Umiejętności
Komunikatywność
Elastyczność
Odporność na stres
Myślenie strategiczne
zdolności organizacyjne
umiejętność zarządzania ludźmi,
szybkie nawiązywanie dobrych relacji z pracownikami, klientami
silne ukierunkowanie na osiąganie celu,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Produktów dział urologia
• Zarządzanie grupą leków Rx z linii urologicznej,
• Współpraca z KOL’ami z zakresu urologii i ginekologii,
• Organizacja i uczestnictwo w konferencjach i kongresach,
• Wprowadzanie na rynek nowych leków,
• Organizacja i nadzór projektu edukacyjnego skierowanego do pielęgniarek, którego celem było podwyższenie kompetencji zawodowych,
• Przygotowanie i organizacja projektu e-marketingowego dla zespołu sprzedażowego firmy.
• Współpraca z KOL’ami z zakresu urologii i ginekologii,
• Organizacja i uczestnictwo w konferencjach i kongresach,
• Wprowadzanie na rynek nowych leków,
• Organizacja i nadzór projektu edukacyjnego skierowanego do pielęgniarek, którego celem było podwyższenie kompetencji zawodowych,
• Przygotowanie i organizacja projektu e-marketingowego dla zespołu sprzedażowego firmy.
Product Manager
• Relaunch leków OTC oraz zarządzanie marką Smecta w zakresie marketingu i sprzedaży,
• Współpraca z KOL’ami na poziomie krajowym oraz europejskim,
• Prowadzenie projektów Digital Marketing – promocja Smecty skierowana do lekarzy i pacjentów,
• Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnych dla leku Smecta w Radio, TV, Internecie,
• Zbudowanie i obsługa kanału dystrybucji leków OTC.
• Współpraca z KOL’ami na poziomie krajowym oraz europejskim,
• Prowadzenie projektów Digital Marketing – promocja Smecty skierowana do lekarzy i pacjentów,
• Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnych dla leku Smecta w Radio, TV, Internecie,
• Zbudowanie i obsługa kanału dystrybucji leków OTC.
Product Manager
• Realizacja założonych planów sprzedaży poprzez
tworzenie strategii marketingowej dla poszczególnych
preparatów,
• Budowanie i utrzymywanie relacji z KOL,
• Reprezentowanie firmy na kongresach branżowych,
• Badanie i analiza rynku farmaceutycznego, pod kątem
wprowadzenia nowych produktów na rynek polski,
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla
przedstawicieli medycznych,
• Ścisła współpraca z przedstawicielami medycznymi - działem sprzedaży.
tworzenie strategii marketingowej dla poszczególnych
preparatów,
• Budowanie i utrzymywanie relacji z KOL,
• Reprezentowanie firmy na kongresach branżowych,
• Badanie i analiza rynku farmaceutycznego, pod kątem
wprowadzenia nowych produktów na rynek polski,
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla
przedstawicieli medycznych,
• Ścisła współpraca z przedstawicielami medycznymi - działem sprzedaży.
Doradca Ekonomiczono-Finansowy Centrum Wspierania Biznesu
Przygotowanie Strategi Rozwoju Przedsiębiorstw z sektora MSP. Tworzenie Planów Ekonomiczno-Finansowych z sektora MSP
Szkolenia i kursy
Tactical Marketing, IMS, marzec 2007
Umiejętność Sprzedaży i Prezentacj, MDM, grudzień 1999
Manufacturing Excellence Training Program, MTC, Chicago, wrzesień - październik 1998
Umiejętność Sprzedaży i Prezentacj, MDM, grudzień 1999
Manufacturing Excellence Training Program, MTC, Chicago, wrzesień - październik 1998
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Narciarstwo zjazdowe, turystyka motocyklowa
Organizacje
Członek - założyciel ogólnopolskiego klubu motocyklowego Wild/Road Star Brotherhood.
Inne
Kontakt: e-mail: jerzy.woszczyna@wp.pl, tel.: 695 610 020
Grupy
edetailing
Najprościej edetailing w branży można określić jako multimedialną technologię przekazu edukacyjnego lub perswazyjnego, który jest skierowany do danego odbiorcy, najczęściej klienta.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Pharma social marketing
Celem grupy jest wymiana poglądów i doświadczeń z zakresu wykorzystania social media marketing w komunikacji leków OTC i RX.
Pharmaceutical Representative Polska
Czasopismo dla Przedstawicieli Medycznych i Menedżerów firm farmaceutycznych, biotechnologicznych i sprzętu medycznego.
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Testy psychologiczne
Grupa dla psychologów, teoretyków, praktyków, którzy w swojej pracy posługuja sie testami psychologicznymi.
Zarządzanie strategiczne
Grupa osób zainteresowanych praktycznie i teoretycznie tematyką zarządzania strategicznego