Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Relations Director
Kompleksowa organizacja imprez i wydarzeń firmowych oraz tworzenie programów turystycznych pod dyktando klienta.Samodzielne tworzenie i realizowanie projektów wraz z kontrolą ich budżetu. Na życzenie mogę przedstawić referencje od zadowolonych klientów takich jak IBM, Electrolux, Cap Gemini, Coca Cola, Bacardi Martini.
Kierownik Działu sprzedaży i Marketingu
Hotel NOVOTEL i IBIS Kraków Centrum
Odpowiedzialny za stworzenie i zarządzanie nowym działem sprzedaży,realizacja planowanego budżetu, opracowanie rocznych planów marketingowo-sprzedażowych, maksymalizacja wyników sprzeday, tworzenie i utrzymywanie portfela klientów korporacyjnych, bieżąca analiza rynku i
konkurencji, tworzenie statystyk i raportów sprzedaowych. Bezposredni kontakt z klientami. Działania z zakresu PR.
konkurencji, tworzenie statystyk i raportów sprzedaowych. Bezposredni kontakt z klientami. Działania z zakresu PR.
Kierownik ds. kooperacji, produkcji i sprzedaży
Meram LTD.
Reprezentacja firmy w kontaktach z klientami i
dostawcami z Polski i z zagranicy, dywersyfikacja kanałów dystrybucji, szukanie i zdobywanie nowych rynków sprzedaży, kontrola zamówień i ustalanie harmonogramu produkcji, koordynacja pracy dwóch oddzielnych zakładów.
dostawcami z Polski i z zagranicy, dywersyfikacja kanałów dystrybucji, szukanie i zdobywanie nowych rynków sprzedaży, kontrola zamówień i ustalanie harmonogramu produkcji, koordynacja pracy dwóch oddzielnych zakładów.
Szkolenia i kursy
International Guide certificate
Yacht helmsmen certificate
“Revenue Management” – new trends in sales techniques (Accor)
“Coaching for Growth” – sales management training (prepared by TMC )
“Sales Techniques” – direct sales methods (Accor)
“Customer Service” – parts I and II (Accor)
Yacht helmsmen certificate
“Revenue Management” – new trends in sales techniques (Accor)
“Coaching for Growth” – sales management training (prepared by TMC )
“Sales Techniques” – direct sales methods (Accor)
“Customer Service” – parts I and II (Accor)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.