Umiejętności
Komunikatywność
Kreatywność
Angielski
IELTS
Umiejętności międzykulturowe
kultura japońska
Odpowiedzialność
Microsoft Office
Umiejętność pracy w grupie
lekkie pióro
Prawo jazdy kat B
wysokie umiejętności interpersonalne
Oprogramowanie Deja Vu X2
reprezentatywność
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
japoński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior supervisor
INTERecruit UK
Zakres obowiązków: reprezentowanie firmy, obsługa klienta, rozdzielanie pracownikom obowiązków, rozwiązywanie konfliktów, tłumaczenie rozmów, koordynacja pracy zespołu.
Największe osiągnięcia: udoskonalenie języka angielskiego, zdobycie samodzielności finansowej.
Referencje do wglądu.
Największe osiągnięcia: udoskonalenie języka angielskiego, zdobycie samodzielności finansowej.
Referencje do wglądu.
Szkolenia i kursy
Copywriting in Job Advertising (kwiecień 2014)
Akademia RMF (maj 2012 r.)
Planowanie, organizowanie i zarządzanie eventami (kwiecień 2012 r.) Planet PR
PR wewnętrzny - zarządzanie komunikacją w firmie, Odpowiedzialny biznes? Rola CSR w komunikacji firmy
(kwiecień 2012 r.) Akademia PR, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
CSR podstawy teorii i praktyki (marzec 2012 r.) YPI Consulting
Sztuka przekonywania (luty 2012 r.) Akademia Biznesu Capgemini
Coaching (grudzień 2011 r.) Koło Naukowe Meritum, Uniwersytet Jagielloński
Kłopoty z emisją głosu (marzec 2011) Koło Nauk Psychologicznych Pragma
Warsztat dziennikarski (październik 2009) Ouest France
Akademia RMF (maj 2012 r.)
Planowanie, organizowanie i zarządzanie eventami (kwiecień 2012 r.) Planet PR
PR wewnętrzny - zarządzanie komunikacją w firmie, Odpowiedzialny biznes? Rola CSR w komunikacji firmy
(kwiecień 2012 r.) Akademia PR, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
CSR podstawy teorii i praktyki (marzec 2012 r.) YPI Consulting
Sztuka przekonywania (luty 2012 r.) Akademia Biznesu Capgemini
Coaching (grudzień 2011 r.) Koło Naukowe Meritum, Uniwersytet Jagielloński
Kłopoty z emisją głosu (marzec 2011) Koło Nauk Psychologicznych Pragma
Warsztat dziennikarski (październik 2009) Ouest France
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
social media, public relations, geocaching, narciarstwo wodne i zimowe, media japońskie, nowe media, twórczość Haruki Murakamiego i Tizziano Terzani, rock, muzyka alternatywna
Organizacje
Stowarzyszenie Closer To Asia
Dalekowschodnie Koło Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego
Piłkarskie Stowarzyszenie Sportowe Salos Jaworzno
Dalekowschodnie Koło Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego
Piłkarskie Stowarzyszenie Sportowe Salos Jaworzno
Inne
Działalność dodatkowa: współorganizacja spotkań z cyklu "Podróże" w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Jaworznie.
6 marca 2013 - "W Wietnamie czas płynie inaczej. Wspomnienia z podróży"
16 kwietnia 2013 - "Kambodża"
6 marca 2013 - "W Wietnamie czas płynie inaczej. Wspomnienia z podróży"
16 kwietnia 2013 - "Kambodża"
Grupy
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych.
Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem:
[Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]
PR przy kawie
"PR przy kawie" to cykl comiesięcznych spotkań, prowadzonych przez specjalistów – praktyków dziedziny Public Relations.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Śląski PR
Grupa dla wszystkich aktywnych zawodowców i sympatyków PR z województwa śląskiego i nie tylko. Rady, wskazówki, wydarzenia zw. z public relations w regionie. Problemy dyskusje i dużo praktyki. Masz py
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.