Umiejętności
projektowanie marki
rozwój marki
Zarządzanie Marką
wprowadzanie produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Program Product Manager
• Program & Product Management of Garment Care portfolio for B/S/H/ brands (Bosch, Siemens, Zelmer, Ufesa, Profilo, Pitsos)
• Reports functionally to Head of Garment Care division in B/S/H/ headquarters in Munich
• Prepares Product Development strategies & Road Maps for Garment Care categories across all bands and countries
• Builds the product offer by developing new products, product lines, categories in close cooperating with Sourcing and Development departments located in Spain and China
• Manages the product life cycle and variant management process
• Operationalizes demand requirements with technology product teams
• Sets global guidelines on price positioning and target cost as part of P&L delivery
• Decides on product design within brand guidelines and consultation of design experts
• Aligns category‘s communication strategy and storyline development
• Drives relevant consumer insight studies for overarching category topics
• Reports functionally to Head of Garment Care division in B/S/H/ headquarters in Munich
• Prepares Product Development strategies & Road Maps for Garment Care categories across all bands and countries
• Builds the product offer by developing new products, product lines, categories in close cooperating with Sourcing and Development departments located in Spain and China
• Manages the product life cycle and variant management process
• Operationalizes demand requirements with technology product teams
• Sets global guidelines on price positioning and target cost as part of P&L delivery
• Decides on product design within brand guidelines and consultation of design experts
• Aligns category‘s communication strategy and storyline development
• Drives relevant consumer insight studies for overarching category topics
Program Product Manager (Garment Care)
Zelmer S.A. (B/S/H/ Group)
- Program & Product Management dla kategorii produktów do prasowania (Garment Care) dla marek z portfolio grupy B/S/H/ (Bosch, Siemens, Zelmer, Ufesa, Profilo, Pitsos)
- Funkcjonalne raportowanie do Head of Division w centrali grupy B/S/H/ w Monachium
- Rozwijanie oferty produktowej poprzez wprowadzanie nowych produktów, linii produktowych oraz całych kategorii poprze współpracę z działami Development'u i Sourcingu w Chinach i Hiszpanii
- Przygotowywanie krótko i długo okresowych planów rozwoju strategicznego kategorii oraz map produktowych dla podległych marek
- Zarządzanie cyklem życia produktu
- Analiza trendów rynkowych i działań konkurencji oraz dostosowywanie portfolio do zmieniających się potrzeb konsumenckich
- Benchmark bieżącego portfolio oraz rekomendowanie zmian pozycjonowania cenowego
- Funkcjonalne raportowanie do Head of Division w centrali grupy B/S/H/ w Monachium
- Rozwijanie oferty produktowej poprzez wprowadzanie nowych produktów, linii produktowych oraz całych kategorii poprze współpracę z działami Development'u i Sourcingu w Chinach i Hiszpanii
- Przygotowywanie krótko i długo okresowych planów rozwoju strategicznego kategorii oraz map produktowych dla podległych marek
- Zarządzanie cyklem życia produktu
- Analiza trendów rynkowych i działań konkurencji oraz dostosowywanie portfolio do zmieniających się potrzeb konsumenckich
- Benchmark bieżącego portfolio oraz rekomendowanie zmian pozycjonowania cenowego
Category Manager (Home & Beauty Care)
Zelmer Pro (B/S/H/ Group)
- Zarządzanie kategoriami Garment Care oraz Personal Care dla marek regionalnych z portfolio grupy BSH: Zelmer (CEE markets), Ufesa (Spain, Portugal), Profilo (Turkey), Pitsos (Greece)
- Tworzenie krótko i długo terminowych planów rozwoju podległych kategorii i rynków
- Rozwijanie portfolio: zarządzanie mapą produktową, wdrażanie produktów, linii produktowych oraz nowych kategorii w bliskiej współpracy z działami Developmentu, Sourcingu i Zakupów
- Zarządzanie cyklem życia produktów w obecnym portfelu produktowym
- Analiza podległych rynków oraz dostosowywanie portfolio do zmieniających się trendów rynkowych oraz konsumenckich
- Benchmark bieżącego portfolio dla podległych rynków oraz rekomendowanie zmian pozycjonowania cenowego
- Tworzenie krótko i długo terminowych planów rozwoju podległych kategorii i rynków
- Rozwijanie portfolio: zarządzanie mapą produktową, wdrażanie produktów, linii produktowych oraz nowych kategorii w bliskiej współpracy z działami Developmentu, Sourcingu i Zakupów
- Zarządzanie cyklem życia produktów w obecnym portfelu produktowym
- Analiza podległych rynków oraz dostosowywanie portfolio do zmieniających się trendów rynkowych oraz konsumenckich
- Benchmark bieżącego portfolio dla podległych rynków oraz rekomendowanie zmian pozycjonowania cenowego
Business Development Manager
Współwłaściciel firmy Epparo działającej w obszarze:
- Zarządzanie projektami IT
- Wdrożenia systemów informatycznych
- Testy oprogramowania
- Konsulting IT
Główny zakres obowiązków w firmie:
- poszukiwanie nowych klientów
- budowanie bazy potencjalnych klientów poprzez analizę rynku i potrzeb poszczególnych spółek
- opracowywanie oferty oraz jej prezentacja do klienta
- współpraca z działek technicznym w celu dopasowania oferty do poszczególnych klientów
- zarządzanie działaniami marketingowymi firmy
- Zarządzanie projektami IT
- Wdrożenia systemów informatycznych
- Testy oprogramowania
- Konsulting IT
Główny zakres obowiązków w firmie:
- poszukiwanie nowych klientów
- budowanie bazy potencjalnych klientów poprzez analizę rynku i potrzeb poszczególnych spółek
- opracowywanie oferty oraz jej prezentacja do klienta
- współpraca z działek technicznym w celu dopasowania oferty do poszczególnych klientów
- zarządzanie działaniami marketingowymi firmy
Key Account Manager
DPH Company Sp. z o.o.
• Opieka nad kluczowymi klientami spółki w obszarze zapewnienia materiałów POS (m.in. Procter&Gamble, Colgate, Nestle)
• Przygotowywanie pełnej oferty dla klientów (projekt, kalkulacje, prototypy)
• Zarządzanie powierzonym budżetem produkcyjnym
• Nadzorowanie produkcji po stronie agencji wraz z monitorowaniem bieżących produkcji
• Przygotowywanie nowych propozycji POSm dla strategicznych klientów w oparciu o ich potrzeby oraz aktualną sytuację rynkową
• Analiza konkurencji spółki oraz monitorowanie rynku pod względem nowych rozwiązań w kategorii
• Przygotowywanie pełnej oferty dla klientów (projekt, kalkulacje, prototypy)
• Zarządzanie powierzonym budżetem produkcyjnym
• Nadzorowanie produkcji po stronie agencji wraz z monitorowaniem bieżących produkcji
• Przygotowywanie nowych propozycji POSm dla strategicznych klientów w oparciu o ich potrzeby oraz aktualną sytuację rynkową
• Analiza konkurencji spółki oraz monitorowanie rynku pod względem nowych rozwiązań w kategorii
Product Manager
• Zarządzanie portfolio produktów firmy,
• Przygotowywanie informacji produktowej oraz materiałów POS,
• Analiza sprzedaży, otoczenia rynkowego, analiza konkurencji,
• Analiza produktu w oparciu o wiedzę rynkową oraz wiedzę na temat potrzeb docelowych klienta – praca nad nowymi produktami z działem konstruktorów,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• Przygotowywanie promocji sell in & sell out dla dystrybutorów jak i klientów ostatecznych
• Uczestnictwo w przygotowaniu cennika i sytemu rabatowego,
• Planowanie oraz przeprowadzanie szkoleń z wiedzy o produkcie i rynku, technik sprzedaży oraz prezentacje produktowe
• Przygotowywanie informacji produktowej oraz materiałów POS,
• Analiza sprzedaży, otoczenia rynkowego, analiza konkurencji,
• Analiza produktu w oparciu o wiedzę rynkową oraz wiedzę na temat potrzeb docelowych klienta – praca nad nowymi produktami z działem konstruktorów,
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek,
• Przygotowywanie promocji sell in & sell out dla dystrybutorów jak i klientów ostatecznych
• Uczestnictwo w przygotowaniu cennika i sytemu rabatowego,
• Planowanie oraz przeprowadzanie szkoleń z wiedzy o produkcie i rynku, technik sprzedaży oraz prezentacje produktowe
Brand Manager RTV
• Zarządzanie działaniami marketingowymi dwóch kluczowych kategorii firmy:
o TV (telewizory LCD i telewizory plazmowe)
o AV (sprzęt audio, sprzęt video, car audio)
• Analiza rynku (dystrybucja, działania konkurencji, ekspozycja na poziomie sklepu) i realna ocena sytuacji rynkowej
• Przeprowadzanie badań i ocena preferencji konsumenckich
• Tworzenie i dostosowywanie planu działań marketingowych w celu budowania pozycji marki i wzrostu sprzedaży
• Współpraca z działem sprzedaży, działem produktowym; implementowanie działań promocyjnych i sprzedażowych
• Nadzór nad jakością ekspozycji sklepowej, produkcja materiałów POS
• Tworzenie planów komunikacji ATL dla konkretnych działań marketingowych w ramach strategii komunikacji
• Wspieranie działań PR dla poszczególnych kategorii i produktów oraz współpraca z dziennikarzami prasy branżowej
• Współpraca z zewnętrznymi partnerami (agencje badania rynku, dom mediowy, agencje ATL&BTL) w celu zapewnienia terminowej egzekucji planu marketingowego
• Odpowiedzialność za alokacje budżetu oraz jego egzekucję
o TV (telewizory LCD i telewizory plazmowe)
o AV (sprzęt audio, sprzęt video, car audio)
• Analiza rynku (dystrybucja, działania konkurencji, ekspozycja na poziomie sklepu) i realna ocena sytuacji rynkowej
• Przeprowadzanie badań i ocena preferencji konsumenckich
• Tworzenie i dostosowywanie planu działań marketingowych w celu budowania pozycji marki i wzrostu sprzedaży
• Współpraca z działem sprzedaży, działem produktowym; implementowanie działań promocyjnych i sprzedażowych
• Nadzór nad jakością ekspozycji sklepowej, produkcja materiałów POS
• Tworzenie planów komunikacji ATL dla konkretnych działań marketingowych w ramach strategii komunikacji
• Wspieranie działań PR dla poszczególnych kategorii i produktów oraz współpraca z dziennikarzami prasy branżowej
• Współpraca z zewnętrznymi partnerami (agencje badania rynku, dom mediowy, agencje ATL&BTL) w celu zapewnienia terminowej egzekucji planu marketingowego
• Odpowiedzialność za alokacje budżetu oraz jego egzekucję
Brand Manager na marce FORTUNA
• koordynacja działań marketingowych oraz realizacja założeń budżetowych,
• planowanie kampanii reklamowych ATL/BTL
• współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji,
• analiza oraz monitorowanie rynku kategorii
• współpraca z R’n’D przy wdrożeniach nowych produktów i nowych marek
• planowanie kampanii reklamowych ATL/BTL
• współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji,
• analiza oraz monitorowanie rynku kategorii
• współpraca z R’n’D przy wdrożeniach nowych produktów i nowych marek
Associate Brand Manager, Gillette Blades&Razors
- realizacja całorocznych planów marketingowych przy założeniach budżetowych,
- planowanie kampanii reklamowych, wprowadzanie nowych produktów na rynek,
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji,
- prowadzenie badań marketingowych, kontakty z domem mediowym,
- współpraca z lokalnymi oddziałami (w danym kraju),
- zarządzanie budżetami marketingowymi,
- odpowiedzialność za wykonanie planów marketingowych w ciągu roku
- planowanie kampanii reklamowych, wprowadzanie nowych produktów na rynek,
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji,
- prowadzenie badań marketingowych, kontakty z domem mediowym,
- współpraca z lokalnymi oddziałami (w danym kraju),
- zarządzanie budżetami marketingowymi,
- odpowiedzialność za wykonanie planów marketingowych w ciągu roku
Asystent Regionalnego Brand Managera
- planowanie kampanii reklamowych, wprowadzanie nowych produktów na rynek,
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji
- prowadzenie badań marketingowych,
- kontakty z domem mediowym, współpraca z lokalnymi oddziałami (w danym kraju),
- zarządzanie budżetami marketingowymi,
- odpowiedzialność za wykonanie planów marketingowych w ciągu roku
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji
- prowadzenie badań marketingowych,
- kontakty z domem mediowym, współpraca z lokalnymi oddziałami (w danym kraju),
- zarządzanie budżetami marketingowymi,
- odpowiedzialność za wykonanie planów marketingowych w ciągu roku
Asystent Trade Marketing Managera
- przeprowadzanie analiz rynkowych,
- prezentacje planów trade marketingowych dla działu sprzedaży
- współpraca z agencjami reklamowymi przy produkcji
- dystrybucja materiałów reklamowych,
- pomoc w koordynacji działań Trade Marketing Managera
- prezentacje planów trade marketingowych dla działu sprzedaży
- współpraca z agencjami reklamowymi przy produkcji
- dystrybucja materiałów reklamowych,
- pomoc w koordynacji działań Trade Marketing Managera
Szkolenia i kursy
Pakiet szkoleń wewnętrznych Procter&Gamble wzbogacających wiedzę marketingową na temat konsumenta oraz otaczającego nas rynku. Dodatkowo szkolenia z pakietu MS Office, obsługi baz danych ACNielsen'a
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
- motoryzacja,
- komputery,
- polityka,
- muzyka współczesna i poważna,
- film,
- survival
- komputery,
- polityka,
- muzyka współczesna i poważna,
- film,
- survival
Organizacje
bezpartyjny :)
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
- biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office,
- Prawo jazdy kat. B poparte doświadczeniem
- niepalący!
- biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office,
- Prawo jazdy kat. B poparte doświadczeniem
- niepalący!
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Focus Klub Polska
Jeśli Twój Ford Focus jest dla Ciebie czymś więcej niż tylko środkiem lokomocji...
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
OldTimer Club
Grupa dla wszystkich tych, którzy nie przejdą obojętnie obok pięknego auta mającego "na karku" kilkadziesiąt lat...