Umiejętności
Bloomberg Terminal
CCNA
CCNP Certified
Checkpoint
Checkpoint Security
Cisco IOS
Cisco Networking
bezpieczeństwo komputerowe
Zarządzanie IT
ITIL
LAN-WAN
Linux
Microsoft Exchange
Administracja sieci
Rozwiązywanie problemów
Project Management
Bezpieczeństwo
Przełączniki
administracja systemami
TCP / IP
VMware Infrastructure
Sieć rozległa
System Windows
Windows Server
cisco
CCNA Certified
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Administrator Systemów Informatycznych
Banco Espirito Santo de Investimento SA oddział w Polsce
- Monitoring oraz bieżące rozwiązywanie problemów z LAN/WAN/Internet,
- Instalacja i utrzymanie platformy wirtualizacji VMware ESXi (vSphere 4.1/5.1)
- Administracja/Konfiguracja/Projektowanie/Opieka nad infrastrukturą sieciową: łączami i urządzeniami, dostępem mobilnym – telefony (BlackBerry Enterprise Server oraz Windows Mobile),
- Administrowanie i rozwiązywanie problemów z systemami (Sidoma / Warset / GL Trade, MS Exchange, Active Directory etc.), CUCM, KAPSCH IPT,
- obsługa sprzętu - instalacja i serwisowanie (Desktopy/Laptopy, serwery standalone oraz HP Blades, macierze dyskowe (HP), switche, routery, Firewall - Cisco i Checkpoint),
- USER helpdesk, obsługa serwisów Bloomberg i Reuters
- implementacje oprogramowania / systemów zgodnie z planem rozwoju i terminarzem wprowadzania zmian,
- Instalacja i utrzymanie platformy wirtualizacji VMware ESXi (vSphere 4.1/5.1)
- Administracja/Konfiguracja/Projektowanie/Opieka nad infrastrukturą sieciową: łączami i urządzeniami, dostępem mobilnym – telefony (BlackBerry Enterprise Server oraz Windows Mobile),
- Administrowanie i rozwiązywanie problemów z systemami (Sidoma / Warset / GL Trade, MS Exchange, Active Directory etc.), CUCM, KAPSCH IPT,
- obsługa sprzętu - instalacja i serwisowanie (Desktopy/Laptopy, serwery standalone oraz HP Blades, macierze dyskowe (HP), switche, routery, Firewall - Cisco i Checkpoint),
- USER helpdesk, obsługa serwisów Bloomberg i Reuters
- implementacje oprogramowania / systemów zgodnie z planem rozwoju i terminarzem wprowadzania zmian,
Inżynier ds. Wdrożeń i Serwisu Cisco Networking
- Wsparcie techniczne od strony zarówno hardware jak i software projektów wdrożeniowanych sieci realizowanych przez firmę,
- obsługa/serwis/rekonfiguracje pracujących urządzeń Cisco - głównie routery/switche/AP + WLC/WCS,
- praca na różnych platformach sprzętowych, poczynając od serii 17xx/18xx, przez 26xx/28xx do 76xx, 29xx/35xx/37xx/45xx-49xx/65xx,
- technologie FO-CWDM w oparciu o urządzenia Microsens,
- występowanie w roli project managera migracji i nowych instalacji sieci telekomunikacyjnych i informatycznych, przygotowywanie projektów technicznych oraz dokumentacji powykonawczych dla prowadzonych projektów,
- samokształcenie w wielu kierunkach wymagane do coraz to nowych wyzwań projektowych (routing/switching + technologie Wireless i Unified Communications/IP Telephony,
- obsługa/serwis/rekonfiguracje pracujących urządzeń Cisco - głównie routery/switche/AP + WLC/WCS,
- praca na różnych platformach sprzętowych, poczynając od serii 17xx/18xx, przez 26xx/28xx do 76xx, 29xx/35xx/37xx/45xx-49xx/65xx,
- technologie FO-CWDM w oparciu o urządzenia Microsens,
- występowanie w roli project managera migracji i nowych instalacji sieci telekomunikacyjnych i informatycznych, przygotowywanie projektów technicznych oraz dokumentacji powykonawczych dla prowadzonych projektów,
- samokształcenie w wielu kierunkach wymagane do coraz to nowych wyzwań projektowych (routing/switching + technologie Wireless i Unified Communications/IP Telephony,
