Wypowiedzi
-
Mariusz G.:
Patrycja Rudzka:
Czy to normalne, że nie ma żadnej umowy?
Jaka cena, taki standard.
Nie wszyscy mieszkają w Warszawie i muszą przepłacać za wszystko. -
Wycofuję się ze swojej opinii.
Wprawdzie w instrukcji MF do wypełniania PIT-37, na str. 8 jest napisane:
W częściach C.1. i C.2. podatnicy wykazują przychody, koszty uzyskania przychodów, dochody
(bądź straty) oraz zaliczki pobrane przez płatników, wykorzystując m.in. dane zawarte w formularzach
sporządzonych przez płatnika(ów), tj. w PIT-8C, PIT-11, PIT-11A, PIT-40A, IFT-1/IFT-1R oraz
PIT-R.
(http://www.finanse.mf.gov.pl/documents/766655/1166040/...
Jednak po bliższym przyjrzeniu w PIT-37 wykazuje się tylko stypendia.
Sorry. -
Jeśli prowadzisz dz. gosp. wypełniasz PIT-36, jeśli nie PIT-37.
Sam PIT-8C nie przesądza o formularzu PIT. -
Sylwia Krajewska:
Przecież kwartalny nie musi od razu oznaczać kasowego. Ja też mam sporo kwartalników, a nikt nie jest kasowy.
Nic dodać nic ująć. Dzięki. -
Błażej K.:
50 dokumentow na 1/10 czasu * 10 = 500 dokumentow dla wszystkich 10 klientow... 500 dokumentow na miesiac + 10 deklaracji (VAT) + 10 zaliczka PIT/CIT + ZUS + rozrachunki, telefony, uzgadnianie w ksiegach = sporo roboty. Przez co jednego klienta troche dokladniej, drugiego na....l pies ;)
Wszystkich bardzo dokładnie, albowiem przesadziłeś z ilością pracy. Zaliczki na CIT i deklaracje VAT są najczęściej raz na kwartał (szczególnie od tego roku, po ustawie deregulacyjnej). Wychodzą dane gotowe z systemu. Wiele małych firm ma stałych kontrahentów, a niektórzy nawet powtarzające się wartości. Księguje się szybko. Nawet bardzo.
A może faktycznie mam szczęście do pracowników... :-) -
Jak spółka jest mała i ma do księgowania do 50 dokumentów miesięcznie, to zajmuje również mało czasu i można jej poświęcić 1/10 czasu pracy.
10 takich firm spokojnie opłaci pracownika i jeszcze pokryje w jakiejś części koszty stałe. -
Biuro Rachunkowe IN PLUS w Sosnowcu.
Pełna obsługa biurowa.
Specjalizacja:
- pomoc zakładającym działalność/spółkę
- obsługa wspólnot mieszkaniowych. -
Jeśli kasę fiskalną potraktujemy jako wyposażenie, to odpiszemy ją w koszty, a jesli jako środek trwały (jednorazowo umorzony) to nie.
http://www.podatki.biz/interpretacje/0147933.txtJerzy Cholewa edytował(a) ten post dnia 12.06.10 o godzinie 00:14