Doświadczenie zawodowe
Dyrektor oddziału
-tworzenie i realizacja planów sprzedażowych
-współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego
-monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
-współtworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych
-monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
-zarządzanie i aktualizacja strony internetowej
-monitorowanie działań konkurencji
-koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych
-prowadzenie rozmów z partnerami
-ścisła współpraca z Urzędem Miasta i Starostwem Powiatowym
-nakierowanie potencjalnych klientów na świadomość marki
-współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego
-monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
-współtworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych
-monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
-zarządzanie i aktualizacja strony internetowej
-monitorowanie działań konkurencji
-koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych
-prowadzenie rozmów z partnerami
-ścisła współpraca z Urzędem Miasta i Starostwem Powiatowym
-nakierowanie potencjalnych klientów na świadomość marki
Specjalista ds. marketingu
-tworzenie i realizacja planów sprzedażowych
-współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego
-monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
-współtworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych
-monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
-zarządzanie i aktualizacja strony internetowej
-monitorowanie działań konkurencji
-koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych
-współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego
-monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
-współtworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych
-monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
-zarządzanie i aktualizacja strony internetowej
-monitorowanie działań konkurencji
-koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych
Manager ds. rozwoju
-Wyszukanie lokalu na cele sekretariatu szkoły
-podpisanie umowy ze szkołą do celów prowadzenia zajęć dydaktycznych
-współpraca z Urzędem Miasta oraz Starostwem Powiatowym w zakresie rejestracji szkół
-współpraca z SANEPIDem w celu odbioru sekretariatu szkoły
-kompletowanie oraz nazdór procesu rejestracji placówki oświatowej.
-tworzenie i realizacja planów sprzedażowych
-współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego
-monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
-współtworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych
-monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
-zarządzanie i aktualizacja strony internetowej
-monitorowanie działań konkurencji
-koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych
-podpisanie umowy ze szkołą do celów prowadzenia zajęć dydaktycznych
-współpraca z Urzędem Miasta oraz Starostwem Powiatowym w zakresie rejestracji szkół
-współpraca z SANEPIDem w celu odbioru sekretariatu szkoły
-kompletowanie oraz nazdór procesu rejestracji placówki oświatowej.
-tworzenie i realizacja planów sprzedażowych
-współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego
-monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
-współtworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych
-monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
-zarządzanie i aktualizacja strony internetowej
-monitorowanie działań konkurencji
-koordynowanie udziału firmy w wydarzeniach branżowych
Szkolenia i kursy
Profesjonalna Obsługa klienta.
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.