Jerzy Piątek

PR specialist, copywriter, fotograf, dziennikarz
Wrocław, dolnośląskie

Języki

niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
niderlandzki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. PR
PR Time
Odpowiedzialny między innymi za:

- sporządzanie i realizacja planów wizerunkowych dla klientów (branża IT, sport samochodowy, motoryzacja, tekstylia, przemysł),
- custom publishing: zarządzanie procesem wydawania pism firmowych (miesięczniki i inne), drukowane materiały informacyjne i wizerunkowe itp,
- copywriting,
- informacje prasowe, artykuły/wywiady sponsorowane,
- obsługę serwisów internetowych klientów (cms),
- kontakty z mediami,
- wsparcie przy organizacji eventów.
Logo
Współpraca z firmą Com-Media jako PR manager, copywriter, dziennikarz, korektor
Słowo i Obraz Jerzy Piątek (jednoosobowa działalność)
-- WSPÓŁPRACA w DZIEDZINIE PR/MARKETINGU:

Tworzenie wiadomości prasowych dla firm easyCALL, egospodarka.pl, teksty marketingowe, sponsorowane i PR dla Getin Bank i Nobiles, copywriting, teksty na stronę internetową, scenariusze gier i komiksów dla Figo, teksty na stronę www plus teksty marketingowe (prace zlecone Com-medii przez MindChili), tłumaczenia tekstów marketingowych i instrukcji obsługi z dziedziny fitness, kuchnia, zdrowy styl życia dla TV Promotion Direct;

-- WSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU I PROWADZENIU PORTALU SPOŁECZNOŚCIOWEGO SENIOR.PL:

Dostarczanie wiadomości z kraju i ze świata, współpraca przy tworzeniu wiadomości prasowych o portalu;

-- WSPÓŁPRACA DZIENNIKARSKA (działy „Nauka”, “Kultura” i "Społeczeństwo" portalu Polska.pl):

Pisanie codziennych wiadomości o wydarzeniach kulturalnych, społecznych, naukowych i edukacyjnych w Polsce, wywiady z ludźmi kultury, duże artykuły przekrojowe omawiające zjawiska i wydarzenia kulturalne, społeczne oraz edukacyjne; utrzymywanie kontaktów z instytucjami kulturalnymi w kraju, utrzymywanie kontaktów z działami prasowymi instytucji kultury i agencjami obsługującymi PR w placówkach kulturalnych, dostarczanie wysokiej jakości fotografii ilustrujących opisywane wydarzenia;

-- REDAGOWANIE SERWISU "Książki" w portalu PanoramaInternetu.pl:

Tworzenie wiadomości i artykułów ze świata książki i z rynku książki, pisanie recenzji, prezentowanie nowości wydawniczych i zapowiedzi, współpraca z wydawnictwami i księgarniami, podtrzymywanie kontaktu z wydawcami;
Logo
Niezalezny dziennikarz
Magazyn "Twoja komórka"
-- Artykuły o zjawiskach z pogranicza internetu, mediów, nauki i kultury;
Logo
szef zespołu redakcyjnego, dziennikarz
Portal telekomunikacyjny Kopernik.pl S.A.
-- Jako szef zespołu redakcyjnego:
Planowanie pracy redakcji, kierowanie zespołem redakcyjnym, wyznaczanie celów zespołowi dziennikarskiemu i nadzorowanie realizacji ich wykonania;

-- Dziennikarz:
Pisanie wiadomości i tekstów publicystycvznych oraz analitycznych na temat biznesu elektronicznego i ogólnie pojętej branży elektronicznej, telekomunikacyjnej i internetowej, wywiady, redagowanie krótkich doniesień prasowych;
Sigma
nauczyciel języka niemieckiego
Nauczanie języka obcego, zaznajamianie uczniów z kulturą krajów niemieckiego obszaru językowego i kulturowego, praca wychowawcza, współtworzenie projektu wymiany szkolnej z gimnazjum w Sarstedt k. Hanoweru (projekt przy współudziale Fundacji Krzyżowa);
Logo
reporter, dziennikarz
Biuro Prasowe Festiwalu Wratislavia Cantans
Pisanie relacji i recenzji koncertów i wydarzeń towarzyszących dla "Biuletynu Festiwalowego";
Logo
nauczyciel języka niemieckiego
VII Liceum Ogólnokształcące we Wrocławiu

Edukacja

Logo
Institut tvůrčí fotografie, licencjackie
Slezska Univerzita v Opave
Logo
Handel Zagraniczny, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Filologia Germańska (stypendium naukowe DAAD), magisterskie
Johannes Gutenberg-Universität Mainz (Niemcy)
Logo
Filologia Germańska, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

Kultura, media, polityka, sprawy społeczne, internet, fotografia, literatura, tłumaczenia literackie, włoska
i niemiecka muzyka barokowa, gra w koszykówkę, szachy, wędrówki górskie, fotografia portretowa

Inne

UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIA:
- Umiejętność pracy w grupie i dobre funkcjonowanie w zespole
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem – umiejętność delegowania zadań i kierowania zespołem
- Biegłość w posługiwaniu się językiem polskim
- Bardzo dobra znajomość języka literackiego - polskiego i niemieckiego
- Korekta i redakcja tekstów
- Znajomość rynku edukacyjnego
- Znajomość rynku wydawniczego
- Umiejętność fotografowania: fotografia artystyczna, społeczna (reportażowa), przyrodnicza
- Biegła obsługa komputera, a szczególnie pakietu MS Office, Photo Shop, narzędzi
służących do publikacji treści w internecie
- Bezproblemowe poruszanie się po internecie

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
***Film***
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
FOTOGRAFIKA
FOTOGRAFIKA
Fotografia: sztuka, trendy, znani fotografowie.
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
PR 2.0
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
Praktyki
Praktyki
Grupa w której mogą się spotkać oferujący i szukający praktyk.
PRtime
PRtime
Agencja PR time jest profesjonalnym doradcą w zakresie public relations. Od 2004 roku zespół agencji oraz jej zewnętrzni współpracownicy wspierają polskie firmy w budowaniu wizerunku mar
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?