Jerzy Nowak

PR, Project and Marketing Manager, Certyfikat PRINCE2
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Agile Biznes Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Zarządzanie Strategia marketingowa Project Management Kierownicy projektów Projecting Projective Projekty Zarządzanie projektami programistycznymi Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B

Języki

słoweński
biegły
angielski
biegły
chorwacki
dobry
niemiecki
dobry
serbski
dobry
francuski
podstawowy
niderlandzki
podstawowy
łaciński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grayling Poland
PROJECT MANAGER
Kierowanie projektami z obszaru komunikacji (kampania Międzynarodowej Organizacji ds. Migracji), zarządzania komunikacją kryzysową, new business i in.
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Koordynator Działań Promocyjno-Komunikacyjnych
Koordynacja pracy Zespołu obsługującego CSIOZ, współpraca z Rzecznikiem Prasowym, koordynacja Projektów P1 i P2, Media Relations (w tym komunikacja kryzysowa, bieżące działania i in.)
carrefour polska sp. z o.o.
Biuro Prasowe / Account Manager
Szef Biura Prasowego Carrefour Polska - koordynacja pracy Biura Prasowego w ramach Działu Komuniacji Zewnętrznej i Public Relations
Multi Communications
Account Manager
Obsługa korporacyjna PR Klientów ITI, Link4, Celtic Property Developments.
PR produktowy Klientów OSRAM, Toshiba, Sport und Freizeit (Fischer, Carrera, West Scout, Viking).
Kompleksowa obsługa PR, kierowanie zespołem.
Procesy Inwestycyjne Sp. z o.o.
Rzecznik Prasowy
Rzecznik Prasowy firmy konsultingowej z zakresu energetyki, we współpracy ze Społeczną Radą ds. Narodowego Programu Redukcji Emisji oraz Stowarzyszeniem na rzecz Efektywności ETA.
Q3 sp. z o.o.
PR Manager
Kompleksowa obsługa PR i Rzecznik Prasowy Rage-Race - największej imprezy motoryzacyjno-lifestylowej w Polsce.
Bonivest Polska
PR Account Manager
Kompleksowa obsługa PR Klientów: Unibet - jeden z największych bukmacherów w Europie, Polski Związek Badmintona i inne.
Katarzyna Kozak-Piskorska
Katarzyna Kozak-Piskorska · współpracownik
wystawiono
Kompetentny współpracownik, sympatyczny i życzliwy kolega.
Multi Communications
Account Manager
szef zespołu obsługującego KP Legia Warszawa: kompleksowa obsługa PR - min. zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, media relations, marketing, relacje z otoczeniem, przygotowywanie tekstów
Michał G.
Michał G. · podwładny
wystawiono
prawy, rzeczowy, zachowujący dystans i spokój nawet w bardzo trudnych sytuacjach. Dobrze zarządzał swym zespołem potrafiąc motywować i wskazywać obszary do poprawy.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Rzetelny profesjonalista i świetny znajomy!
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
Kierownik Zespołu ds. Komunikacji Społecznej, Rzecznik Prasowy

Szkolenia i kursy

CERTYFIKAT PRINCE2 w zakresie metodyki ustrukturyzowanego zarządzania
projektem
POŚWIADCZENIE BEZPIECZEŃSTWA upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzula „ZASTRZEŻONE”
Szkolenie ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ, organizator Multi Szkoła PR
04. 2008 Certyfikat ukończenia szkolenia KONTAKTY Z MEDIAMI W DZIAŁALNOŚCI RZECZNIKÓW PRASOWYCH, organizator Logonet Sp. z o.o.
10. 2007 Szkolenie PROMOCJA, INFORMACJA, KOMUNIKACJA w ramach Projektu Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń do sfinansowania z pomocy technicznej Funduszu Spójności dla pracowników instytucji zaangażowanych we wdrażanie, instytucji pośredniczących we wdrażaniu funduszy unijnych, oraz dla beneficjentów, organizatorzy WYG International, Grupa Doradcza Sienna, MGGP
Certyfikat KRAJOWEGO CENTRUM EDUKACJI EUROPEJSKIEJ „Problemy Związane z Dostosowaniem Polski do Struktur Unijnych”
Certyfikat INSTYTUTU PROBLEMÓW BEZPIECZEŃSTWA „Studium Stosunków Międzynarodowych”
02. 2001 Seminarium MIĘDZYNARODOWEJ SZKOŁY ZARZĄDZANIA „Kontrola Funkcjonowania Jednostek Samorządu Terytorialnego”
04. 2002 Konferencja CENTRUM PROMOCJI INFORMATYKI „e-Administracja - standardy elektronicznej dokumentacji i obiegu informacji”
06.2002 Konferencja POLSKIEJ AGENCJI ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, oraz INSTYTUTU GOSPODARKI I SPOŁECZEŃSTWA „Polityka Regionalna-strategia, układ instytucjo¬nalny, instrumenty”
04.2004 Konferencja „ADMINISTRACJA PUBLICZNA W PROCESIE INTEGRACJI PAŃSTWA Z UNIĄ EUROPEJSKĄ” Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego

