Języki
polski
ojczysty
niemiecki
biegły
rosyjski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
JUWANELA CONSULTING JERZY ŻYLAK
Prowadzenie szkoleń z technik: sprzedaży, prezentacji, komunikacji; procesów rekrutacji , tworzenia strategii : zakupów, sprzedaży i marketingu; negocjacji handlowych w zakupach i sprzedaży oraz negocjacji międzynarodowych.
Specjalizacja negocjacje zakupowe.
Prowadzenie consultingu: analizy handlowe i marketingowe, tworzenie długookresowych planów strategicznych,zarządzanie personelem
Specjalizacja negocjacje zakupowe.
Prowadzenie consultingu: analizy handlowe i marketingowe, tworzenie długookresowych planów strategicznych,zarządzanie personelem
Dyrektor Zarządzający
- ustalenie strategii sprzedaży i marketingowej dla : wykładzin dywanowych i elastycznych, dywanów, mat łazienkowych i art. dekoracyjnych
- prowadzenie zakupów w krajach Unii Europejskiej, Turcji, Egipcie, Chinach i Indiach
- planowanie i koordynacja sprzedaży do : marketów budowlanych , super- i hipermarketów , dyskontów i hurtowni , jak : OBI, Castorama , Leroy Merlin,Komfort, Praktiker , NOMI, PSB, Biedronka
- rozwój nowych produktów , poszukiwanie nowych dostawców i klientów
- zarządzanie grupą 48 współpracowników
- prowadzenie zakupów w krajach Unii Europejskiej, Turcji, Egipcie, Chinach i Indiach
- planowanie i koordynacja sprzedaży do : marketów budowlanych , super- i hipermarketów , dyskontów i hurtowni , jak : OBI, Castorama , Leroy Merlin,Komfort, Praktiker , NOMI, PSB, Biedronka
- rozwój nowych produktów , poszukiwanie nowych dostawców i klientów
- zarządzanie grupą 48 współpracowników
Regionalny Manager Sprzedaży
TOA Electronics Europe GmbH , Oddział w Polsce
- realizowanie długookresowego planu sprzedaży w Polsce Północno-Wschodniej elektroniki profesjonalnej :
a.informacja i komunikacja
b.profesjonalne nagłośnienie
c.systemy bezpieczeństwa
- zdobywanie klientów z sektora B2B - firm dystrybucyjnych,projektowo-instalacyjnych, budowlanych
- realizowanie działań operacyjnych : akwizycja , materiały informacyjne, prezentacje i szkolenia
a.informacja i komunikacja
b.profesjonalne nagłośnienie
c.systemy bezpieczeństwa
- zdobywanie klientów z sektora B2B - firm dystrybucyjnych,projektowo-instalacyjnych, budowlanych
- realizowanie działań operacyjnych : akwizycja , materiały informacyjne, prezentacje i szkolenia
Dyrektor Sprzedaży do Sieci
TK Trade , Warszawa
- kontrolowanie realizacji strategii firmy sprzedaży olejów roślinnych ( rzepak, soja, słonecznik , oliwa ) marek: Dolores, Karolina, Perła i marek własnych klientów
- planowanie i koordynowanie bieżącej sprzedaży do: hipermarketów,supermarketów ,dyskontów, sieci hurtowni, jak : Tesco, Carrefour, Lidl, Biedronka, Makro, Real, Auchan i w eksporcie do Czech, Słowacji, Węgier,
- realizowanie akcji promocyjnych, rozwój i wprowadzanie nowych produktów
- kontrola i analiza wyników finansowych
- planowanie i koordynowanie bieżącej sprzedaży do: hipermarketów,supermarketów ,dyskontów, sieci hurtowni, jak : Tesco, Carrefour, Lidl, Biedronka, Makro, Real, Auchan i w eksporcie do Czech, Słowacji, Węgier,
- realizowanie akcji promocyjnych, rozwój i wprowadzanie nowych produktów
- kontrola i analiza wyników finansowych
Dyrektor Działu Zakupów
- uczestnictwo w długookresowym planowaniu strategicznym koncernu w zakresie:
a. celów sprzedażowych i finansowych
b. kierunków rozwoju sieci
c. zmian w strukturze asortymentowej i sposobie prezentacji towarów
d. działań marketingowych
- kształtowanie wieloletniej strategii zakupów
- planowanie i przygotowanie otwarć nowych marketów
- wyznaczanie pracownikom działu zadań oraz kontrola ich wyników
- negocjowanie warunków z dostawcami strategicznymi
- ustalanie działań promocyjnych i kontrola efektów ich realizacji
a. celów sprzedażowych i finansowych
b. kierunków rozwoju sieci
c. zmian w strukturze asortymentowej i sposobie prezentacji towarów
d. działań marketingowych
- kształtowanie wieloletniej strategii zakupów
- planowanie i przygotowanie otwarć nowych marketów
- wyznaczanie pracownikom działu zadań oraz kontrola ich wyników
- negocjowanie warunków z dostawcami strategicznymi
- ustalanie działań promocyjnych i kontrola efektów ich realizacji
Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży
- wyznaczanie długookresowej strategii sprzedaży grupy:
a. produktów FMCG: chemii gospodarczej ( marki: Ludwik, Lucek, Buwi, Celia) i nawozów ogrodowych (marki : Florovit, Azofoska)
b. produktów dla przem. spożywczego : osłonek do wędlin, opakowań
c. art. technicznych: wyrobów ściernych, uszczelnień technicznych
d. art. użytkowych i wydawnictw oraz zarządzania nieruchomościami
- planowanie rocznej sprzedaży oraz działań marketingowych w zakresie :
a. marketingu korporacyjnego Spółki
b. operacyjnym oddziałów
- kontrolowanie realizacji sprzedaży do: sieci handlowych, hurtowni, klientów B2B, sieci sprzedaży elektronicznej oraz w eksporcie
- koordynowanie obsługi starych i pozyskiwania nowych klientów w kraju i za granicą
a. produktów FMCG: chemii gospodarczej ( marki: Ludwik, Lucek, Buwi, Celia) i nawozów ogrodowych (marki : Florovit, Azofoska)
b. produktów dla przem. spożywczego : osłonek do wędlin, opakowań
c. art. technicznych: wyrobów ściernych, uszczelnień technicznych
d. art. użytkowych i wydawnictw oraz zarządzania nieruchomościami
- planowanie rocznej sprzedaży oraz działań marketingowych w zakresie :
a. marketingu korporacyjnego Spółki
b. operacyjnym oddziałów
- kontrolowanie realizacji sprzedaży do: sieci handlowych, hurtowni, klientów B2B, sieci sprzedaży elektronicznej oraz w eksporcie
- koordynowanie obsługi starych i pozyskiwania nowych klientów w kraju i za granicą
Dyrektor Zarządzający
Langpol Sp. z o.o., Warszawa
- tworzenie długookresowej strategii zakupów i sprzedaży wydawnictw językowych jak, Langenscheidt, Cambridge University Press, Lektor Klett, Huber, CLE
- negocjowanie warunków zakupu z ca 60 dostawcami z: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii i Polski
- tworzenie planu i kontrolowanie realizacji sprzedaży do : hurtowni, księgarń, szkół ogólnych i językowych
- planowanie i realizacja polityki: finansowej, handlowej i personalnej firmy
- negocjowanie warunków zakupu z ca 60 dostawcami z: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii i Polski
- tworzenie planu i kontrolowanie realizacji sprzedaży do : hurtowni, księgarń, szkół ogólnych i językowych
- planowanie i realizacja polityki: finansowej, handlowej i personalnej firmy
Dyrektor Handlowy Non-Food
HIT Centrala Polska Sp.z o.o., Warszawa
- tworzenie i kontrolowanie realizacji strategii zakupów i sprzedaży ca 80.000 towarów przemysłowych (art. papiernicze i szkolne, zabawki, narzędzia, art. ogrodnicze, gospodarstwo domowe, książki)
