Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie usługami IT
Zarządzanie
Microsoft Office
zarządzanie operacyjne
usprawnianie procesów
Przywództwo w zespole
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
portugalski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Operational Landscape Manager
- Zapewnianie stabilności działania aplikcji i usług w sieci stacji Shell na terenie Niemiec
- Monitorownie KPI i dbanie o wypełninie SLA
- Minimalizacja ilości przerw w działaniu aplikacji i usług oraz czasu trwania usterek
- Monitorowanie, ulepszanie i tworzenie nowych procesow
- Utrzymywnie relacji z dostawcami usług
- Monitorownie KPI i dbanie o wypełninie SLA
- Minimalizacja ilości przerw w działaniu aplikacji i usług oraz czasu trwania usterek
- Monitorowanie, ulepszanie i tworzenie nowych procesow
- Utrzymywnie relacji z dostawcami usług
Operations Manager
- Dbanie o wypełnienie celów jakościowych i ilościowych podległych zespołów oraz relacje z kluczowymi klientami
- Zapewnianie stabilności działania podległych zespołów
- Funkcja SPOC – koordynacja procesów 3 zespołów działających w różnych filiach na całym świecie
- Udział w planowaniu budżetu i aktualizacja prognoz finansowych
- Monitorowanie, ulepszanie i tworzenie nowych procesow
- Odpowiedzi na eskalacje pracowników oraz klientów
- Przygotowanie i dostarczanie tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych sprawozdań do klienta
- Kierowanie grupą Team Managerów. Dbanie o wypełnianie standardów i procedur firmy
- Wspieranie rozwoju Team Managerów
- Opracowywanie faktur i dbanie o terminowe ich dostarczanie
- Zapewnianie stabilności działania podległych zespołów
- Funkcja SPOC – koordynacja procesów 3 zespołów działających w różnych filiach na całym świecie
- Udział w planowaniu budżetu i aktualizacja prognoz finansowych
- Monitorowanie, ulepszanie i tworzenie nowych procesow
- Odpowiedzi na eskalacje pracowników oraz klientów
- Przygotowanie i dostarczanie tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych sprawozdań do klienta
- Kierowanie grupą Team Managerów. Dbanie o wypełnianie standardów i procedur firmy
- Wspieranie rozwoju Team Managerów
- Opracowywanie faktur i dbanie o terminowe ich dostarczanie
Senior Team Manager
- Koordynacja pracy dwóch zespołów powyżej 40 pracowników
- Zarządzanie kosztami osobowymi i nieosobowymi
- Dbanie o rentowność i wypełnienie budżetu
- Rozwiązywanie probelmów dotyczących produktów i procesów
- Przygotowanie i przeprowadzanie rocznych ocen pracowników
- Wyznaczanie osiągalnych celów dla specjalistów wsparcia technicznego.
- Dbanie o rozwój zawodowy pracowników i wyznaczanie ścieżek kariery
- Zarządzanie kosztami osobowymi i nieosobowymi
- Dbanie o rentowność i wypełnienie budżetu
- Rozwiązywanie probelmów dotyczących produktów i procesów
- Przygotowanie i przeprowadzanie rocznych ocen pracowników
- Wyznaczanie osiągalnych celów dla specjalistów wsparcia technicznego.
- Dbanie o rozwój zawodowy pracowników i wyznaczanie ścieżek kariery
Team Manager
- Pomyślne wdrożenie 4 nowych projektów w 6 różnych językach, obsługujących linie produktowe (notebooki, PDA, urządzenia GPS oraz elektronika konsumencka)
- Kontrola i raportowanie bieżących wyników operacyjnych i finansowych
- Równoległa kooordynacja pracy kilku zespołów (łącznie do 40 pracowników)
- Zarządzanie grupami Specjalistów Wsparcia Technicznego, wpierania ich rozwoju zawodowego i osobowego
- Przygotowanie prezentacji bieżacych wyników prowadzonych zespołów
- Ocena jakości i wydajności pracy specjalistów wsparcia technicznego
- Uczestnictwo w procesie rekrutacyjnym we współpracy z działem personalnym
- Funkcja DMAIC champion – implemantacja i koordynacja planów poprawy jakości w oddziale w Szczecinie
- Kontrola i raportowanie bieżących wyników operacyjnych i finansowych
- Równoległa kooordynacja pracy kilku zespołów (łącznie do 40 pracowników)
- Zarządzanie grupami Specjalistów Wsparcia Technicznego, wpierania ich rozwoju zawodowego i osobowego
- Przygotowanie prezentacji bieżacych wyników prowadzonych zespołów
- Ocena jakości i wydajności pracy specjalistów wsparcia technicznego
- Uczestnictwo w procesie rekrutacyjnym we współpracy z działem personalnym
- Funkcja DMAIC champion – implemantacja i koordynacja planów poprawy jakości w oddziale w Szczecinie
Szkolenia i kursy
ITIL foundations
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
- Sport - piłka nożna, biegi długodystansowe
- Literatura (reportaż, kryminał)
- Rynek giełdowy i gospodarka
- Muzyka
- Literatura (reportaż, kryminał)
- Rynek giełdowy i gospodarka
- Muzyka
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.