Specialista ds. IT / Administrator
- bieżąca pomoc użytkownikom w zakresie sprzętu i aplikacji (laptopy / desktopy)
- administracja i utrzymanie ciągłości pracy systemów i aplikacji pracujących w firmie, wykonywanie backup'ów danych (domena Windows automatycznie replikowana z eDirectory Novell, system VoIP Mitel)
- administracja i kontrola dostępu w sieci LAN/WAN (routery i WAP'y CISCO, CISCO ASA, switche Extreme)
- prowadzenie szkoleń, przygotowywanie dokumentacji i procedur IT, zarządzanie sprzętem komputerowym + telefony kom i BlackBerry
- administracja i utrzymanie ciągłości pracy systemów i aplikacji pracujących w firmie, wykonywanie backup'ów danych (domena Windows automatycznie replikowana z eDirectory Novell, system VoIP Mitel)
- administracja i kontrola dostępu w sieci LAN/WAN (routery i WAP'y CISCO, CISCO ASA, switche Extreme)
- prowadzenie szkoleń, przygotowywanie dokumentacji i procedur IT, zarządzanie sprzętem komputerowym + telefony kom i BlackBerry
Call Center / Network Operations Technical Trainer (praca w jęz. angielskim)
- przygotowywanie dokumentacji technicznej i prowadzenie szkoleń dla agentów linii Heldesk (1st Level Support for end users) na temat aplikacji i technologii używanymi w firmie,
- prowadzenie szkoleń dla agentów Tier2 - Heldesk Supervisors oraz Network Operations Center (3rd Line Support)
- przygotowywanie procedur i prowadzenie testów dla nowo zatrudnianych agentów Helpdesk
- opieka nad komputerami PC oraz serwerem testowym w sali treningowej
- prowadzenie szkoleń dla agentów Tier2 - Heldesk Supervisors oraz Network Operations Center (3rd Line Support)
- przygotowywanie procedur i prowadzenie testów dla nowo zatrudnianych agentów Helpdesk
- opieka nad komputerami PC oraz serwerem testowym w sali treningowej
IT Support Specialist / Helpdesk (praca w jęz. angielskim)
- pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów w użytkowaniu HSIA, Video on Demand oraz usług VoIP,
- zdalna administracja systemami opartymi o Windows 2003 Server oraz Linux (Red Hat Enterprise i Mandrake)
- konfiguracja urządzeń sieciowych (switche i Access Pointy) i monitoring dostępności,
- prowadzenie dokumentacji rozwiązywanych spraw w firmowych Ticketing System + statystyki
- zdalna administracja systemami opartymi o Windows 2003 Server oraz Linux (Red Hat Enterprise i Mandrake)
- konfiguracja urządzeń sieciowych (switche i Access Pointy) i monitoring dostępności,
- prowadzenie dokumentacji rozwiązywanych spraw w firmowych Ticketing System + statystyki
Szkolenia i kursy
- CISCO 640-802 - CCNA
- CISCO 642-813 - CCNP SWITCH
- BCMSN/BSCI
- CCSA R75
- CCSE R75
- MS 6419 (Configure & Manage W2k8-R2)
- MS 6421 (Conf & Tshoot W2k8R2 network infra)
- MCTS 70-640 / 70-642
- MS-50357 (Implement Forefront TMG 2010)
- MS-10135 (Implement and manage Exchange SRV 2010)
- ITIL foundation
- CISCO 642-813 - CCNP SWITCH
- BCMSN/BSCI
- CCSA R75
- CCSE R75
- MS 6419 (Configure & Manage W2k8-R2)
- MS 6421 (Conf & Tshoot W2k8R2 network infra)
- MCTS 70-640 / 70-642
- MS-50357 (Implement Forefront TMG 2010)
- MS-10135 (Implement and manage Exchange SRV 2010)
- ITIL foundation
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
Zainteresowania
Motoryzacja
Fotografia cyfrowa
GSM
Sieci komputerowe / hardware + software
Giełda i rynki finansowe
Fotografia cyfrowa
GSM
Sieci komputerowe / hardware + software
Giełda i rynki finansowe
Grupy
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;