Joanna Malec

Krzemienica, podkarpackie

Umiejętności

Microsoft Office Prawo jazdy kat B Open Offce Certyfikat Asystenta Systemu Zarządzania Jakością Znajomość systemów CRM Znajomość na średnim poziomie systemów operacyjnych GNU/LINUX

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Najlepszefoto.pl
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Wspomaganie działu sprzedaży w sporządzaniu ofert handlowych, sporządzanie raportów.
Najlepszefoto.pl
Młodszy Handlowiec
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Orange Polska S.A.
Telefoniczny doradca Klienta
telefoniczna obsługa zgłoszeń i problemów technicznych Klientów usług szerokopasmowych, aktywna telefoniczna sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Orange Polska S.A.
Konsultant ds. obsługi zgłoszeń i rozwiązywania problemów technicznych (awarii) klientów usług szero
telefoniczna obsługa zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych Klientów usług szerokopasmowych, aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych
JANTAR AGD Sp. z o.o.
Referent Biura Obsługi Klienta Serwisu AGD
Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń uszkodzeń, prowadzenie biura, przygotowywanie miesięcznych rozliczeń napraw

Szkolenia i kursy

Asystenta Systemów Zarządzania Jakością

Edukacja

Logo
Mechanika i Budowa Maszyn, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Inne

Inne

prawo jazdy kat. B,
Znajomość w średnim zakresie systemów operacyjnych GNU/LINUX,