- planowanie i bieżąca kontrola wyników handlowych pionu Non-Food
- analiza sytuacji konkurencyjnej na rynku
- zarządzanie 23-osobowym personelem
- planowanie, realizacja i kontrola działań marketingowych : ulotki,ogłoszenia prasowe, akcje radiowe, prezentacje w marketach
- planowanie i bieżąca kontrola wyników handlowych pionu Non-Food
- analiza sytuacji konkurencyjnej na rynku
- zarządzanie 23-osobowym personelem
- planowanie, realizacja i kontrola działań marketingowych : ulotki,ogłoszenia prasowe, akcje radiowe, prezentacje w marketach
Dyrektor Działu Zakupów/ Product manager- koordynator/Product manager
- uczestnictwo w planowaniu strategicznym firmy
- planowanie i nadzorowanie prac podległego personelu , wyznaczanie i kontrola realizacji zadań obrotowo-marżowych
- wyznaczanie długookresowej strategii zakupów i warunków dostaw
- współudział w negocjacjach z dostawcami strategicznymi
- ustalanie strategii działań promocyjnych i kontrola ich realizacji
- współpraca z innymi działami w zakresie przedsięwzięć rozwojowych i sprzedażowych
- koordynacja zakupów grup asortymentów: budowlanego i dekoracyjnego
- analiza rynku artykułów: budowlanych, dekoracyjnych, elektrycznych, drewnianych i pozyskiwanie nowych produktów i dostawców krajowych oraz zagranicznych
- przygotowywanie koncepcji asortymentowo-ekspozycyjnych oraz działań sprzedażowo-marketingowych
- kontakt operacyjny z marketami i dostawcami
- planowanie i nadzorowanie prac podległego personelu , wyznaczanie i kontrola realizacji zadań obrotowo-marżowych
- wyznaczanie długookresowej strategii zakupów i warunków dostaw
- współudział w negocjacjach z dostawcami strategicznymi
- ustalanie strategii działań promocyjnych i kontrola ich realizacji
- współpraca z innymi działami w zakresie przedsięwzięć rozwojowych i sprzedażowych
- koordynacja zakupów grup asortymentów: budowlanego i dekoracyjnego
- analiza rynku artykułów: budowlanych, dekoracyjnych, elektrycznych, drewnianych i pozyskiwanie nowych produktów i dostawców krajowych oraz zagranicznych
- przygotowywanie koncepcji asortymentowo-ekspozycyjnych oraz działań sprzedażowo-marketingowych
- kontakt operacyjny z marketami i dostawcami
Dyrektor ds. Zaopatrzenia i Logistyki
- prowadzenie negocjacji z dostawcami artykułów kosmetycznych i perfumeryjnych oraz sprzętu specjalistycznego z RFN, Francji, Włoch, Belgii, Holandii i Rosji
- planowanie potrzeb towarowych w ramach planów produkcji koncernu
- organizacja i kontrola działań importowych firmy , dostaw do składów celnych i magazynu centralnego
- zarządzanie pracami konfekcyjnymi i kompletacyjnymi towaru
- organizacja dostaw do : hurtowni , sieci handlowych, perfumerii, drogerii , salonów fryzjerskich
- prowadzenie projektu outsourcingu logistyki firmy
- planowanie potrzeb towarowych w ramach planów produkcji koncernu
- organizacja i kontrola działań importowych firmy , dostaw do składów celnych i magazynu centralnego
- zarządzanie pracami konfekcyjnymi i kompletacyjnymi towaru
- organizacja dostaw do : hurtowni , sieci handlowych, perfumerii, drogerii , salonów fryzjerskich
- prowadzenie projektu outsourcingu logistyki firmy
Główny Specjalista ds. Handlu Zagranicznego
Przedsiębiorstwo Zagraniczne SEBA , Warszawa
