Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Baza ćwiczeń na warsztaty
-
Chcesz się nauczyć języka angielskiego (64-godzinny kurs zakończony certyfikatem TELC, TOEIC lub równoważnym), zdobyć wiedzę na temat obsługi różnych komputerowych (80-godzinny kurs zakończony certyfikatem ECDL), nabyć lub poszerzyć swoje umiejętności sprzedażowe (60-godzinny kurs z możliwością do przystąpienia do egzaminu VCC lub równoważnego)???
Zapraszam na:
!!!DARMOWE SZKOLENIE!!!
Szkolenie realizowane w ramach Narodowej Strategii Spójności, całkowicie finansowane ze środków unijnych, więc kosztować Ciebie będzie: NIC!!!
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób prowadzących własną działalność gospodarczą z zakresu sprzedaży (kody PKD: sekcja G dział od 45 do 47).
Szkolenie przeznaczone jest dla osób będących mieszkańcami województwa mazowieckiego.
Jest ono całkowicie darmowe!!!
Zajęcia odbywają się głównie weekendy, język angielski także w popołudniami w dni powszednie.
Ilość miejsc ograniczona, terminy do ustalenia.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu:
j.czajkowski@onet.eu
600 216 905 -
Chcesz się nauczyć języka angielskiego (64-godzinny kurs zakończony certyfikatem TELC, TOEIC lub równoważnym), zdobyć wiedzę na temat obsługi różnych komputerowych (80-godzinny kurs zakończony certyfikatem ECDL), nabyć lub poszerzyć swoje umiejętności sprzedażowe (60-godzinny kurs z możliwością do przystąpienia do egzaminu VCC lub równoważnego)???
Zapraszam na:
!!!DARMOWE SZKOLENIE!!!
Szkolenie realizowane w ramach Narodowej Strategii Spójności, całkowicie finansowane ze środków unijnych, więc kosztować Ciebie będzie: NIC!!!
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób prowadzących własną działalność gospodarczą z zakresu sprzedaży (kody PKD: sekcja G dział od 45 do 47).
Szkolenie przeznaczone jest dla osób będących mieszkańcami województwa mazowieckiego.
Jest ono całkowicie darmowe!!!
Zajęcia odbywają się głównie weekendy, język angielski także w popołudniami w dni powszednie.
Ilość miejsc ograniczona, terminy do ustalenia.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu:
j.czajkowski@onet.eu
600 216 905 -
Chcesz się nauczyć języka angielskiego (64-godzinny kurs zakończony certyfikatem TELC, TOEIC lub równoważnym), zdobyć wiedzę na temat obsługi różnych komputerowych (80-godzinny kurs zakończony certyfikatem ECDL), nabyć lub poszerzyć swoje umiejętności sprzedażowe (60-godzinny kurs z możliwością do przystąpienia do egzaminu VCC lub równoważnego)???
Zapraszam na:
!!!DARMOWE SZKOLENIE!!!
Szkolenie realizowane w ramach Narodowej Strategii Spójności, całkowicie finansowane ze środków unijnych, więc kosztować Ciebie będzie: NIC!!!
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób prowadzących własną działalność gospodarczą z zakresu sprzedaży (kody PKD: sekcja G dział od 45 do 47).
Szkolenie przeznaczone jest dla osób będących mieszkańcami województwa mazowieckiego.
Jest ono całkowicie darmowe!!!
Zajęcia odbywają się głównie weekendy, język angielski także w popołudniami w dni powszednie.
Ilość miejsc ograniczona, terminy do ustalenia.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu:
j.czajkowski@onet.eu
600 216 905 -
Witam,
Trener z doświadczeniem praktycznym z branży motoryzacyjnej w szeroko pojętej dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta.
Specjalizacja:
- techniki sprzedaży
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientem
- profesjonalna obsługa klienta
- komunikacja
- negocjacje handlowe
- prezentacja produktu
- techniki wywierania wpływu
- asertywność
Obszar działania: cała Polska
Więcej informacji:
e-mail: j.czajkowski@onet.eu
tel. 600 216 905 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Baza ćwiczeń na warsztaty
-
Monika J.:
Język korzyści ma swój początek w tym, aby poznać oczekiwania klienta. Klienci (jak wiadomo) mocno się różnią.
