Jerzy Paśnik

Jerzy Paśnik

Starszy specjalista do spraw zamówień publicznych i zakupów
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Ośrodek Rozwoju Edukacji
Specjalista do spraw Zamówień Publicznych
• weryfikacja dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
• prowadzenie postępowań przetargowych, głównie o wartości powyżej progów unijnych;
• organizowanie oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
• przeprowadzenie czynności kontrolnych u partnerów ORE;
• opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania w kontekście ich zgodności
z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Specjalista do Spraw Zamówień Publicznych
• weryfikacja dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• prowadzenie postępowań przetargowych, w tym o wartości powyżej progów unijnych;
• organizowanie oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
• opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania w kontekście ich zgodności
z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
• prowadzenie rejestru zamówień publicznych, w tym decyzji wydanych przez Kierownika Zamawiającego;
• opracowywanie Planu Zamówień Publicznych Ministerstwa;
• przygotowywanie sprawozdań rocznych;
• przygotowywanie sprawozdań dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
• analiza zapotrzebowania zgłaszanego przez komórki organizacyjne i przekazywanie informacji do Centrum Usług Wspólnych.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Specjalista
• weryfikacja dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• prowadzenie postępowań przetargowych;
• organizowanie oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
• opracowywanie Planu Zamówień Publicznych Ministerstwa;
• opracowywanie dokumentów w zakresie wypełniania obowiązków sprawozdawczych zamawiającego;
• analiza zapotrzebowania i przekazywanie informacji do Centrum Usług Wspólnych;
• archiwizacja danych (dokumentów).
Urząd Miasta Lublin
Pracownik biurowy
• przygotowywanie sprawozdań kwartalnych, rocznych z działalności Urzędu miasta Lublina:
• prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
• analiza zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji szkoleń pracowników Urzędu;
• archiwizacja danych (dokumentów);
• analiza oraz przygotowanie zestawienia danych na potrzeby Biura Zamówień Publicznych i Kancelarii Prezydenta Miasta Lublina;
• aktualizacja planu zamówień publicznych.

Szkolenia i kursy

Szkolenie - Nowelizacja prawa zamówień publicznych z dnia 29 sierpnia 2014 roku w praktyce. Kryteria oceny ofert i rażąco niska cena.

Edukacja

Logo
Prawo, Prawo Kanoniczne i Administracja, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

Interesuje się motoryzacją, podróżami, filmami dokumentalnymi, polityka, sport.

Inne

Silne strony: Samodyscyplina, asertywność, umiejętność działania w grupie, empatia, umiejętność pracy w stresie, ambicja, łatwość przyswajania nowych umiejętności, zdolności analityczne.

Grupy

Monitoring Przetargów
Monitoring Przetargów
Opis narzędzi do pozyskania informacji o zamówieniach publicznych w skali kraju i Europy.
Warszawa
Warszawa
Grupa dla osob mieszkajacych / studiujacych / pracujacych w Warszawie