Zarządzanie zespołem
zarządzanie projektem
Analiza danych
windykacja należności
Doskonalenie Procesów Biznesowych
Potwierdzanie sald i wyjaśnianie rozbieżności
Coaching i motywacja
sap FSCM
Outlook, Lotus Notes
Zorientowanie na klienta – umiejętność panowania nad emocjami, rozwiązywania sytuacji trudnych i konfliktowych
gotowość na zmiany
Koordynator Ewakuacji
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Windykacji Należności
Zarządzanie 6 osobowym zespołem kontrolerów należności.
Ustalanie priorytetów i celów kreujących wysoki poziom motywacji i zaangażowania pracowników.
Zarządzanie wydajnością poprzez doradzanie, coaching, mentoring.
Budowanie i utrzymanie bezpośrednich relacji z Klientem - międzynarodową firmą logistyczną.
Dzienna, tygodniowa i miesięczna analiza wyników ilościowych i jakościowych pracy zespołu.
Przygotowywanie i prezentowanie wyników na cotygodniowych spotkaniach z Zarządem Klienta.
Zapewnienie minimalizacji złych długów, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów mające wpływ na wyniki.
Nadzór nad wysyłką wezwań do zapłaty, prowadzenie działań polubownych, negocjacje spłat w ratach.
Współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi - KRUK S.A., ERIF S.A.
Współpraca z kancelarią prawną - przygotowanie spraw do postępowania i udział w rozprawach sądowych.
Przygotowanie comiesięcznej rezerwy 100 %, przygotowanie spraw uznanych jako nieściągalne - szacowanie strat.
Współpraca z działem handlowym, księgowym, reklamacji, fakturowania oraz audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
Tworzenie wewnętrznych procedur windykacyjnych.
Czynny udział w wprowadzaniu zmian w tym przenoszeniu procesów do innych krajów.
Szkolenia pracowników, wspieranie indywidualnego planu rozwoju poprzez zapewnienie szkoleń.
Motywacja zespołu do osiągania coraz lepszych wyników oraz do wprowadzania usprawnień .
Udział w prowadzonych rekrutacjach .
Osiągnięcia 2017 - aktywne uczestnictwo w przywróceniu zadań operacyjnych procesu OTC po ataku hakerskim "Pietia" w czerwcu 2017
Osiągnięcia 2016 - nagroda za utrzymanie na poziomie 0% atrycji zespołu Collections
Ustalanie priorytetów i celów kreujących wysoki poziom motywacji i zaangażowania pracowników.
Zarządzanie wydajnością poprzez doradzanie, coaching, mentoring.
Budowanie i utrzymanie bezpośrednich relacji z Klientem - międzynarodową firmą logistyczną.
Dzienna, tygodniowa i miesięczna analiza wyników ilościowych i jakościowych pracy zespołu.
Przygotowywanie i prezentowanie wyników na cotygodniowych spotkaniach z Zarządem Klienta.
Zapewnienie minimalizacji złych długów, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów mające wpływ na wyniki.
Nadzór nad wysyłką wezwań do zapłaty, prowadzenie działań polubownych, negocjacje spłat w ratach.
Współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi - KRUK S.A., ERIF S.A.
Współpraca z kancelarią prawną - przygotowanie spraw do postępowania i udział w rozprawach sądowych.
Przygotowanie comiesięcznej rezerwy 100 %, przygotowanie spraw uznanych jako nieściągalne - szacowanie strat.
Współpraca z działem handlowym, księgowym, reklamacji, fakturowania oraz audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
Tworzenie wewnętrznych procedur windykacyjnych.
Czynny udział w wprowadzaniu zmian w tym przenoszeniu procesów do innych krajów.
Szkolenia pracowników, wspieranie indywidualnego planu rozwoju poprzez zapewnienie szkoleń.
Motywacja zespołu do osiągania coraz lepszych wyników oraz do wprowadzania usprawnień .
Udział w prowadzonych rekrutacjach .
Osiągnięcia 2017 - aktywne uczestnictwo w przywróceniu zadań operacyjnych procesu OTC po ataku hakerskim "Pietia" w czerwcu 2017
Osiągnięcia 2016 - nagroda za utrzymanie na poziomie 0% atrycji zespołu Collections
Kierownik Zespołu ds.Windykacji Należności (SSC Polska)
Koordynowanie i zarządzanie pracą 6 osobowego zespołu w nowym środowisku SSC.
Analiza należności oraz zapewnienie ich właściwej spłaty zgodnie z budżetem.
Prowadzenie działań windykacyjnych wspierających pracę zespołu.
Współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi i kancelariami.
Negocjacje spłaty należności, przyznawanie i anulowanie kredytu kupieckiego.
Przygotowywanie rezerwy celowej.
Przygotowywanie i kierowanie spraw do EPU.
Wdrażanie usprawnień w procesie.
Szkolenia, ocena, motywowanie pracowników do osiągania coraz lepszych wyników .
Ustalanie systemu premiowania.
Wdrożenie nowego systemu raportowania wyników .
Opracowanie nowych procedur, dokumentacji procesu.
Prezentacja i omawianie wyników z Zarządem Spółki .
Analiza należności oraz zapewnienie ich właściwej spłaty zgodnie z budżetem.
Prowadzenie działań windykacyjnych wspierających pracę zespołu.
Współpraca z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi i kancelariami.
