Joanna Borkowska

kierownik przedstawicieli medycznych, kierownik produktu

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menedżer Centrum Medycznego
NZOZ Multimed w Łodz
 zarządzanie podległym personelem
 współpraca z instytucjami zewnętrznymi (NFZ, SANEPID, ZUS)
 podejmowanie działań marketingowych
Pelion S.A.
Koordynator ds. e-Commerce
 współpraca z firmami farmaceutycznymi – pozyskiwanie promocji
 wprowadzanie promocji do aptek
 rozwój kanału zamówień przez internet
 opracowywanie analiz rynkowych
Pelion S.A.
Koordynator ds. współpracy z producentami farmaceutycznymi
 współpraca z firmami farmaceutycznymi w ramach projektu „60 plus” mającego na celu m.in. zarządzanie ceną leków RX w aptekach
 opracowywanie analiz rynkowych
 wdrażanie promocji producenckich w aptekach
 przygotowywanie prezentacji i szkoleń
Logo
Koordynator ds. rozwoju
Klinika Okulistyczna Wrocławskie EYE – LASER CENTER.
Polfa-Łódź SA
Kierownik Przedstawicieli Medycznych
kierowanie grupą 18 przedstawicieli medycznych na terenie całej Polski
- rekrutacja i szkolenie pracowników (indywidualne i grupowe)
- opracowywanie i realizacja promocji leków OTC i RX
- czynna współpraca z agencjami reklamowymi
- współpraca z redakcjami czasopism medycznych
(artykuły medyczne + polityka wydawnicza)
- kontakty z osobami opiniotwórczymi
- współpraca z hurtowniami i sieciami aptek
- opracowywanie analiz sprzedaży
- badanie rynku
- odpowiedzialność za wyniki
Polfa-Łódź SA
Specjalista d/s Marketingu
Logo
Specjalista d/s Półproduktów i Produktów Gotowych
Sanofi

Szkolenia i kursy

• „Reklama Produktów Leczniczych” 2008 r., OINpharma
• Szkolenia z zakresu technik sprzedaży i komunikacji dla przedstawicieli medycznych 2006 – 2008 r., Peter Cook Zarządzanie Personelem
• „Skuteczne zarządzanie zespołem pracowniczym” 2007 r., (prof. Zbigniew Nęcki)
• „Vademecum negocjatora” 2007 r., (prof. Zbigniew Nęcki)
• „Trening profesjonalnej prezentacji” 2007 r., Vademecum
• „Inteligencja Emocjonalna” 2006 r., Eurofinance Training
• „Budowanie zespołu i motywowanie” 2006 r., Europejskie Centrum Szkolenia
• „Zarządzanie zespołem pracowników” 2005 r., Wielkopolska Szkoła Biznesu,
• „Trening asertywności” 2005 r., Wielkopolska Szkoła Biznesu,
• Warsztaty handlowe dla Przedstawicieli Medycznych 2005 r., PRAKSEO
• „Skuteczne zarządzanie zespołem pracowniczym” 2004 r., (prof. Zbigniew Nęcki)
• Zarządzanie Zespołem Przedstawicieli Medycznych i Handlowych, Jet OIN POLFA,
• Warsztaty „Techniki poligraficzne w marketingu”

Edukacja

Logo
Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego, studia podyplomowe
Wyższa Warszawska Szkoła Biznesu
Logo
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Chemia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

literatura rosyjska (Dostojewski, Bułhakow, Puszkin)
turystyka rowerowa
pływanie

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży