Umiejętności
Budowanie relacji biznesowych
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie zasobami ludzkimi
umiejętności komunikacyjne i interpesonalne
praca w środowisku międzynarodowym i wielokulturowym
zarzadzanie klientem
zarządzanie budżetami
Rozwiązywanie konfliktów w zespole
zarządzanie budżetem usług IT
Zarządzanie programem/projektem
Projektowanie i wdrażanie systemów IT
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Partner Biznesowy IT dla Zintegrowanego Łańcucha Dostaw w Europie
• Zarządzanie relacjami biznesowymi z kluczowymi interesariuszami w organizacji Łańcucha Dostaw (Planowanie, Dystrybucja i Logistyka) w Europie.
• Reprezentowanie organizacji IT na forum biznesowy oraz biznesu na forum IT.
• Zarządzanie strategią IT oraz portfolio projektów i zmian dla obszaru planowania, dystrybucji i logistyki w Europie na podstawie priorytetów, strategii I celów biznesowych.
• Zarządzanie portfolio projektów i zmian IT dla obszaru produkcji (3 browary) w Polsce.
• Współpraca z globalna organizacja IT nad rozwojem i wdrożeniem portfolio projektów uzgodnionych zarówno z biznesem jak i z globalna strategią IT.
• Zarządzanie procesem tworzenia business case zapewniających maksymalny zysk dla firmy przy niskich kosztach.
• Zapewnianie odpowiedniego nadzoru nad projektami i serwisami IT dostarczanymi w obszarze łańcucha dostaw.
• Monitorowanie i ocean realizacji założonych benefitów i celów.
• Wspieranie interesariuszy biznesowych oraz zespołów IT w rozwiązywaniu problemów które nie mogą zostać zaadresowane poprzez istniejące standardowe procesy wsparcia.
• Zapewnianie regularnej komunikacji na temat strategii IT oraz status najważniejszych inicjatyw wspierających biznes oraz komunikacji do kierownictwa IT na temat strategii i celów biznesowych.
• Reprezentowanie organizacji IT na forum biznesowy oraz biznesu na forum IT.
• Zarządzanie strategią IT oraz portfolio projektów i zmian dla obszaru planowania, dystrybucji i logistyki w Europie na podstawie priorytetów, strategii I celów biznesowych.
• Zarządzanie portfolio projektów i zmian IT dla obszaru produkcji (3 browary) w Polsce.
• Współpraca z globalna organizacja IT nad rozwojem i wdrożeniem portfolio projektów uzgodnionych zarówno z biznesem jak i z globalna strategią IT.
• Zarządzanie procesem tworzenia business case zapewniających maksymalny zysk dla firmy przy niskich kosztach.
• Zapewnianie odpowiedniego nadzoru nad projektami i serwisami IT dostarczanymi w obszarze łańcucha dostaw.
• Monitorowanie i ocean realizacji założonych benefitów i celów.
• Wspieranie interesariuszy biznesowych oraz zespołów IT w rozwiązywaniu problemów które nie mogą zostać zaadresowane poprzez istniejące standardowe procesy wsparcia.
• Zapewnianie regularnej komunikacji na temat strategii IT oraz status najważniejszych inicjatyw wspierających biznes oraz komunikacji do kierownictwa IT na temat strategii i celów biznesowych.
Integrated Demand Planning Program Manager - Menadżer Programu
Zarządzanie programem rozwoju i wdrożenia nowych globalnych rozwiązań IT w obszarze prognozowania popytu. Odpowiedzialny za opracowanie strategii wdrożenia we współpracy z Menadżerem serwisu oraz partnerami biznesowymi. Zarządzanie budżetem programu ( w skali xx milionów USD). Zarządzanie partnerami zewnętrznymi.
Global Delivery Partners Strategy Deployment Manager
Odpowiedzialny za zdefiniowanie i zarzadzanie wdrożeniem w organizacji strategii współpracy z partnerami zewnętrznymi. Monitorowanie wdrożenia i adopcji strategii. Zarządzanie rozwojem i wdrożeniem w serwisu (Project Management as a Service) dostarczanego przez zewnętrznych partnerów mającego na celu wspieranie realizacji strategii oraz osiągnięcia zakładanych oszczędności.
Global Distributor Replenishment Program Manager - Kierownik Programu
Zarządzanie programem ustanowienie i wdrożenie w P&G zewnętrznego serwisu IT w obszarze automatycznego zamawiania i wysyłki towarów dla dystrybutorów. Zarządzanie zespołem kierowników projektów pracujących nad rozwiązaniami z zakresu raportowania danych łańcucha dostaw dystrybutorów.
GBS Aleksandrów Łódzki Plant startup leader/Site Leader - Menadżer IT fabryki w Aleksandrowie Łódzki
Lider organizacji GBS dla nowobudowanej fabryki w Aleksandrowie Łódzkim. Członek 9-osobowego zespołu zarządzającego fabryką (Plant Leadership Team). Odpowiedzialny za zidentyfikowanie i wdrożenie wszystkich niezbędnych serwisów/systemów IT (SAP systemy MIS, HR, Infrastruktura IT, itp.) potrzebnych do rozpoczęcia produkcji oraz wspierania działalności zakładu. Zarządzanie projektem budowy/rozruchu fabryki ze strony organizacji GBS (Global Business Services). Zarządzanie dostawcami i kooperantami zewnętrznymi w trakcie budowy fabryki oraz dostawcami serwisów i usługo po rozpoczęciu produkcji. Zarządzanie budżetem fabryki przeznaczonym na wydatki IT. Zarządzanie zespołem IT wspierającym działalność fabryki.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Samoloty pasażerskie,
fotografia,
squash,
piłka nożna
fotografia,
squash,
piłka nożna
Inne
Certyfikacja PMP (Project Management Professional)