Negocjacje spłaty należności, przyznawanie i anulowanie kredytu kupieckiego.
Przygotowywanie rezerwy celowej.
Przygotowywanie i kierowanie spraw do EPU.
Wdrażanie usprawnień w procesie.
Szkolenia, ocena, motywowanie pracowników do osiągania coraz lepszych wyników .
Ustalanie systemu premiowania.
Wdrożenie nowego systemu raportowania wyników .
Opracowanie nowych procedur, dokumentacji procesu.
Prezentacja i omawianie wyników z Zarządem Spółki .
Kierownik Zespołu Windykacji i Reklamacji Faktur - p.o.
Koordynowanie i zarządzanie pracą 11 osobowego zespołu.
Rozwiązywanie problemów sygnalizowanych przez pracowników ds. windykacji i ds. reklamacji.
Identyfikacja powtarzających się reklamacji, opracowywanie i realizacja planów naprawczych.
Zapewnienie sprawnej komunikacji w celu skutecznego rozwiązywania spraw.
Zapewnienie terminowego i dokładnego raportowania wyników w celu identyfikacji obszarów do poprawy.
Ustalenie systemu premiowania w oparciu o wyniki KPI's. Motywacja zespołu. Coaching.
Zapewnienie indywidualnych szkoleń. Wspieranie planów rozwoju poprzez aktywne poszukiwanie pracowników o dużym potencjale.
Nadzór i praca nad projektem odzyskania zaległogo podatku VAT.
Osiągnięcia 2014 - list gratulacyjny za osiągnięcie doskonałych wyników pracy za 2013/2014 rok
podziękowanie Zarządu za pracę nad projektem odzyskania zaległego Vatu
Rozwiązywanie problemów sygnalizowanych przez pracowników ds. windykacji i ds. reklamacji.
Identyfikacja powtarzających się reklamacji, opracowywanie i realizacja planów naprawczych.
Zapewnienie sprawnej komunikacji w celu skutecznego rozwiązywania spraw.
Zapewnienie terminowego i dokładnego raportowania wyników w celu identyfikacji obszarów do poprawy.
Ustalenie systemu premiowania w oparciu o wyniki KPI's. Motywacja zespołu. Coaching.
Zapewnienie indywidualnych szkoleń. Wspieranie planów rozwoju poprzez aktywne poszukiwanie pracowników o dużym potencjale.
Nadzór i praca nad projektem odzyskania zaległogo podatku VAT.
Osiągnięcia 2014 - list gratulacyjny za osiągnięcie doskonałych wyników pracy za 2013/2014 rok
podziękowanie Zarządu za pracę nad projektem odzyskania zaległego Vatu
Starszy Kontroler ds. Należności
Kompleksowa obsługa windykacyjna powierzonego portfela wierzytelności.
Analiza należności oraz zapewnienie ich właściwej spłaty zgodnie z budżetem. Negocjacje spłat.
Weryfikacja dokumentów finansowych , limitów kredytowych.
Tworzenie dokumentów księgowych PK, uzgadnianie i potwierdzanie sald, rozliczanie wpłat.
Współpraca z Krajową Giełdą Wierzytelności, KRUK S.A., KRD, kancelarią prawną.
Reprezentowanie firmy w sądzie.
Wyjaśnianie faktur, wystawianie duplikatów.
Osiągnięcia 2007 - Pracownik Roku F & A
Osiągnięcia 2006 - List gratulacyjny za zaangażowanie w pracę zespołową
Osiągnięcia 2001 - Podziękowanie dyrekcji za udział w projekcie „Investor In People”
Analiza należności oraz zapewnienie ich właściwej spłaty zgodnie z budżetem. Negocjacje spłat.
Weryfikacja dokumentów finansowych , limitów kredytowych.
Tworzenie dokumentów księgowych PK, uzgadnianie i potwierdzanie sald, rozliczanie wpłat.
Współpraca z Krajową Giełdą Wierzytelności, KRUK S.A., KRD, kancelarią prawną.
Reprezentowanie firmy w sądzie.
Wyjaśnianie faktur, wystawianie duplikatów.
Osiągnięcia 2007 - Pracownik Roku F & A
Osiągnięcia 2006 - List gratulacyjny za zaangażowanie w pracę zespołową
Osiągnięcia 2001 - Podziękowanie dyrekcji za udział w projekcie „Investor In People”
Projekty
Szkolenia i kursy
SAP - R3
FSCM
Power Point
Kierownicze
Zarządzanie zmianą
MS Excel - poziom średniozaawansowany
Ms Access
Koordynator Ewakuacji
Profesjonalna Telewindykacja - Gekko
Psychologia windykacji
Negocjacje z dłużnikiem
Aspekty prawne dochodzenia należności
FSCM
Power Point
Kierownicze
Zarządzanie zmianą
MS Excel - poziom średniozaawansowany
Ms Access
Koordynator Ewakuacji
Profesjonalna Telewindykacja - Gekko
Psychologia windykacji
Negocjacje z dłużnikiem
Aspekty prawne dochodzenia należności
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
jazda rowerem, ROD, hortiterapia, turystyka górska
Inne
Czynne prawo jazdy
Raportowanie BW
Raportowanie GPH
Raportowanie SAP EBO
Koordynator ewakuacji
Raportowanie BW
Raportowanie GPH
Raportowanie SAP EBO
Koordynator ewakuacji
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze