Jerzy Jacek Czajkowski

Trener - Freelancer

Wypowiedzi

  • Jerzy Jacek Czajkowski
    Wpis na grupie Milosnicy samochodow marki Opel w temacie Opel Vectra 1.9 CDTI (150 KM) - ostatnie egzemplarze!
    5.04.2009, 10:57

    Witam!

    Chcesz kupić jeden z ostatnich egzemplarzy Vectry 5-d GTS z ekonomicznym i bardzo dynamicznym silnikiem 1.9 CDTI (150 KM), w bardzo bogatym wyposażeniu?
    Chcesz poznać pełną specyfikację i rewelacyjną cenę? Pisz!

    Jerzy Czajkowski
    Specjalista ds. sprzedaży
    tel. 605 518 844

  • Jerzy Jacek Czajkowski
    Wpis na grupie Musicology w temacie czego w obecnej chwili słuchacie...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Musicology

  • Jerzy Jacek Czajkowski
    Wpis na grupie MotoPraca.pl w temacie OPEL / CHEVROLET WYPRZEDAŻ 2008!!!

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MotoPraca.pl

  • Jerzy Jacek Czajkowski
    Wpis na grupie Zapytania Ofertowe w temacie Chcesz kupić Opla/Chevroleta w dobrej cenie?
    30.03.2009, 22:31

    Witam

    Pracuję w salonie Opel/Chevrolet InterAuto w Krakowie. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem któregoś z modeli jednej z powyższych marek zapraszam serdecznie do kontaktu. Dobre ceny, profesjonalna obsługa działu sprzedaży i serwisu. Szerokie możliwości finansowania.
    Zapraszam!

    Jerzy Czajkowski
    605 518 844

  • Jerzy Jacek Czajkowski
    Wpis na grupie Musicology w temacie czego w obecnej chwili słuchacie...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Musicology

  • Jerzy Jacek Czajkowski
    Wpis na grupie Przedsiębiorcy i pracownicy branży motoryzacyjnej. w temacie Nasze samochody:
    29.03.2009, 15:23

    BMW E36 320 1994r., silnik M50B20 z pojedynczym systemem Vanos. Jak na swoje lata ma dalej masę jadu, naprawdę daje rade. Szybkie auto :) Fantastyczne własności jezdne, napęd na tył to świetna zabawa. A gdy jest trochę ślisko to... ha ha Moc 150 KM w zupełności wystarcza do szybkiego poruszania się po mieście i poza nim. Jedyne mankamenty to: nie najtańsze części, ale coś za coś albo jakość albo badziewie, które zaraz przestanie działać i spalanie... w mieście 12-14l/100km, na trasie 8-10l/100km, przy czym mój styl jazdy jest dość agresywny, więc też nie płaczę, że tyle pali. Po prostu to akceptuję! Oczywiście tylko benzyna, żadnego gazu! Albo przyjemność z jazdy albo jej brak, a to auto daje ją w 100%!
    Pozdrawiam

  • Jerzy Jacek Czajkowski
    Wpis na grupie BMW w temacie Problem z silnikiem
    29.03.2009, 15:08

    Paweł G.:
    Krzysztof Kołodziej:
    W e36 jest chyba silnik M50 z hydraulicznymi popychaczami i automatycznym kasowaniem luzów? jeśli tak, to regulować zaworków chyba się nie da, a może to jakaś część układu wydechowego?
    pozdr.Krzysztof Kołodziej edytował(a) ten post dnia 29.10.08 o godzinie 14:23

    niestety... są fachowcy, którzy to regulują, w efekcie z lekkiego stukania (a stukać tak może x lat) po takiej fachowej regulacji sypie się wszystko...

    Co do e36, to silniki były co najmniej dwa jeśli chodzi o R6, jedna wersja M50 - bez zmiennych faz rozrządu, druga wersja to M52 - z vanosem - zmienne fazy rozrządu. Nie mniej jednak jedne i drugie miały 24 zaworki i jak to bywa z tymi silnikami (podobnie jak z silnikami z e30) przysłowiowy "bocian" pojawiał się często po dużych przebiegach.

    Mi osobiście też czasami na dużych mrozach zaklekota, ale momentalnie się uspokaja po 5 sekundach (pomimo tego, że cała hydraulika silnika i cały silnik są po remoncie).

    Kolego silnik M50 był w dwóch wersjach; do połowy 1993 bez Vanosa, później został "dołożony" pojedynczy Vanos na zaworach dolotowych, co zresztą widać gołym okiem. Ja mam taką jednostkę M50B20 w swoim E36. Silniki M52 były wyposażone już w zmienne fazy układu zarówno dolotowego jak i wydechowego, czyli Doppel/Duoble Vanos.
    Pozdro

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do