Joanna Bober
Manager Zarządzający, Office Manager
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Zaangażowanie
Kreatywność
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Lojalność i odpowiedzialność w powierzonych obowiązkach
Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych
dokładność i terminowość
Prawo jazdy kat. B, zamiłowanie do podróży samochodem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Zarządzający
Biuro Pośrednictwa Wizowego i Usług Turystycznych WSPÓLNOTA 2000 Sp. z o.o.
• zapewnienie sprawnego funkcjonowania i rozwoju firmy
• organizacja pracy i zarządzanie 15-osobowym zespołem
• współpraca z działami: obsługi klienta, sprzedaży, technicznym, prawnym
• oraz księgowym
• budowanie relacji z klientami, nadzór nad obsługą klienta korporacyjnego
• i indywidualnego
• kontakt z partnerami krajowymi i zagranicznymi, negocjowanie umów i warunków współpracy
• tworzenie, wdrażanie i monitoring nowych strategii rozwojowych i planów usprawniających
• koordynowanie i nadzór nad tworzeniem ofert handlowych dla klientów
• przygotowywanie i wdrażanie planów działań marketingowych
• tworzenie zestawień finansowych
• nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych
• czuwanie nad optymalizacją kosztów
• współpraca z działem kadrowym
• organizacja pracy i zarządzanie 15-osobowym zespołem
• współpraca z działami: obsługi klienta, sprzedaży, technicznym, prawnym
• oraz księgowym
• budowanie relacji z klientami, nadzór nad obsługą klienta korporacyjnego
• i indywidualnego
• kontakt z partnerami krajowymi i zagranicznymi, negocjowanie umów i warunków współpracy
• tworzenie, wdrażanie i monitoring nowych strategii rozwojowych i planów usprawniających
• koordynowanie i nadzór nad tworzeniem ofert handlowych dla klientów
• przygotowywanie i wdrażanie planów działań marketingowych
• tworzenie zestawień finansowych
• nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych
• czuwanie nad optymalizacją kosztów
• współpraca z działem kadrowym
Office Coordinator
• opieka kadrowo-płacowa nad pracownikami firmy (przygotowywanie umów dla pracowników, zajmowanie się wnioskami urlopowymi, badaniami lekarskimi, świadczeniami pozapłacowymi, rozliczanie delegacji, koordynowanie spraw finansowych pracowników, obsługa faktur i rachunków)
• tworzenie nowych rozwiązań administracyjnych
• wsparcie organizacyjne, administracyjne i logistyczne bieżących projektów doradczych
• przygotowywanie, we współpracy z księgowością, raportów windykacyjnych oraz monitorowanie działań windykacyjnych
• opieka administracyjna nad zasobami materialnymi firmy
• przygotowywanie dokumentów i pism firmowych oraz zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą
• koordynacja właściwego obiegu i archiwizacji dokumentów
• przygotowywanie dla Zarządu zestawień kosztów firmy oraz pomysłów ich optymalizacji
• prowadzenie rejestru działań związanych z pozyskiwaniem nowego Klienta, prowadzenie bazy danych Klientów oraz jej aktualizacja
• organizacja i logistyka wydarzeń wewnątrzfirmowych
• wspieranie procesów rekrutacji i adaptacji nowych pracowników firmy od strony organizacyjnej
• tworzenie nowych rozwiązań administracyjnych
• wsparcie organizacyjne, administracyjne i logistyczne bieżących projektów doradczych
• przygotowywanie, we współpracy z księgowością, raportów windykacyjnych oraz monitorowanie działań windykacyjnych
• opieka administracyjna nad zasobami materialnymi firmy
• przygotowywanie dokumentów i pism firmowych oraz zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą
• koordynacja właściwego obiegu i archiwizacji dokumentów
• przygotowywanie dla Zarządu zestawień kosztów firmy oraz pomysłów ich optymalizacji
• prowadzenie rejestru działań związanych z pozyskiwaniem nowego Klienta, prowadzenie bazy danych Klientów oraz jej aktualizacja
• organizacja i logistyka wydarzeń wewnątrzfirmowych
• wspieranie procesów rekrutacji i adaptacji nowych pracowników firmy od strony organizacyjnej
sekretarka
• prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych
• dystrybucja i archiwizacja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
• prowadzenie korespondencji
• współpraca w koordynatorem finansowym projektu
• opieka administracyjna nad zasobami materialnymi firmy
• tłumaczenie dokumentów służbowych na język angielski;
• redagowanie pism i wiadomości służbowych
• dystrybucja i archiwizacja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
• prowadzenie korespondencji
• współpraca w koordynatorem finansowym projektu
• opieka administracyjna nad zasobami materialnymi firmy
• tłumaczenie dokumentów służbowych na język angielski;
• redagowanie pism i wiadomości służbowych
sekratarka, asystentka Dyrektora Tour de Pologne
• prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych
• organizacja i nadzór pracy sekretariatu Dyrektora
• przygotowywanie dokumentów i korespondencji służbowej
• administrowanie kalendarzem spotkań, konferencji i podróży służbowych;
• tłumaczenie dokumentów służbowych na język angielski;
• redagowanie pism i wiadomości służbowych
• organizacja i nadzór pracy sekretariatu Dyrektora
• przygotowywanie dokumentów i korespondencji służbowej
• administrowanie kalendarzem spotkań, konferencji i podróży służbowych;
• tłumaczenie dokumentów służbowych na język angielski;
• redagowanie pism i wiadomości służbowych
Szkolenia i kursy
Szkolenia: „Zarządzanie zespołem w biurze podróży”, „Jak prowadzić skutecznie działania w serwisie Facebook”, „Techniki sprzedaży w biurze podróży”
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
Geografia świata, sadownictwo, obsługa maszyn rolniczych, motoryzacja, zdrowe żywienie, rozwój osobisty, sport, gry planszowe i puzzle
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.