Doświadczenie zawodowe
Trener wewnętrzny
* opieka nad pracownikami Back Office (aktualizacja bazy pracowniczej, organizowanie testów, follow-up, e-learning, pomoc merytoryczna, aktualizacja materiałów na serwerze, stronach Help Desk),
* efektywne planowanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów, testów,
* informowanie pracowników o wprowadzonych zmianach w OWU, taryfach, wytycznych, procedurach,
* prowadzenie prezentacji dla gości Spółki,
rozwój własnych kompetencji i kompetencji pracowników poprzez aktywne zarządzanie wiedzą i szkoleniami,
* opracowywanie dokumentacji mającej na celu uporządkowanie wiedzy pracowników (np. prezentacje Power Point),
* udział w rozmowach rekrutacyjnych oraz Assessment Centre,
* selekcja aplikacji pod kątem profilu kandydata
* efektywne planowanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów, testów,
* informowanie pracowników o wprowadzonych zmianach w OWU, taryfach, wytycznych, procedurach,
* prowadzenie prezentacji dla gości Spółki,
rozwój własnych kompetencji i kompetencji pracowników poprzez aktywne zarządzanie wiedzą i szkoleniami,
* opracowywanie dokumentacji mającej na celu uporządkowanie wiedzy pracowników (np. prezentacje Power Point),
* udział w rozmowach rekrutacyjnych oraz Assessment Centre,
* selekcja aplikacji pod kątem profilu kandydata
Konsultant Infolinii
* obsługa infolinii dla klientów i agentów Grupy,
* monitoring zgłoszonej przez klienta sprawy (wysłanie zgłoszenia do biura, obsługa „przypomnień” w systemie Help Desk, kontakt z klientem w sprawie, odnotowanie kontaktu w systemie Help Desk),
* obsługa korespondencji mailowej wpływającej na poszczególne skrzynki mailowe,
* wystawianie polis internetowych
* monitoring zgłoszonej przez klienta sprawy (wysłanie zgłoszenia do biura, obsługa „przypomnień” w systemie Help Desk, kontakt z klientem w sprawie, odnotowanie kontaktu w systemie Help Desk),
* obsługa korespondencji mailowej wpływającej na poszczególne skrzynki mailowe,
* wystawianie polis internetowych
Asystentka Biura Regionalnego w Gdyni
* kompleksowe prowadzenie i obsługa Biura Regionalnego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych oraz spraw personalnych
* prowadzenie dokumentacji pracowników Biura oraz współpracujących Agentów Ubezpieczeniowych (zawierającej m. in. dokumenty dotyczące zatrudnienia, jego przebiegu oraz rozwiązania stosunku pracy)
* rozliczanie umów cywilno-prawnych, urlopów, czasu pracy
* administracja szkoleń, opracowywanie, przygotowywanie materiałów szkoleniowych
* nawiązywanie oraz utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami
* prowadzenie dokumentacji pracowników Biura oraz współpracujących Agentów Ubezpieczeniowych (zawierającej m. in. dokumenty dotyczące zatrudnienia, jego przebiegu oraz rozwiązania stosunku pracy)
* rozliczanie umów cywilno-prawnych, urlopów, czasu pracy
* administracja szkoleń, opracowywanie, przygotowywanie materiałów szkoleniowych
* nawiązywanie oraz utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Imprezy Trójmiasto
Kulturalnie, rozrywkowo, imprezowo i sportowo. Co na mieście, w Trójmieście!? Wasze zapowiedzi, wasze relacje. Gdańsk, Sopot, Gdynia, okolice.
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.