Warto zapytać o oczekiwania.. np. kupno telefonu komórkowego..
Jedni potrzebują do pisania smsów.
Inni do dzwonienia.
Inni do szeroko rozumianej komunikacji (mail, internet, możliwość zainstalowania wielu aplikacji).
Jeszcze inni do biegania (aplikacje).
Jeszcze inni, by mieć możliwość grania w gry czy czytania książek..
Są też tacy, którzy nie wiedzą czego chcą..
To powinien być punkt wyjścia do wszelkich rozmów- badanie potrzeb.
Często stykam się z tym, że dzwoni do mnie ktoś z ofertą (zawsze staram się wysłuchać), ale jeśli ta osoba ...
- nie pyta na przykład o moje zadowolenie z dotychczasowych usług,
- nie spyta z czego konkretnie jestem zadowolona, co bym ulepszyła..
- nie interesuje się tym, co ja, jako klient mam do powiedzienia
i na tej podstawie nie konstuuje pomocnej dla mnie oferty opartej na obupólnej korzyści , to marna szansa na dogadanie się.
Najczęściej odbieram telefon i słyszę :
- wciskanie czegoś, co nie jest mi potrzebne..
- czytanie żywcem oferty z kartki tak szybko, że nie mam możliwości się odezwać w trakcie..
- bez zapytania czy w chwili obecnej mam czas na rozmowę
Brak wsłuchania się w moje potrzeby, monolog są irytujące. Może inni to preferują.. ale tak na prawdę PYTAJĄC można tylko zyskać..
Może nie mam ochoty na nowy telefon, ale z chęcia przyda mi się "coś", co ułatwi mi życie?
Bez zadawania pytań.. klient zamyka się.. i kolejne telefony z tej samej firmy, odbiera z niesmakiem.
Mało tego- z własnego życia (jak sobie teraz tak w głowie analizuję), nigdy nie skorzystałam z oferty, którą mi narzucano.
Oferty, propozycje, w których miała miejsce dyskusja, bez oceniania, w których wskazano to, co teraz mam, a co mogę mieć
(dostosowana do moich potrzeb) zawsze kończyły się konsensusem.. Plusem była na prawdę miła i sympatyczna obsługa (np. dostawca internetu, z którego korzystam od lat, do dziś). Nigdy nie zmieniłam tej firmy, bo dbają o moje potrzeby :)
W pełni się z Tobą zgadzam!
Ostatnio miałem taki telefon z pewnej sieci komórkowej, gdzie "rozmowa" (monolog osoby po drugiej stronie słuchawki) przebiegała według takiego właśnie schematu, a jedynym pytaniem było: "panie Jerzy, gdzie mam wysłać telefon, do domu, czy na jakiś inny adres?"
Ta "rozmowa" trwała jakieś 6-8 minut i byłem nawet pod wrażeniem wyuczonej metody zdartej płyty i dość asertywnej postawy, chociaż ewidentnie podpartej schematami. Sądzę, że taka dość agresywna forma pewnie przynosić efekty, choć na mnie akurat zadziałała odpychająco, tak jak napisałaś na zasadzie wciskania na siłę. Może też na to patrzyłem inaczej, gdyż wiem o co chodzi... I jestem z tym samym operatorem od 14 lat :P -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABCszkolenia
-
Z pewnością doświadczenie handlowe będzie przydatne podczas szkoleń z zakresu zarządzania relacjami z klientem, negocjacji, etc. Wszak lepiej być praktykiem niż teoretykiem. Ja w tej chwili jestem mniej więcej w tym miejscu. Mam ponad 5-letnie doświadczenie handlowe w salonie samochodowym i jestem w trakcie Szkoły Trenerów... Docelowo chcę być trenerem.