- negocjowanie warunków dostaw wyrobów z wikliny i drewna do klientów w: Niemczech, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Danii, Austrii, Holandii
- organizowanie i kontrolowanie produkcji wyrobów , wysyłek eksportowych i rozliczeń z kontrahentami
- koordynowanie transportu wysyłek eksportowych z importowymi
- negocjowanie z dostawami w imporcie szkła gospodarczego i wyrobów ochrony środowiska
- prowadzenie akwizycji handlowej w kraju, organizowanie sieci sprzedaży dla importowanych asortymentów
- organizowanie i kontrolowanie produkcji wyrobów , wysyłek eksportowych i rozliczeń z kontrahentami
- koordynowanie transportu wysyłek eksportowych z importowymi
- negocjowanie z dostawami w imporcie szkła gospodarczego i wyrobów ochrony środowiska
- prowadzenie akwizycji handlowej w kraju, organizowanie sieci sprzedaży dla importowanych asortymentów
Kierownik Działu Sprzedaży
Mexpol GmbH, Hilden- Niemcy
- prowadzenie zakupu oraz dostaw wyposażenia do produkcji i kompletacji : skrzynek narzędziowych, kaset metalowych, narzędzi, wyrobów z drewna
- prowadzenie bezpośredniej akwizycji u odbiorców : marketów budowlanych ( OBI, Stinnes, Hagebau, Praktiker) , domów sprzedaży wysyłkowej ( Quelle,
Otto Versand) , hurtowników ( EK Einkaufskantor)
i producentów elektronarzędzi( Festo, Fein, Black&Decker, Bosch)
- budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji
- prace nad nowymi produktami
- prowadzenie bezpośredniej akwizycji u odbiorców : marketów budowlanych ( OBI, Stinnes, Hagebau, Praktiker) , domów sprzedaży wysyłkowej ( Quelle,
Otto Versand) , hurtowników ( EK Einkaufskantor)
i producentów elektronarzędzi( Festo, Fein, Black&Decker, Bosch)
- budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji
- prace nad nowymi produktami
Starszy handlowiec, handlowiec
Biuro Handlu Zagranicznego Inter-Vis / Metalexport-Vis
- samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych z odbiorcami narzędzi w RFN, Austrii i Szwajcarii
- udział w bezpośredniej akwizycji handlowej oraz na targach i wystawach
- samodzielne prowadzenie zakupów różnych grup narzędzi, w szczególnościskrawających
- organizacja dostaw importowych , sprzedaży i rozliczeń krajowych
- udział w bezpośredniej akwizycji handlowej oraz na targach i wystawach
- samodzielne prowadzenie zakupów różnych grup narzędzi, w szczególnościskrawających
- organizacja dostaw importowych , sprzedaży i rozliczeń krajowych
Szkolenia i kursy
- moderacja wizualna
- zasady przywództwa
- komunikacja międzyludzka
- zasady efektywności pracy
- sztuka negocjacji
- sztuka prezentacji
- tryb podejmowania decyzji
- zarządzania projektem
- program SAP R/3
- zasady przywództwa
- komunikacja międzyludzka
- zasady efektywności pracy
- sztuka negocjacji
- sztuka prezentacji
- tryb podejmowania decyzji
- zarządzania projektem
- program SAP R/3
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zakupy
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
- podróżowanie
- Secesja
- muzyka soulowa, funky,chorały gregoriańskie
- Secesja
- muzyka soulowa, funky,chorały gregoriańskie
Grupy
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Baza Najlepsze Hotele w Polsce
Grupa kierowana dla sympatyków i właścicieli hoteli w Polsce i na świecie.
Tu możemy rozmawiać o hotelach a hotele mogą się reklamować!
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.