Joanna Piech

Specjalista ds. marketingu
Lublin, lubelskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu
WMD POL-MAK S.A.
-współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,
- wprowadzanie na rynek nowych produktów,
- koordynowanie ogólnopolskiej kampanii reklamowej: TV, radio, Internet, prasa,OOH
-organizacja eventów i festynów,
-współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie materiałów POS, materiałów reklamowych i gadżetów.
-trade marketing: organizowanie akcji pro-sprzedażowych skierowanych do klienta biznesowego oraz analiza ich efektywności.
Komandor S.A.
Specjalista ds. Marketingu
- tworzenie i wdrażanie planów marketingowych
- koordynowanie akcji promocyjnych oraz badanie ich efektywności
- tworzenie materiałów reklamowych
- współpraca z mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami,
- analiza działań prowadzonych przez konkurencję
- zarządzanie stroną www
- koordynowanie handlu zagranicznego ( kontakt z kontrahentami w Anglii )
- poszukiwanie partnerów handlowych w Anglii
- szkolenie nowych Przedstawicieli Handlowych oraz Autoryzowanych Dealerów
- koordynowanie projektu: Moduł szkoleniowy dla sprzedawców
Stokrotka
Uczestnik Programu Rozwojowego Emperia Menadżer Express
Stokrotka Sp. z o.o.
- praca w placówce handlowej,
- prowadzenie zmiany, zarządzanie pracownikami,
- wdrażanie akcji marketingowych i promocyjnych,
- analiza kosztów,
- szkolenie pracowników,
- współpraca z dostawcami,
- analizowanie efektywności procesów operacyjnych
Stokrotka
Specjalista ds. Marketingu
Stokrotka Sp. z o.o.
- organizowanie akcji promocyjnych oraz eventów w supermarketach oraz analiza ich efektywności
- tworzenie materiałów reklamowych,
- koordynowanie marketingu lokalnego supermarketów (tworzenie reklam do TV, radia, prasy),
- tworzenie gazetek reklamowych,
- obsługa sponsoringu, darowizn,
- administrowanie strony www.
Bank BNP Paribas
Praktykant
sporządzanie bazy danych klientów, obliczanie zdolności kredytowej, zakładanie rachunków bankowych

Szkolenia i kursy

I - VIII 2011 Szkolenia w ramach programu Emperia Menadżer Express : Finanse, Kadry i Prawo Pracy, Zarządzanie Personelem, Rekrutacja, Autoprezentacja,
III 2010 Szkolenie: Negocjacje Biznesowe
II – III 2010 Kurs: Komunikacja Inetrpersonalna i Kierowanie Zespołem
III 2010 Szkolenie: Badania Marketingowe i Rynkowe
X 2007 Szkolenia w ramach projektu: „Przystanek kariera” ( Zadbaj o PR, Zostań Projekt Menagerem, UP to the Job market, Biznes czy e-biznes)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Lubelska

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Salsa dance, Sporty zimowe, Muzyka -zwłaszcza nastrojowy soul:)

Grupy

Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Lektor filmowy i nie tylko
Lektor filmowy i nie tylko
dla tych, którzy już czytają i dla tych, którzy chcą czytać;
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Merchandising
Merchandising
Grupa dla osób zajmujących się zawodowo tematyką merchandisingu i ekspozycją towarów
Narty
Narty
Dla tych co lubią narty w każdej formie
Psychologia Sukcesu
Psychologia Sukcesu
Czym jest Psychologia Sukcesu? Dlaczego na studiach psychologicznych nie jest przedmiotem wykładowym? Kto może zostać specjalistą od psychologii sukcesu? Jak nasza psychika wpływa na osiągnięcie sukes
SHOPPER MARKETING
SHOPPER MARKETING
Dla wszystkich zainteresowanych i związanych z SHOPPER MARKETINGIEM