Czy chciałbym łączyć pracę handlowca i trenera? Nie! Chciałbym się w pełni skupić na roli trenera, żeby to co robię robić najlepiej jak potrafię i nie musieć dzielić swej percepcji na dwa etaty - oczywiście pod warunkiem, że z pracy trenera możesz się w pełni utrzymać.
Ale rozważmy wykonywanie tych dwóch ról jednocześnie na zasadzie jednego przykładu. Podczas szkolenia uczestnicy (handlowcy), którym dzwoni telefon, wychodzą z sali i prowadzą rozmowę z klientem na korytarzu, która czasem trwa minutę, czasem 10 minut i więcej. Podczas wychodzenia i wchodzenia zawsze robi się mały szum, co może się przełożyć na rozbicie koncentracji innych uczestników szkolenia, nie chcę nawet wspominać o sytuacji, gdy ktoś nie wyłączy dzwonka... A gdy Tobie, trenerowi i zarazem pracownikowi działu handlowego w czasie szkolenia zadzwoni telefon od bardzo ważnego klienta, przed którym zawsze składasz się jak scyzoryk i wiesz, że musisz odebrać ten telefon? Przeprosisz i wyjdziesz z sali? W mojej opinii to byłoby bardzo nieprofesjonalne! I jako uczestnik szkolenia byłbym bardzo zniesmaczony. Oczywiście zawsze możesz do klienta oddzwonić w czasie przerwy, przeprosić, że nie mogłeś rozmawiać itd. Gorzej, gdy klient powie, że potrzebuje megaofertę na wczoraj i że mu się z tym bardzo pali - takie sytuacje nie są przecież rzadkością, tym bardziej w obecnym czasie, gdzie "klient ma zawsze rację". Znowu będziesz musiał go przeprosić, że teraz nie dasz rady i wyślesz mu ją popołudniu. A wtedy może być już dla niego za późno i do tego zamiast skupić się na prowadzeniu szkolenia będziesz myślami w przy konstruowaniu oferty.
Wydaję mi się, że warto się skupić na jednej roli i poświęcić jej 100% swojej uwagi.
Pzdr -
Witam,
Brzmi nieźle ;)
Jak mogę zdobyć jedną z tych dwóch bezpłatnych wejściówek?
Pozdrawiam
Jerzy -
Dobre pytanie!
Chętnie wziąłbym w nim udział :)
Pzdr
Jerzy
Paulina S.:
Witam,
czy przewidziany jest ponownie taki kurs w roku 2013?
Pozdrawiam, Paulina. -
Witaj Rafał,
Dzięki z odpowiedź. W tej chwili rzuciłem okiem bardzo pobieżnie, ale z tego co zauważyłem zawarte wskazówki mogą pomóc ;)
Pozdrawiam
J.C. -
Witam,
Byłem na podanej stronie, ale znalazłem harmonogram tylko na 2010, 2011 rok. Czy w 2012 już nie tych szkoleń? Może 2013???
Pozdrawiam -
Witam,
Ostatnio zacząłem się zastanawiać co chcę w życiu robić. Albo inaczej, co chcę zmienić by móc znów czerpać z niego satysfakcję i osiągnąć wyższe szczyty. Od zawsze podobała mi się rola trenera na szkoleniach i myślałem o tym, że chciałbym to kiedyś robić (lubię pracę z ludźmi), ale wówczas patrzyłem na to przez pryzmat odległych marzeń, gdyż wiedziałem, że brakuje mi doświadczenia, które mógłbym przekazywać, a nie tylko cytaty wyjęte z mądrych książek.
Wydaję mi się, że już pewien zakres doświadczenia zdobyłem (w zakresie sprzedaży, też pewnej gamy produktów ;)) i nadszedł już czas na zmiany. Czy ktoś z Was szanowni doświadczeni już (mam nadzieję) przyszli koledzy byłby na tyle uprzejmy i podał mi kilka wskazówek jak faktycznie zacząć. Może jakieś namiary na ośrodki szkoleniowe, literaturę fachową, etc. Oczywiście wszelkie inne wskazówki też są mile widziane ;)
Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc.
Pozdrawiam
J.C. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy KIA