Doświadczenie zawodowe
Niezależny Doradca Finansowy
Analiza funduszy inwestycyjnych oraz danych ekonomicznych, tworzenie portfeli inwestycyjnych spełniających żądane kryteria. Analizowanie rynków akcji,obligacji,surowców,walut wraz z przygotowywanie rekomendacji inwestycyjnych, tworzeniem portfeli modelowych i zarządzaniem portfelami klientów. Tworzenie prostych narzędzi analitycznych przydatnych w zarządzaniu aktywami klientów.
Marketing Manager
Odpowiedzialna za planowanie, budżetowanie i realizowanie działań reklamowo-promocyjnych, koordynowanie pracy zespołów nad złożonymi projektami strategicznymi i marketingowymi. Kreowanie strategii promocji sprzedaży (trade marketing), budowanie strategii marketingowych, zarządzanie portfolio marek, w tym wprowadzaniu nowych marek i produktów na rynek; kierowanie projektami badań marketingowych; współpraca z partnerami zewnętrznymi, planowanie i kontrola budżetu marketingowego. Zarządzanie zespołem wsparcia marketingowego dywizji.