Edukacja

Logo
Slawistyka (słowenistyka), licencjackie
Uniwersytet w Lublanie, Słowenia
Logo
Slawistyka (Słowenistyka), licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Nauki Polityczne, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

- historia, kultura, sztuka i literatura ze szczególnym uwzględnieniem Bałkanów
- turystyka, podróże (m.in. zrealizowana samodzielna podróż Skuterem do Włoch przez Bałkany)
- problematyka społeczna, polityczna i samorządowa

Organizacje

2007 uczenie języka polskiego obcokrajowców w trakcie naukowego stypendium zagranicznego w Słowenii
2000 – 2002 RADNY DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE GMINY WARSZAWA-CENTRUM
2003 udział w ogólnopolskiej kampanii BIURA DS. REFERENDUM EUROPEJSKIEGO KANCELARII PREZESA RADY MINISTRÓW
od 1999 członek Rady Programowej stowarzyszenia PRO EUROPA
1994 - 1997 współzałożyciel i członek RADY MŁODZIEŻY SZKÓŁ ŚREDNICH Dzielnicy Ochota Gminy Warszawa-Centrum
od 1999 Honorowy Przewodniczący i założyciel OTWARTEGO KLUBU AKADEMICKIEGO na Uniwersytecie Warszawskim
1999 Współorganizator konferencji naukowej na Uniwersytecie Warszawskim „Samorządność w Polsce u Progu XXI Wieku”
1998 - 2003 Członek REDAKCJI pisma społecznego „Lewy Brzeg”
1999 - 2000 Członek KOLEGIUM REDAKCYJNEGO pisma akademickiego „Forum Otwartego Klubu Akademickiego”
1995 – 1997 Przewodniczący Samorządu Szkolnego

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bałkany
Bałkany
Grupa dla osób interesujących się historią, kulturą, językiem i wszystkim innym co związane z Bałkanami.
Best Practice User Group Polska
Best Practice User Group Polska
Best Practice User Group Polska
Biznes Słowenia Chorwacja Serbia BiH Czarnogóra Macedonia
Biznes Słowenia Chorwacja Serbia BiH Czarnogóra Macedonia
Grupa dla wszystkich zainteresowanych wejściem ze swoimi produktami/usługami na rynki krajów byłej Jugosławii. Mile widziani również wszyscy chcący importować dowolny towar z tego regionu.
Media Relations
Media Relations
Grupa dla osób, które zajmują się lub chciałyby zajmować się media relations.
PR w sporcie
PR w sporcie
PR w sporcie
PRINCE2
PRINCE2
Praktyczne wykorzystanie metodyki PRINCE2
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
Serbia
Serbia
Република Србија. Wszystko o Serbii.
Słowenia
Słowenia
Dla tych co wiedzą wszystko i nic o Słowenii
Sport Polem Marketingu
Sport Polem Marketingu
Grupa ludzi zainteresowanych uczestnictwem w pierwszej i później - kolejnych konferencjach dot marketingu sportowego.
Wolontariat pracowniczy & CSR
Wolontariat pracowniczy & CSR
Platforma wiedzy, doświadczeń i inspiracji dot. wolontariatu pracowniczego jako integralnego elementu CSR z perspektywy biznesu, organizacji, instytucji, mediów.