Joanna Anacka

Kierownik Biura Zarządu i Organizacji, PHU "Lubinpex" Sp. z o.o. w Lubinie
Lubin, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Biura Zarządu i Organizacji
PHU "Lubinpex" Sp. z o.o. w Lubinie
- prowadzenie czynności kancelaryjnych Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników,
- projektowanie wewnętrznych unormowań o podstawowym znaczeniu dla działalności Spółki jak: regulamin organizacyjny, zmiany w wewnętrznej strukturze organizacyjnej, regulaminów Zgromadzenia Wspólników, Rady Nadzorczej i Zarządu,
- koordynacja, ewidencja, emisja i weryfikacja wewnętrzna aktów normatywnych,
- organizacja posiedzeń Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników w zakresie:
- informowania o terminach i tematyce posiedzeń członków Zarządu Spółki, Rady Nadzorczej oraz Wspólników,
- kompletowania i wysyłania informacji, sprawozdań i wniosków składanych przez Zarząd Spółki członkom Rady Nadzorczej i Wspólnikom,
- prowadzenia dokumentacji Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników, w tym pisanie protokołów z posiedzeń i uchwał podjętych przez Zarząd, Radę Nadzorczą i Zgromadzenie Wspólników,
- przekazywania uchwał Rady Nadzorczej i Wspólników Zarządowi do realizacji lub wiadomości oraz uchwał Zarządu pracownikom Spółki odpowiedzialnym za realizację podjętych decyzji,
- nadzór na dokumentacją i komunikacją wewnętrzną, w tym m.in. przekazywanie postanowień Zarządu Spółki do realizacji przez właściwe komórki oraz kontrola realizacji ich wykonania,
- współpraca z nadzorem właścicielskim,
- opiniowane pod względem formalno-prawnym w sprawach dotyczących bieżącej działalności organizacji,
- opracowywanie dokumentów wewnętrznych Spółki jak regulaminy, zarządzenia, instrukcje, procedury określające poszczególne procesy organizacji,
- gromadzenie, ewidencjonowanie oraz rozpowszechnianie podstawowych dokumentów związanych z organizacją Spółki,
- wsparcie organizacyjne Top Management'u,
- uczestniczenie przy czynnościach związanych z przyjęciem – przekazywaniem agend (protokół zdawczo-odbiorczy) na stanowiskach kierowniczych średniego szczebla,
- współpraca z organami zewnętrznymi związana ze sprawami statutowymi Spółki, składaniem odpowiednich wniosków, w tym w szczególności kwestie związane z rejestracją zmian w Krajowym Rejestrze Sądowym,
- uzgadnianie pod względem formalno-prawnym umów zawieranych przez organizację z osobami trzecimi, konsultacje w zakresie przygotowywania i opracowywania umów oraz zobowiązań cywilno-prawnych przez poszczególne komórki organizacyjne,
- udział w negocjacjach kontraktowych,
- prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, przechowywanie umów oraz nadzór nad ich dystrybucją,
- bieżąca analiza zmian w przepisach, aktach prawnych dotyczących bezpośrednio działalności Spółki,
- opracowanie Pełnomocnictw udzielanych przez Zarząd Spółki.
- współpraca oraz prowadzenie dokumentacji współdziałania z samorządami lokalnymi, instytucjami użyteczności publicznej, fundacjami i innymi,
- współdziałanie z komórkami organizacyjnymi innych pionów w sprawach będących przedmiotem wspólnego działania,
- nadzór nad pracą Sekretariatu i obsługi prawnej Spółki,
- gromadzenie, przygotowanie oraz archiwizowanie danych do dokumentacji podatkowej do transakcji z podmiotami powiązanymi w zakresie działania komórki merytorycznej.
Logo
Audytor Wewnętrzny
PHU "Lubinpex" Sp. z o.o. w Lubinie
Prowadzenie audytów wewnętrznych Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2000 i HACCP
Logo
Inspektor ds. Pracowniczych, Specjalista ds. Pracowniczych, p.o. Kierownika Działu Spraw Pracowniczy
PHU "Lubinpex" Sp. z o.o. w Lubinie
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zatrudnianiem pracowników - od momentu rekrutacji po rozwiązanie umów o pracę,
- nadzór nad pracą działu - zarządzenia kilkuosobowym zespołem,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie spraw pracowniczych,
- koordynacja wykorzystania ZFSS,
- opracowywanie aktów wewnętrznych organizacji,
- sprawozdawczość z zakresu spraw pracowniczych,
- udział w zespołach interdyscyplinarnych organizacji.

Szkolenia i kursy

Szereg szkoleń z zakresu:

- strategi firmy,
- skutecznych negocjacji,
- organizacji pracy własnej menadżera,
- dokumentacji działalności spółek prawa handlowego,
- motywacji pozafinansowej pracowników,
- asertywności w pracy,
- efektywnej komunikacji,
- systemu zarządzania jakością oraz koncepcji i zastosowania podejścia procesowego do systemów zarządzania, audytów,
- Prawa Gospodarczego i Handlowego, Ksh,
- organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- pracy specjalisty kadrowego.

Edukacja

Logo
Psychologia w Biznesie , studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Prawo Gospodarcze i Handlowe, studia podyplomowe
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Prawo Pracy i Prawo Socjalne, studia podyplomowe
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Zarządzanie i Marketing , magisterskie
Uniwersytet Zielonogórski

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Podróże
Podróże
Forum podróżników
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Showbiznes w Polsce
Showbiznes w Polsce
Grupa gromadząca osoby interesujące się różnymi aspektami show-biznesu